Auteur : Michiel Brunsveld vrijdag 8 september 2017 om 11:14:24

Pre-order Call of Duty: WWII en krijg een in-game wapen naar keuze

Activision heeft in een nieuwe trailer wat meer onthuld omtrent de pre-order van Call of Duty: WWII. Een bonus die je krijgt als je de game in de pre-order bestelt, is de mogelijkheid om een wapen naar keuze direct vrij te spelen. Dit wapen zal vervolgens altijd beschikbaar blijven, dus ideaal om al meteen over je favoriete wapen te kunnen beschikken in de multiplayer.

Naast een wapen naar keuze krijgen spelers vanuit de pre-order ook dubbele XP tijdens de eerste vier speluren. Zo kan je ook nog eens meteen vanaf het begin extra vlot in level stijgen.

Call of Duty: WWII verschijnt 3 november voor de PlayStation 4, Xbox One en pc.
Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door DutchGamer-W- op vrijdag 8 september, 2017 om 11:19:05 quote

GN "Sickness"

7032 posts
Dat word sowieso definitely de Thompson of Bar machine gun, tenzij ik deze al heel vroeg kan unlocken.
Gepost door mmx op vrijdag 8 september, 2017 om 11:59:53 quote

GN "Sickness"

2217 posts
Mooi dat word duas de bar voor mij lekker knallen en een hoop herrie
Gepost door gamerfriend01 op vrijdag 8 september, 2017 om 12:06:50 quote

GN "Commander"

1130 posts
Haha volgens mij zijn jullie echt een van de enige mensen die met lmg's gespeeld hebben gedurende de beta
Gepost door Mark89NL op vrijdag 8 september, 2017 om 12:45:20 quote

GN "Die Hard"

575 posts
Voor mij wordt het een smg welke weet ik nog niet
Gepost door Mark89NL op vrijdag 8 september, 2017 om 12:47:30 quote

GN "Die Hard"

575 posts
Overens heeft Slegdehammer deze manier van Unlocken al gebruikt in MW3 toen ging ik maar voor Ninja eerst
Gepost door J.W. op vrijdag 8 september, 2017 om 16:40:28 quote

Pacman

97 posts
Nog steeds niet gepreorderd, Mss moet ik het toch maar doen.....of...? In dubio.
via iPhone
Gepost door Nitrix31 op vrijdag 8 september, 2017 om 23:30:13 quote

GN "Die Hard"

799 posts
Wow, het moet gewoon niet triester worden. Eerst was het nog uniek spul, nog altijd geen reden om een game te pre-orderen overigens. Maar dit slaat echt alles, je mag iets unlocken die je later in het spel zelf kunt unlocken... Aan de reacties te zien zijn er zat mensen die hier nog intrappen ook. Ik snap er daadwerkelijk niets van.
Gepost door NoobAssPlayer op zondag 10 september, 2017 om 10:04:42 quote

Sonic

290 posts
Is er ook een manier om een out-game wapen te krijgen bij je pre order?
Ga naar pagina: 1