ReCore krijgt Definitive Edition

ReCore, de action-adventure game van de volgens Microsoft legendarische schepper Keiji Inafune en wat andere kopstukken van het team van Metroid Prime, krijgt een Definitive Edition. Deze moet volgende week al verschijnen.

Volgens Xbox is deze game niet zomaar een editie waarin alle uitgebrachte content is verzameld. Deze editie bevat namelijk zoveel verbeteringen dat ze over een remaster spreken. In de Definitive Edition staan ons dan ook heel wat nieuwe features te wachten:

    • The “T8-NK” (or “Tank”) Corebot frame.
    • Dynamic sandstorms in “Far Eden’s” “Shifting Sands” regions. Brave the storms to defeat more dangerous enemies and earn more valuable loot.
    • 10 new dungeons and 2 new overworld areas
    • 3 new weapon modes for Joule’s Energy Rifle
    • Upscaled to higher resolutions with HDR skies and lighting
    • Dozens of additional Corebot gear pieces
    • Decreased loading times and other improvements
    • Increased level caps and gameplay tuning
    • All new Achievements

Wat denken jullie, is deze remaster bedoeld om het spel speelklaar te maken voor de aankomende Xbox One X of wordt het een poging om de matig ontvangen game toch nog aan de man te brengen?

De Definitive Edition van ReCore verschijnt 29 augustus in de digitale schappen voor Xbox One en Windows 10.

  1.   
    Space-Invader's avatar

    Zou fijn zijn als de huidige trouwe bezitters van de game ook volledig hierover kunnen beschikken, zonder kosten uiteraard

  2.   
    JaslanNL's avatar

    Zoals Space-Invader ook aankaart, het zou mooi zijn als de huidige bezitters tegemoet worden gekomen (dit geld overigens voor alle zogenaamde ‘definitive editions’).

    Ben benieuwd naar de toevoegingen in de komende editie. Ondanks dat de game destijds matig is ontvangen zie ik toch ook wel lovende recensies. Persoonlijk vind ik het ook een leuke game die maar op een paar vlakken de plank een beetje mis slaat. Hopelijk vult deze definitive edition het gene aan wat de ‘standaard’ game mist.