Auteur : Peter Bouwman dinsdag 6 juni 2017 om 16:04:19

Pokémon Ultra Sun en Pokémon Ultra Moon aangekondigd

Nintendo heeft tijdens de Pokémon Direct Pokémon Ultra Sun en Ultra Moon aangekondigd. De ultieme versies van de hit-games Pokémon Sun & Moon voor de 3DS, zullen op 17 november verschijnen voor de Nintendo 3DS-familie. Er zijn nieuwe Pokémon beschikbaar en ook is het mogelijk om je karakter verder aan te passen.


Tijdens de E3 2017 gaan we aan de slag met de game. Dan kun je ook een tijdige (video) preview van de twee vernieuwde 3DS-games verwachten.
Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door Zwezinni op dinsdag 6 juni, 2017 om 16:06:22 quote

Pong

44 posts
En weer super vet!!?
Gepost door djonnieboy97 op dinsdag 6 juni, 2017 om 16:12:46 quote

GN "Die Hard"

606 posts
deze komt mijn huis niet in hoor haha kunnen ze niks nieuws verzinnen ofzo
Gepost door MikeGevers op dinsdag 6 juni, 2017 om 16:15:27 quote

Crewmember

905 posts
djonnieboy97 schreef:
deze komt mijn huis niet in hoor haha kunnen ze niks nieuws verzinnen ofzo
Het woord Ultra in de titel maakt alles beter, dat is algemeen bekend
Gepost door RikZonderC op dinsdag 6 juni, 2017 om 16:23:04 quote

Crewmember

529 posts
GEEN DIAMOND & PEARL REMAKE?! I'M OUT!
Gepost door Kardinalus op dinsdag 6 juni, 2017 om 16:59:27 quote

Sub Zero

307 posts
Ga hem sowieso wel halen maar toch beetje vaag ....
via iPhone
Gepost door Rijstekorrel op dinsdag 6 juni, 2017 om 18:02:26 quote

GN "Sickness"

10876 posts
is verhaallijn dan ook weer anders een beetje net als bij black en white en deel 2 ?, zo nee dan ga ik hem niet halen.
Gepost door Throbert op dinsdag 6 juni, 2017 om 21:34:19 quote

Sub Zero

336 posts
Niet weer in dat verschrikkelijke Alola met die verschrikkelijke 'Pokemon'
Gepost door Papachico op woensdag 7 juni, 2017 om 09:41:53 quote

GN "Die Hard"

641 posts
Dus na Sun&Moon krijg je nu Ultra Sun&Moon? Dit was zeker de allerlaatste druppel melk die uit de koe is gezogen?
Ga naar pagina: 1