Auteur : Leon Kempers zondag 6 augustus 2017 om 15:06:51

Mario Kart 8-circuits blijken veel groter dan verwacht

In zijn videoserie Boundary Break analyseert de YouTuber Shesez game-omgevingen door zo ver mogelijk uit te zoomen. In zijn meest recente video neemt hij Mario Kart 8 onder de loep en dat leidt tot indrukwekkende vergezichten.

Zo ontdekken we dat de kinderkamer die het decor vormt voor Ribbon Road bizar gedetailleerd is. Mute City gaat zelfs nog een stapje verder, want daar beslaat de racebaan slechts een fractie van de volledige stad.




Het is nog onduidelijk waarom Nintendo de omgevingen in zo'n hoge mate van detail heeft gebouwd. Check onderstaande voor Shehsez' analyse van meer Mario Kart 8-circuits, waaronder Baby Park en Donut Plains 3.

Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door mmx op zondag 6 augustus, 2017 om 15:40:49 quote

GN "Sickness"

2168 posts
Zo kan je weer zien dat dit echt een topgame is
Gepost door Rittn op zondag 6 augustus, 2017 om 16:00:58 quote

n00b

9 posts
Leuk, maar wat is het nut ervan? Je ziet dit toch nooit als je aan het racen bent.
Gepost door fantasyfreak op zondag 6 augustus, 2017 om 17:29:04 quote

Prince of Persia

117 posts
Wow dat had ik eigenlijk nooit verwacht. Viel uiteraard wel op dat ze bijv. die kinderkamer goed ingericht hadden, maar niet zo goed

Rittn schreef:
Leuk, maar wat is het nut ervan? Je ziet dit toch nooit als je aan het racen bent.

Niet alles nee, maar de achtergrond is toch wel erg belangrijk. Je zou eigenlijk eens moeten racen als alles kaal is op de achtergrond Toch best een verschil.

Gepost door GamingTime op zondag 6 augustus, 2017 om 19:27:59 quote

n00b

15 posts
Wat tof zo'n Mario Kart 8 Behind the scenes!
Gepost door mattioza op zondag 6 augustus, 2017 om 21:24:32 quote

GN "Commander"

1089 posts
Rittn schreef:
Leuk, maar wat is het nut ervan? Je ziet dit toch nooit als je aan het racen bent.

Mogelijkheden voor betalende DLC.

Gepost door tranceguy op maandag 7 augustus, 2017 om 15:50:58 quote

Sonic

260 posts
De game is al impressive maar dit tilt t naar nog een hoger level....
Gepost door Triggernl op zaterdag 12 augustus, 2017 om 22:20:24 quote

n00b

3 posts
Dit is gewoon een slechte zaak. Het vraagt ontzettend veel extra onnodige resources die je als je de game normaal speelt niet eens ziet.
Ga naar pagina: 1