Auteur : Peter Bouwman vrijdag 21 april 2017 om 15:03:10

Wie wint de MSI Trident in De Ultieme Console Upgrade?



De afgelopen weken hadden we weer een unieke actie op GN, namelijk De Ultieme Console Upgrade!, waar je kans maakte op een MSI Trident! Deze schattige monster-pc is bijna een console, maar toch niet helemaal. We zijn bijna aan het einde van de actie, waarbij we jullie vroegen een tegenwijsheid te bedenken!

We hebben de tien leukste wijsheden geselecteerd op basis van originaliteit, humor en emotie. Daarnaast moest het op een tegel passen. De vraag is alleen, welke is het beste?! Laat jouw favoriete wijsheid weten in de reacties!

1. Gij die op een console zal gamen, zal niet meer dan 30 fps beleven.

2. Niets is zo irritant, als een idioot gamersnet tegeltje aan de wand

3. Al is de console nog zo snel de pc achterhaald hem wel.

4. Vette chips en controllers gaan niet samen, maar de combinatie is goddelijk

5. Liever een kleine Trident die steigert, dan een grote die weigert

6. Speel altijd eerlijk als je aan de winnende hand bent

7. Verliezers bestaan niet, er zijn alleen mensen die de juiste DLC nog niet hebben gekocht.

8. Al is je pc nog zo goed, moeder snapt toch niet wat ie doet.

9. Beter mijn keyboard in twee, dan een controller door mijn tv!

10. Speel je team deathmatch en knalt de opponent iedereen naar 't graf?
Opereer dan zelf ook als team, maar stuur eerst de n00b erop af!


Als we een winnaar hebben, dan gaan we ook daadwerkelijk bij de gelukkige langs. Veel succes!v
Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door CHILLOZZ op dinsdag 18 april, 2017 om 17:50:23 quote

GN "Commander"

1158 posts
mmmm vond dan mijn eigen inzending dan toch nog de beste, Maar helaas zit die er niet tussen...

succes aan alleen die hier bij staan iig.

P.s. Is het niet makkelijker voor jullie zelf [Gamersnet] Om deze in een strawpoll te zetten..? Dan hoef je niet alle comments af te gaan.

Gepost door CHILLOZZ op dinsdag 18 april, 2017 om 17:51:49 quote

GN "Commander"

1158 posts
uit deze 10 vind ik nummer 1 en nummer 3 het beste..

Mijn keuze gaat dan uit naar nummer 1. Mooiste die goed rijmt, En dat vind ik persoonlijk toch wel een pré voor een tegeltjeswijsheid.

Gepost door Mark89NL op dinsdag 18 april, 2017 om 17:53:30 quote

GN "Die Hard"

620 posts
Nummer 1 vind ik wel leuk
Gepost door Kroelbeertje op dinsdag 18 april, 2017 om 18:05:07 quote

Prince of Persia

193 posts
Nummer 2
Gepost door Ik kom Harambe wreken op dinsdag 18 april, 2017 om 18:07:42 quote

MvdM November

1546 posts
Vind de eerste 2 heel sterk, maar ik heb toch wel een zwak plekje voor mensen die Gamersnet afzeiken dus nummer 2 wint het voor mij.
Gepost door Amaraldane op dinsdag 18 april, 2017 om 18:08:01 quote

Sonic

243 posts
Nummer 1
Gepost door Zeror op dinsdag 18 april, 2017 om 18:28:09 quote

n00b

3 posts
Ik vind nummer 8 wel leuk
Gepost door Strange_Bretzel op dinsdag 18 april, 2017 om 19:12:40 quote

Prince of Persia

132 posts
(null)
via iPhone
Gepost door Strange_Bretzel op dinsdag 18 april, 2017 om 19:13:05 quote

Prince of Persia

132 posts
4 past bij mij en daniel
via iPhone
Gepost door ShinySimon op dinsdag 18 april, 2017 om 19:42:42 quote

Pong

38 posts
nummers 1 en 7 vind ik uit deze lijst wel de leukste. Wel jammer dat die van mij er niet instaat XD
Gepost door NietNickMeneer op dinsdag 18 april, 2017 om 19:44:32 quote

Duke Nukem

468 posts
Ik vind 2 5 en 9 wel erg tof
via iPhone
Gepost door Ryan2000 op dinsdag 18 april, 2017 om 21:05:42 quote

GN "Commander"

1366 posts
1,2 en 4 zijn wel tof!!
Gepost door Thijs. op dinsdag 18 april, 2017 om 21:56:02 quote

MvdM April

2036 posts
Ik vind 7 wel erg sterk
Gepost door Niels_Jager op dinsdag 18 april, 2017 om 22:00:48 quote

