Auteur : Peter Bouwman dinsdag 16 mei 2017 om 18:38:47

Far Cry 5 bevestigd door Ubisoft

Zojuist heeft Ubisoft via Twitter gedeeld dat je vooral een bepaald YT-kanaal moet volgen om op de hoogte te blijven van de nieuwe Far Cry, genaamd Far Cry 5. De tweet bevatte zelfs het logo en dus kunnen we de game bevestigen.




Op 12 juni vliegen Tom, Leon en Peter richting E3 om verslag te doen van de beurs. De afspraken met Ubisoft zijn al gemaakt, dus meer informatie zal tegen die tijd volgen. Hebben jullie zin in de nieuwe Far Cry? Laat het ons weten!

Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door ANTI-Neolite&Downzilla op dinsdag 16 mei, 2017 om 19:32:34 quote

n00b

6 posts
ik ben benieuwd
Gepost door tranceguy op dinsdag 16 mei, 2017 om 19:33:46 quote

Sonic

242 posts
Wel zin in!
Gepost door Pim Huberts op dinsdag 16 mei, 2017 om 20:06:27 quote

Duke Nukem

453 posts
Ik ben benieuwd maar aangezien Ubisoft de laatste tijd niet HEEL goed bezig is (vind ik), wacht ik het nog even af! Ben zeker wel nieuwsgierig dus ga deze game zeker in de gaten houden! Waarschijnlijk met de E3 nieuwe info!
via iPhone
Gepost door stan_the_manNL op dinsdag 16 mei, 2017 om 20:38:16 quote

Sub Zero

332 posts
Ben benieuwd hoor! Spanneeend
via iPhone
Gepost door nielsiebro op dinsdag 16 mei, 2017 om 20:42:24 quote

GN "Die Hard"

643 posts
Ik vind far cry altijd mooi dus kom maar door!
Gepost door JaslanNL op dinsdag 16 mei, 2017 om 20:43:36 quote

Sonic

255 posts
Ha! Zat ik toch in de juiste richting bij de vorige tease! Wat voor Far Cry 't ook gaat worden, ik heb er zin in!
Gepost door RikZonderC op dinsdag 16 mei, 2017 om 21:08:02 quote

Crewmember

511 posts
Hier heb ik zin in! Dit belooft een top najaar te worden voor een Ubisoft liefhebber als ik!
Gepost door _BeefCake99_ op dinsdag 16 mei, 2017 om 22:24:45 quote

Duke Nukem

422 posts
Ik kan niet wachten, far cry heeft wel beetje speciaal plekje gekregen.
Gepost door sebastiaanwwe/Misterwwe op dinsdag 16 mei, 2017 om 22:55:48 quote

MvdM Mei

1175 posts
Niceeeeeeeeeeee ik zat er al op tewachten sins ik far cry 3 heb gespeeld met ik helemaal verslaafd aan die far cry games
Gepost door Flapjack op dinsdag 16 mei, 2017 om 22:57:31 quote

GN "Commander"

1298 posts
laat het uitmelken beginnen...
Gepost door Ik kom Harambe wreken op dinsdag 16 mei, 2017 om 23:06:31 quote

MvdM November

1482 posts
Far Creed
Gepost door MikeGeversNET op dinsdag 16 mei, 2017 om 23:47:04 quote

Crewmember

823 posts
Flapjack schreef:
laat het uitmelken beginnen...
Ik beschouw mezelf als behoorlijk cynisch, maar zelfs ik begin steeds meer te geloven dat Ubisoft van zijn uitmelkpraktijken af begint te zien. Assassin's Creed heeft een rustpauze gekregen, Far Cry 5 komt volgens Ubisoft mogelijk ook niet in 2017 uit... Het is mogelijk dat het alleen maar een charmeoffensief is als gevolg van de dreigende vijandige overname door Vivendi. Maar als dat het geval is, vind ik dat we er juist in mee moeten gaan, zodat Ubisoft met zijn nieuwe beleid door blijft gaan als de overname afgewend is. Stem met je portemonnee
Gepost door sjaak19832015 op woensdag 17 mei, 2017 om 00:09:10 quote

Sonic

271 posts
Pim Huberts schreef:
Ik ben benieuwd maar aangezien Ubisoft de laatste tijd niet HEEL goed bezig is (vind ik), wacht ik het nog even af! Ben zeker wel nieuwsgierig dus ga deze game zeker in de gaten houden! Waarschijnlijk met de E3 nieuwe info!

Dat Ubisoft niet goed bezig is ben ik met je eens. Het steeds opnieuw gebruik maken van hetzelfde concept is erg achterhaald. Ubisoft moet meer naar de gamers luisteren en niet doen waar ze zelf zin in hebben.

Gepost door Neolite op woensdag 17 mei, 2017 om 09:27:57 quote

Moderator

6375 posts
Ik zie het helemaal goed komen met deze franchise. Een nieuwe setting en een mooie snowdrop engine maken dit ongetwijfeld een pareltje.
Ga naar pagina: 1