Mario Kart 8-circuits blijken veel groter dan verwacht

In zijn videoserie Boundary Break analyseert de YouTuber Shesez game-omgevingen door zo ver mogelijk uit te zoomen. In zijn meest recente video neemt hij Mario Kart 8 onder de loep en dat leidt tot indrukwekkende vergezichten.

Zo ontdekken we dat de kinderkamer die het decor vormt voor Ribbon Road bizar gedetailleerd is. Mute City gaat zelfs nog een stapje verder, want daar beslaat de racebaan slechts een fractie van de volledige stad.


Het is nog onduidelijk waarom Nintendo de omgevingen in zo’n hoge mate van detail heeft gebouwd. Check onderstaande voor Shehsez’ analyse van meer Mario Kart 8-circuits, waaronder Baby Park en Donut Plains 3.

  1.   
    mmx's avatar

    Zo kan je weer zien dat dit echt een topgame is ๐Ÿ™‚

  2.   
    Rittn's avatar

    Leuk, maar wat is het nut ervan? Je ziet dit toch nooit als je aan het racen bent.

  3.   
    fantasyfreak's avatar

    Wow dat had ik eigenlijk nooit verwacht. Viel uiteraard wel op dat ze bijv. die kinderkamer goed ingericht hadden, maar niet zo goed ๐Ÿ˜›

    Rittn schreef, "Leuk, maar wat is het nut ervan? Je ziet dit toch nooit als je aan het racen bent."

    Niet alles nee, maar de achtergrond is toch wel erg belangrijk. Je zou eigenlijk eens moeten racen als alles kaal is op de achtergrond ๐Ÿ˜‰ Toch best een verschil.

  4.   
    GamingTime's avatar

    Wat tof zo’n Mario Kart 8 Behind the scenes! ๐Ÿ˜ฎ

  5.   
    mattioza's avatar

    Rittn schreef, "Leuk, maar wat is het nut ervan? Je ziet dit toch nooit als je aan het racen bent."

    Mogelijkheden voor betalende DLC. ๐Ÿ˜‰

  6.   
    tranceguy's avatar

    De game is al impressive maar dit tilt t naar nog een hoger level….

  7.   
    Triggernl's avatar

    Dit is gewoon een slechte zaak.
    Het vraagt ontzettend veel extra onnodige resources die je als je de game normaal speelt niet eens ziet.