Auteur : Tom Kauwenberg maandag 15 mei 2017 om 13:34:53

Vul de deze vragenlijst in en win prijzen! | Enquête

Onze vrienden van een nader te bepalen computermerk hebben hulp nodig, en GamersNET lijkt hun enige hoop! Om achter de bekendheid van hun naam, producten en kwaliteit te komen, hebben ze een enquête geopend, en jouw inbreng is daarvoor allermeest welkom.

Laat van je horen met je mening aan de hand van deze vlotte vragenlijst (invultijd à drie minuten) en maak daarbij ook nog eens kans op mooie prijzen. En nee, daarvoor hoef je niet per se het een of ander de hemel in te prijzen. Houd je oordeel eerlijk en antwoord oprecht.


Doe mee met deze naamsbekendheid enquête en maak kans op prijzen!

Binnenkort rolt GamersNET uit om meer toffe samenwerking met de fabrikant in kwestie te maken. Houd de website in de gaten voor tijdige productreviews en andere mooi (video-)content...
Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door swklijn1 op maandag 8 mei, 2017 om 19:45:56 quote

MvdM Oktober

662 posts
Ingevuld! Hopelijk kunnen ze dankzij ons de informatie verkrijgen die ze nodig hebben.
Gepost door CHILLOZZ op maandag 8 mei, 2017 om 19:56:08 quote

GN "Die Hard"

812 posts
Done.

Fingers crossed voor alle deelnemers

Gepost door mheiden21 op maandag 8 mei, 2017 om 20:34:17 quote

GN "Commander"

1013 posts
Ingevuld, CoolerMaster is sowieso <3
Gepost door Ryan2000 op maandag 8 mei, 2017 om 20:50:40 quote

GN "Commander"

1273 posts
Gedaan
Gepost door Aprotodon op maandag 8 mei, 2017 om 21:01:41 quote

Prince of Persia

152 posts
Toffe actie, done!
Gepost door jensoostland op maandag 8 mei, 2017 om 21:33:49 quote

Prince of Persia

165 posts
Ingevuld
Gepost door Thijs. op maandag 8 mei, 2017 om 22:18:33 quote

MvdM April

1933 posts
Nou, de doelgroep was volgens mij 8 jaar oud. Sorry hoor maar "coolmaster is echt heel koel" dan haak ik al af
Gepost door GrijzeVos op maandag 8 mei, 2017 om 22:49:38 quote

Duke Nukem

474 posts
Ingevuld, mooie tekst stond er bij lol
Gepost door jkampmeijer op maandag 8 mei, 2017 om 23:32:07 quote

GN "Die Hard"

884 posts
Even ingevuld, kleine moeite.
Gepost door MikeGeversNET op dinsdag 9 mei, 2017 om 02:02:47 quote

Crewmember

764 posts
Thijs. schreef:
Nou, de doelgroep was volgens mij 8 jaar oud. Sorry hoor maar "coolmaster is echt heel koel" dan haak ik al af
Ik denk dat die vraag gaat over de reputatie van Cooler Master op het gebied van CPU-koeling
Gepost door Thomsnov op dinsdag 9 mei, 2017 om 05:27:40 quote

GN "Commander"

1022 posts
Done
via iPhone
Gepost door Tom op dinsdag 9 mei, 2017 om 07:21:06 quote

Eindredacteur

11956 posts
MikeGeversNET schreef:
Thijs. schreef:
Nou, de doelgroep was volgens mij 8 jaar oud. Sorry hoor maar "coolmaster is echt heel koel" dan haak ik al af
Ik denk dat die vraag gaat over de reputatie van Cooler Master op het gebied van CPU-koeling

Precies mijn gedachte. Het zijn ook vragen over de kwaliteit en betrouwbaarheid, dan is het niet gek dat 'koel' een term is om dat aan te duiden voor een merk als deze.

Gepost door Thijs. op dinsdag 9 mei, 2017 om 07:51:22 quote

MvdM April

1933 posts
@tom @mike zouden jullie best een gelijk in kunnen hebben. Echter is de vraagstelling dan wel een beetje scheef
Gepost door Pim Huberts op dinsdag 9 mei, 2017 om 10:29:21 quote

Sub Zero

398 posts
Heb hem eventjes ingevuld kleine moeite! Ik zeg iedereen eventjes doen altijd fijn voor een bedrijf om wat meer te weten te komen over je klanten. Ik ben vandaag 16 geworden dus die prijs zou een mooi verjaardagscadeau zijn! We gaan zien wie hem wint.
via iPhone
Gepost door JaslanNL op dinsdag 9 mei, 2017 om 11:13:02 quote

Sonic

208 posts
Done! Korte vragenlijst, ben je zo mee klaar!
Gepost door WoKingNL op dinsdag 9 mei, 2017 om 12:31:04 quote

GN "Ultima"

1813 posts
Nog altijd onder de indruk van de Prijs/Kwaliteit verhouding van de Coolermaster 212 EVO. Raad deze altijd bij iedereen aan voor de CPU koeling. Qua naamsbekendheid zitten jullie wel goed denk ik.
Gepost door dandanna op dinsdag 9 mei, 2017 om 20:49:38 quote

Prince of Persia

100 posts
Goede vragen. Hoop dat jullie er wat aan hebben. Keep it up.
Gepost door Leukste op woensdag 10 mei, 2017 om 23:12:09 quote

MvdM Februari

2648 posts
Ik heb hem ingevuld. Hoop dat het helpt.
Gepost door Ghostly op vrijdag 12 mei, 2017 om 13:36:54 quote

Pong

32 posts
Kleine moeite! Met misschien een leuk extraatje
Gepost door joep klinkenberg op vrijdag 12 mei, 2017 om 19:03:19 quote

Pong

39 posts
done
Gepost door Weeman86 op maandag 15 mei, 2017 om 14:10:22 quote

Prince of Persia

135 posts
Ik doe ook mee!
Gepost door MaTriXX op maandag 15 mei, 2017 om 21:54:06 quote

Sub Zero

323 posts
Done
Ga naar pagina: 1