Auteur : Peter Bouwman dinsdag 16 mei 2017 om 18:43:59

Ook The Crew 2 is onderweg

Op dit moment is er een aandeelhoudersvergadering aan de gang bij Ubisoft en daar worden blije aandeelhouders bijgepraat over de plannen van de uitgever. Zojuist was daar Far Cry 5 en ook The Crew 2 is bij dezen bevestigd. Er kwam ook nog een tweet van het bedrijf naar buiten, inclusief onderstaand logo.




Kom vanaf 12 juni elke dag naar GamersNET, want dan zijn we op de E3 in Los Angeles om alles te leren (en te delen) over al dit lekkers.

Het volgende of vorige nieuwsbericht:
» 18:49   Nieuwe trailer: WRC 7 Announcement trailer
« 18:38   Far Cry 5 bevestigd door Ubisoft
Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door CHILLOZZ op dinsdag 16 mei, 2017 om 18:54:53 quote

GN "Die Hard"

812 posts
deze gaan we in de gaten houden. Benieuwd wat ze er kwa verbeteringen aan gaan doen. Zie opzich wel potentie in deze game. Maar er zit nog wel de nodige verbeter punten in.

Gepost door ANTI-Neolite&Downzilla op dinsdag 16 mei, 2017 om 19:31:51 quote

n00b

6 posts
ik hoop dat ze het online laten maar niet dat je persee internet moet hebben dat vond ik zo jammer aan jet vorige deel
Gepost door tranceguy op dinsdag 16 mei, 2017 om 19:34:18 quote

Prince of Persia

172 posts
De eerste was tof dus hier kijk ik ook wer naar uit...
Gepost door Cyart op dinsdag 16 mei, 2017 om 19:54:27 quote

GN "Die Hard"

751 posts
oh nice, hopelijk draait deel 2 beter dan de huidige versie, regen = variabelen framerate
Gepost door Downzilla op dinsdag 16 mei, 2017 om 20:27:51 quote

GN "Die Hard"

961 posts
Ik zie het nut niet in van een grote map waar alles bijna op elkaar lijkt, hopelijk doen ze dat nu beter.
Gepost door Ryan2000 op dinsdag 16 mei, 2017 om 20:37:46 quote

GN "Commander"

1273 posts
Ubisoft is nu al goed bezig!!
Gepost door JaslanNL op dinsdag 16 mei, 2017 om 20:45:17 quote

Sonic

208 posts
Dit is ook goed nieuws! Wat ik graag zou zien is:

    -Minder DLC, meer content in de standaard game.

    -Splitscreen functie.

    -Europa i.p.v. de Verenigde Staten als kaart.

Gepost door Ik kom Harambe wreken op dinsdag 16 mei, 2017 om 23:05:34 quote

MvdM November

1442 posts
Europa zou gaaf zijn idd, dat je bijvoorbeeld bij Calais om groepen vluchteling heen moet slalommen enzo
Gepost door MikeGeversNET op dinsdag 16 mei, 2017 om 23:54:53 quote

Crewmember

764 posts
ANTI-Neolite&Downzilla schreef:
ik hoop dat ze het online laten maar niet dat je persee internet moet hebben dat vond ik zo jammer aan jet vorige deel
Het zou behoorlijk dom van Ubisoft zijn als ze weer always online invoeren. Zelfs EA heeft met de nieuwe Need for Speed benadrukt dat die game ook volledig offline te spelen zal zijn, dus als Ubisoft gamers nog steeds verplicht om online te zijn tijdens het spelen van The Crew 2, schieten ze zichzelf heel erg in de voet. Ze zijn de laatste tijd juist bezig om hun imago op te poetsen, dus het zou me niks verbazen als The Crew 2 ook speelbaar is als je niet verbonden bent met het internet.
Gepost door CHILLOZZ op woensdag 17 mei, 2017 om 20:20:51 quote

GN "Die Hard"

812 posts
zag er al en video van voorbij komen. Ze gaan nu werken met 2 apparte modussen. arcade die makkelijk/snel op te pakken is. En een aparte SIMulatie modus. Dat voor de echte diehard racers is. [Die je eigenlijk met stuur/pendalen moet spelen]
Ga naar pagina: 1