Auteur : Tom Kauwenberg vrijdag 7 juli 2017 om 18:23:33

Shadow of Mordor dit weekend gratis te spelen op Xbox One

Om te vieren dat Middle-earth: Shadow of War in aantrede is en de game het overhevelen van Nemesis-vijanden zal ondersteunen, organiseert Warner Bros. veel goeds rondom het eerste deel, Shadow of Mordor. Niet alleen is de game tijdelijk met fikse korting ( 80%) te verkrijgen, het origineel is ook nog eens gratis te spelen op Xbox One.

Tot 9 juli aanstaande kunnen Xbox One-gamers gratis genieten van Middle-earth: Shadow of Mordor, zonder meer een van de topgames uit 2014. De Lord of the Rings-game wist niet alleen een sfeervolle wereld neer te zetten, maar introduceerde ook het vooruitstrevende principe van 'levende' vijanden.

Uruk-hai soldaten konden in Shadow of Mordor middels het Nemesis-systeem voorzien worden van hun eigen unieke verhalen en karaktereigenschappen. En dat maakte het uitmoorden van de bruingroene rakkers een bovengemiddeld leuke verrassing.

Gamers die Shadow of Mordor een kans willen geven, doen er goed aan vooral nu even om te kijken naar de prijs. Op Steam kost de Game of the Year Edition je slecht 4 euro en via de Microsoft Store is de game voor 6 euro te koop op Xbox One.
Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door Zwezinni op vrijdag 7 juli, 2017 om 19:11:03 quote

Pong

34 posts
Ook gratis op pc dit weekend! Net gedownload
Gepost door sjaak19832015 op vrijdag 7 juli, 2017 om 20:20:07 quote

Sonic

273 posts
Heb hem pas geleden gekocht voor 4 euro op steam.
Gepost door Jerry97 op vrijdag 7 juli, 2017 om 22:17:56 quote

Duke Nukem

409 posts
Voor iedereen die deze game nog niet gespeeld heeft, zeker doen!! Ik heb hem al 3 keer uitgespeeld. Het is een echte aanrader, zeker voor 4 of 6 euro.
Gepost door Ik kom Harambe wreken op zaterdag 8 juli, 2017 om 03:54:11 quote

MvdM November

1486 posts
3 keer uitgespeeld? Allejezus hoeveel tijd heb je er dan in zitten? zit zelf op 30 uur en volgens mij heb ik pas een kwart van de hele game gezien
Gepost door Bacotje op zaterdag 8 juli, 2017 om 08:14:35 quote

Sub Zero

350 posts
Ook op steam is de game gratis!
via iPhone
Gepost door Jerry97 op zaterdag 8 juli, 2017 om 15:57:34 quote

Duke Nukem

409 posts
Ik kom Harambe wreken schreef:
3 keer uitgespeeld? Allejezus hoeveel tijd heb je er dan in zitten? zit zelf op 30 uur en volgens mij heb ik pas een kwart van de hele game gezien
Ik heb er denk ik in totaal 120 uur in zitten. Ik heb de game 2 keer op de ps4 uitgespeeld en 1 keer op pc. De tweede keer op ps4 heb ik hem 100% uitgespeeld.
Gepost door AtomicDogg op zaterdag 8 juli, 2017 om 17:04:37 quote

Sub Zero

315 posts
Ik kom Harambe wreken schreef:
3 keer uitgespeeld? Allejezus hoeveel tijd heb je er dan in zitten? zit zelf op 30 uur en volgens mij heb ik pas een kwart van de hele game gezien

Serieus? Ik heb er 30 uur in gestoken en ben er wel klaar mee, alleen wat saaie side missions zijn over. Hoe doe jij er zo lang over? Ben je zo slecht

Ga naar pagina: 1