Auteur : Daniël de Zwart woensdag 17 mei 2017 om 11:14:34

Ubisoft heeft een nieuwe AAA-titel in ontwikkeling voor het fiscale jaar van 2019

Ubisoft heeft een geheel nieuwe AAA-titel in ontwikkeling, naast de al bekende Assassin's Creed: 'Origins', Far Cry 5 en The Crew 2, en de game staat gepland voor het fiscale jaar van 2019. Ofwel, dit nieuw IP zal voor 31 maart 2019 verschijnen.

Assassin's Creed: 'Origins', Far Cry 5, The Crew 2, South Park: The Fractured But Whole en nog een game komen nog voor 31 maart 2018 uit, dus de nieuwe game duurt nog wel even. Dit fiscale jaar staan vijf titels gepland, het fiscale jaar van 2019 staan er voor nu vier in de planning, waarvan één nieuw IP.

Ubisoft lijkt bovendien haar strategie aan te passen en de verwachtingen omlaag te stellen. Het bedrijf verwacht in fiscaal jaar 2018 40 miljoen games te verkopen en in fiscaal jaar 2019 'maar' 28 miljoen - wel met een game minder. Ubisoft denkt dat digitaal een groei doormaakt, maar de daling komt door recurring and back catalogue sources.

Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door Turk--Life op woensdag 17 mei, 2017 om 11:21:17 quote

Duke Nukem

458 posts
Ubisoft is mijn favoriete ontwikkelaar dus ben benieuwd! Ze maken top games! Hopelijk weten we meer tijdens de E3.
Gepost door Pim Huberts op woensdag 17 mei, 2017 om 11:54:14 quote

Sub Zero

393 posts
Ben benieuwd maar wacht het nog even af. De laatste tijd maakt Ubisoft niet mee recht games van hoge kwaliteit. De games worden gewoon verkocht omdat het zo erg onder de media gebracht word, maar als iedereen nou even realistisch denkt dan zie je wel dat als we die shit van Ubisoft niet meer kopen, dan gaan ze hopelijk goede games maken zoals ze vroeger deden.
via iPhone
Gepost door tranceguy op woensdag 17 mei, 2017 om 12:09:21 quote

Prince of Persia

167 posts
Gelukkig snappen sommigen het en zetten ze gewoon in op een nieuwe IP, totaal iets nieuws dus. Ben benieuwd wat die nieuwe titel gaat worden dan...
Gepost door tranceguy op woensdag 17 mei, 2017 om 12:09:56 quote

Prince of Persia

167 posts
Pim Huberts schreef:
Ben benieuwd maar wacht het nog even af. De laatste tijd maakt Ubisoft niet mee recht games van hoge kwaliteit. De games worden gewoon verkocht omdat het zo erg onder de media gebracht word, maar als iedereen nou even realistisch denkt dan zie je wel dat als we die shit van Ubisoft niet meer kopen, dan gaan ze hopelijk goede games maken zoals ze vroeger deden.

Ubi maakt gewoon topgames... En als je zegt van niet snap je het niet...

Gepost door Ik kom Harambe wreken op woensdag 17 mei, 2017 om 14:12:44 quote

MvdM November

1441 posts
Hopelijk wordt het een open wereld action/adventure game met lichte rpg elementen.
Gepost door mmx op woensdag 17 mei, 2017 om 14:20:31 quote

GN "Sickness"

2031 posts
Dit maakt het weer interesant
Gepost door GBA43 op donderdag 18 mei, 2017 om 10:10:55 quote

GN "Die Hard"

940 posts
tranceguy schreef:
Pim Huberts schreef:
Ben benieuwd maar wacht het nog even af. De laatste tijd maakt Ubisoft niet mee recht games van hoge kwaliteit. De games worden gewoon verkocht omdat het zo erg onder de media gebracht word, maar als iedereen nou even realistisch denkt dan zie je wel dat als we die shit van Ubisoft niet meer kopen, dan gaan ze hopelijk goede games maken zoals ze vroeger deden.
Ubi maakt gewoon topgames... En als je zegt van niet snap je het niet...

Al valt de staat waarin de hun games gereleased worden nog over te twisten.

Ga naar pagina: 1