Auteur : DaniŽl de Zwart dinsdag 11 juli 2017 om 15:28:17

Patch voor de Gran Turismo Sport-beta voegt mechanische mankementen toe

Bron: GTPlanet
De beta van Gran Turismo Sport heeft patch 1.08 ontvangen die mechanische mankementen aan je voertuigen toevoegt. Het is vanaf nu dus mogelijk de nodige schade onder je motorkap, aan je banden of andere onderdelen aan je bolide op te lopen.

The new version introduces serious changes to the gameís damage model (..). Players will now find their cars affected by tire wear, car damage, and fuel depletion.

Deze patch zorgt alleen voor eventuele mechanische schade, want cosmetische schade zal in Gran Turismo Sport niet grootschalig voorkomen. Lakschade is wel mogelijk, maar voor flinke deuken hoef je bij deze game niet te zijn.

Patch 1.08 voor Gran Turismo Sport weegt 84MB en is reeds beschikbaar.
Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door CHILLOZZ op dinsdag 11 juli, 2017 om 18:00:02 quote

GN "Commander"

1153 posts
. Lakschade is wel mogelijk, maar voor flinke deuken hoef je bij deze game niet te zijn.

Dat is dan toch wel weer balen hoor. Dus als je ergens flink inbeukt blijft de auto nagenoeg nof perfect.... Das dan toch wel een dikke flopper.

De speler moet dit zelf kunnen bepalen. Zet je hem op de moeilijkste stand of iig schade modus op hoog aan. Dan moet de auto ook in 100duizend stukken kunnen. wielen afbreken enz.

Zodat men ook echt realistisch gaat rijden. EN niet van de laatste startpositie af starten en dan bij de eerste bocht binnen in iedereen de moeder beuken. En zo vooraan terecht komen en vervolgens vlekkeloos zonder schade door rijden...

Gepost door sjaak19832015 op woensdag 12 juli, 2017 om 08:04:07 quote

Sub Zero

300 posts
CHILLOZZ schreef:
. Lakschade is wel mogelijk, maar voor flinke deuken hoef je bij deze game niet te zijn. Dat is dan toch wel weer balen hoor. Dus als je ergens flink inbeukt blijft de auto nagenoeg nof perfect.... Das dan toch wel een dikke flopper. De speler moet dit zelf kunnen bepalen. Zet je hem op de moeilijkste stand of iig schade modus op hoog aan. Dan moet de auto ook in 100duizend stukken kunnen. wielen afbreken enz. Zodat men ook echt realistisch gaat rijden. EN niet van de laatste startpositie af starten en dan bij de eerste bocht binnen in iedereen de moeder beuken. En zo vooraan terecht komen en vervolgens vlekkeloos zonder schade door rijden...

Die onzin roepen ze daar al 4 delen lang dat een goed schade model niet kan. Allemaal leugens want het is gewoon dat ze het zelf niet kunnen. Altijd maar die smoesjes dat een PlayStation dit niet zou kunnen maar andere race games krijgen dit wel voor elkaar.

Gepost door 3333/3333 op woensdag 12 juli, 2017 om 09:19:08 quote

GN "Sniper Elite"

3333 posts
Is geen onzin. Ligt niet alleen aan de techniek maar vooral aan autofabrikanten die geen beelden willen waarin een auto van hun total loss wordt gereden. Schademodellen in Forza en Need for Speed zijn om dezelfde redenen niet heel veel indrukwekkender. Dat is een van de nadelen als je gelicenseerde automerken wil gebruiken.
Gepost door JocabdeHaas op donderdag 13 juli, 2017 om 15:33:38 quote

n00b

11 posts
Gran turismo blijft een verijdelde versie van mario kart. ik zie niet wat mensen aan dat spel vinden.
Inloggen
Zoeken

Zoek resultaten:

Advertentie
Hoe overleef ik met (of zonder) microtransacties? | GamersNET RADIO #380, zaterdag 18 november 2017
Win indie-hit Wuppo op PlayStation 4 of Xbox One! | Prijsvraag
GN Kalender: November 2017
WIN Cappy van Super Mario Odyssey | Prijsvraag
Download de GamersNET Chrome-extensie en mis nooit meer een nieuwsbericht!
Advertentie