Pong

25 posts
8 is de beste, ook wel herkenbaar
Gepost door RikH op dinsdag 18 april, 2017 om 22:16:18 quote

Sub Zero

320 posts
Nummer acht.
Gepost door RachidXD op dinsdag 18 april, 2017 om 22:26:37 quote

n00b

5 posts
was die msi maar van mij dan hoef ik niks te betalen in mei
Gepost door Mandamo op dinsdag 18 april, 2017 om 23:31:54 quote

GN "Sickness"

3491 posts
7.
via iPhone
Gepost door JaslanNL op woensdag 19 april, 2017 om 00:00:10 quote

Sonic

282 posts
Nummertje 8, hij past goed op een tegeltje en is typisch de gamer-moeder verhouding.
Gepost door rambooow op woensdag 19 april, 2017 om 00:22:33 quote

n00b

7 posts
7
Gepost door DoeMaarWat op woensdag 19 april, 2017 om 07:11:15 quote

Sonic

266 posts
Nr. 8
Gepost door Thomsnov op woensdag 19 april, 2017 om 07:31:39 quote

GN "Commander"

1083 posts
Nr. 5
via iPhone
Gepost door Crazysamuel op woensdag 19 april, 2017 om 08:45:26 quote

Prince of Persia

135 posts
Jammer, ik wens iedereen succes.

May the best one win.

Gepost door mheiden21 op woensdag 19 april, 2017 om 10:46:13 quote

GN "Commander"

1044 posts
Aaw mijne heeft de top 10 niet gehaald, succes aan kanshebbers en voor originaliteit kies ik nr.10.
Gepost door noah81 op woensdag 19 april, 2017 om 11:27:46 quote

GN "Die Hard"

721 posts
Vind nr 9 wel leuk
Gepost door jkampmeijer op woensdag 19 april, 2017 om 12:42:47 quote

GN "Die Hard"

939 posts
nr 8.
Gepost door NoobAssPlayer op woensdag 19 april, 2017 om 13:24:48 quote

Sub Zero

310 posts
Haha shiiiit de concurrentie is moordend! Ik zal niet meedoen met stemmen maar wens iedereen veel succes!!
Gepost door VkraM16 op woensdag 19 april, 2017 om 15:58:39 quote

Sonic

257 posts
2 is voor mij toch echt de favoriet.
Gepost door TheNerdNL op woensdag 19 april, 2017 om 18:07:57 quote

GN "Die Hard"

618 posts
Ook al doet het pijn om te zeggen ik zal stemmen op nummer 1
Gepost door nebilem op woensdag 19 april, 2017 om 22:19:20 quote

Pong

34 posts
nummer 3 heeft veel betekenis voor mij ook in real life
Gepost door henk321 op woensdag 19 april, 2017 om 22:32:42 quote

Sub Zero

365 posts
3. Al is de console nog zo snel de pc achterhaald hem wel.
Gepost door Dr. D3nVil op donderdag 20 april, 2017 om 00:21:49 quote

GN "Commander"

1022 posts
Nummer 8 zonder twijfel
Gepost door Decreepyman op donderdag 20 april, 2017 om 08:09:02 quote

Pong

27 posts
Zoiezo nummer 6
via iPhone
Gepost door Serg1337 op donderdag 20 april, 2017 om 18:41:14 quote

GN "Sickness"

3217 posts
Ik stem op nummertje 8
Gepost door infected henk op donderdag 20 april, 2017 om 19:50:12 quote

Prince of Persia

149 posts
[list]

Vond 8 wel leuk

Gepost door Ilonaa_r op donderdag 20 april, 2017 om 20:34:26 quote

n00b

5 posts
Ik stem 8, zo herkenbaar
Gepost door RatedRforRay op donderdag 20 april, 2017 om 23:11:08 quote

Pacman

74 posts
Nummer 8 hahaha
Gepost door Petor op vrijdag 21 april, 2017 om 16:14:26 quote

Eindbaas

1907 posts
CHILLOZZ schreef:
mmmm vond dan mijn eigen inzending dan toch nog de beste, Maar helaas zit die er niet tussen... succes aan alleen die hier bij staan iig. P.s. Is het niet makkelijker voor jullie zelf [Gamersnet] Om deze in een strawpoll te zetten..? Dan hoef je niet alle comments af te gaan.

Ja? Jij vond jezelf het beste ja?

Gepost door Joeyboy123 op vrijdag 21 april, 2017 om 21:03:49 quote

Pong

22 posts
Nummertje..... 8!
via iPhone
Gepost door MisterMDW op zaterdag 22 april, 2017 om 13:54:18 quote

GN "Die Hard"

759 posts
4. Vette chips en controllers gaan niet samen, maar de combinatie is goddelijk

Aangezien ik dit nog de meest kloppende vind