Auteur : Leon Kempers zaterdag 5 augustus 2017 om 14:00:02

Tickets voor Ubisofts supervette Summer Camp | Prijsvraagwinnaar



Na het gigantische succes van vorig jaar organiseert Ubisoft ook in 2017 weer zijn eigen Summer Camp. Op 8, 9 en 10 augustus geeft de uitgever elke avond een feestje en wij mochten twee tickets weggeven voor woensdag 9 augustus! De volgende persoon mag samen met een vriend(in) tussen 17:30 en 21:00 uur in De Meern langskomen voor avondeten, games en vette prijzen:

remcoabc

Sonic

220 posts

Gefeliciteerd! De prijs komt zo snel mogelijk jouw kant op.

Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door JustB op zaterdag 5 augustus, 2017 om 14:50:23 quote

GN "Die Hard"

529 posts
Gefeliciteerd!
Gepost door Timso23 op zaterdag 5 augustus, 2017 om 14:58:24 quote

n00b

3 posts
Gefeliciteerd! En veel plezier gewenst!
Gepost door Amaraldane op zaterdag 5 augustus, 2017 om 15:08:32 quote

Sonic

212 posts
Gefeliciteerd!
Gepost door JOUK€ op zaterdag 5 augustus, 2017 om 15:46:44 quote

Sonic

236 posts
Gefeliciteerd Remco!
Gepost door Bram_M99 op zaterdag 5 augustus, 2017 om 16:05:42 quote

GN "Ultima"

1797 posts
Gefeliciteerd!
Gepost door Ryan2000 op zaterdag 5 augustus, 2017 om 16:17:06 quote

GN "Commander"

1328 posts
Gefeliciteerd!!
Gepost door remcoabc op zaterdag 5 augustus, 2017 om 17:45:28 quote

Sonic

223 posts
dankjulliewel, dat gaat een leuk avondje worden!
Gepost door S3MM3R op zaterdag 5 augustus, 2017 om 19:04:13 quote

Prince of Persia

108 posts
Gefeliciteerd!