Auteur : Michiel Brunsveld dinsdag 12 september 2017 om 12:48:30

Nintendo gaat NES Classic Mini opnieuw in productie nemen

Bron: Eurogamer
Nintendo heeft bevestigd dat de zeer gewilde NES Classic Mini opnieuw in productie genomen wordt. De compacte versie van de klassieke NES-console was zo populair, dat het apparaatje in korte tijd al nergens meer te koop was. Inmiddels wordt er met gemak het dubbele van de oorspronkelijke prijs betaald voor de NES Classic Mini op sites als Marktplaats en via sommige webshops. We moeten nog wel even geduld hebben, want de nieuwe lading NES Classic Mini's wordt pas tegen de zomer van 2018 verwacht.


Tevens zal Nintendo ervoor zorgen dat de productie van de SNES Mini flink wordt opgeschroefd, zodat de kleine console tussen de feestdagen en tot ver in 2018 goed verkrijgbaar is. Nintendo vertelde:

We're happy to confirm that we'll continue to ship stock of the Nintendo Classic Mini: Super Nintendo Entertainment System to Europe in 2018. In addition, next summer we'll also bring the Nintendo Classic Mini: Nintendo Entertainment System back to Europe. More information will be shared in the future.

Goed nieuws dus voor alle liefhebbers die nog geen compacte console hebben weten te bemachtigen. En voor iedereen die niet van plan is om 150 euro of meer neer te tikken, terwijl de originele prijs rond de 65-70 euro lag.
Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door mrb80 op dinsdag 12 september, 2017 om 12:53:44 quote

Prince of Persia

156 posts
Netjes van nintendo!
via iPhone
Gepost door GrijzeVos op dinsdag 12 september, 2017 om 13:14:37 quote

GN "Die Hard"

500 posts
Beste nieuws van vandaag
Gepost door mmx op dinsdag 12 september, 2017 om 13:45:00 quote

GN "Sickness"

2283 posts
Ik denk niet dat ik hier nog wat mee gaat doen .Ze hadden toen ze met die mini nes het succes zagen door moeten gaan met de productie ,en nu ook met de snes mini vind ik .
Gepost door StroopKonijn op dinsdag 12 september, 2017 om 14:08:56 quote

Sub Zero

302 posts
Dit is echt heel fijn, ik wil er al een tijdje een maar ik ga er gewoon niet meer dan de retail prijs voor betalen, daarmee draaien ze hiermee ook die vieze scalpers een loer, kan ik waarderen.
Gepost door StroopKonijn op dinsdag 12 september, 2017 om 15:05:11 quote

Sub Zero

302 posts
Hoop alleen niet dat ze nu de N64 classic mini een jaar uitstellen(al die al komt maar dat ligt wel in de lijn der verwachting)
Gepost door mattioza op dinsdag 12 september, 2017 om 17:14:45 quote

GN "Commander"

1113 posts
Hehe wat een verrassing... $-$
Gepost door Leon 2.0 op dinsdag 12 september, 2017 om 17:48:48 quote

Eindredacteur

6144 posts
Shit. Daar gaat de immense straatwaarde van mijn NES Classic Mini. :-p
Gepost door kiesmaarwa op dinsdag 12 september, 2017 om 18:59:05 quote

Sub Zero

305 posts
Leon 2.0 schreef:
Shit. Daar gaat de immense straatwaarde van mijn NES Classic Mini. :-p

Ik geef je er 30 euro voor.. hij is immers al gebruikt

Gepost door GamingTime op dinsdag 12 september, 2017 om 19:10:27 quote

Pacman

78 posts
Slimme zet van Nintendo!
Ga naar pagina: 1