Auteur : Leon Kempers vrijdag 14 juli 2017 om 00:00:03

Win twee fraaie For Honor-posters! Prijsvraagvrijdag


Het is weer vrijdag en dus is het tijd voor een nieuwe Prijsvraagvrijdag! Meedoen is zoals altijd extreem makkelijk: laat een reactie achter bij dit nieuwsbericht en je maakt meteen kans op de prijs. Vaker reageren mag uiteraard, al vergroot dit niet je kansen. Reageer wel op tijd, want deelnemen kan alleen op de vrijdag!

Ubisoft is deze week van start gegaan met de Hero Series van For Honor. Om dat te vieren, geven we twee prachtige posters van de game weg! Reageer hieronder om kans te maken.



Vergeet niet morgen terug te komen op GamersNET. Dan onthullen we de Prijsvraagvrijdag-winnaar van vorige week!
Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door Kamelot2 op vrijdag 14 juli, 2017 om 00:01:06 quote

GN "Die Hard"

684 posts
For honor! Doe meer mee past mooi bij de collectie
Gepost door S3MM3R op vrijdag 14 juli, 2017 om 01:29:55 quote

Prince of Persia

122 posts
For Honor? ik doe mee en daniŽl niet
Gepost door Mark89NL op vrijdag 14 juli, 2017 om 05:08:02 quote

GN "Die Hard"

575 posts
For Honor ik doe mee
Gepost door nieuw op vrijdag 14 juli, 2017 om 07:19:58 quote

Pacman

66 posts
Ik doe mee.
Gepost door JesseTheunZzz op vrijdag 14 juli, 2017 om 08:45:26 quote

Prince of Persia

165 posts
Ik doe maar weer eens mee! Let the fight for the posters begin...
Gepost door Bmaster99 op vrijdag 14 juli, 2017 om 10:18:51 quote

Pacman

70 posts
Count me in
Gepost door Fideel op vrijdag 14 juli, 2017 om 11:58:06 quote

Duke Nukem

475 posts
Posters zijn altijd welkom!
Gepost door jkampmeijer op vrijdag 14 juli, 2017 om 12:59:07 quote

GN "Die Hard"

924 posts
Sla deze over. Heb al een mooie For Honor poster thuis hangen Succes allemaal.
Gepost door kareltje5 op vrijdag 14 juli, 2017 om 13:39:20 quote

Prince of Persia

104 posts
Prachtige posters! Ik doe mee!
Gepost door Aprotodon op vrijdag 14 juli, 2017 om 14:56:44 quote

Prince of Persia

165 posts
Zien er wreed uit!
Gepost door Arcturion op vrijdag 14 juli, 2017 om 17:12:14 quote

Sonic

213 posts
Fijne weekend iedereen