Auteur : Peter Bouwman donderdag 28 september 2017 om 17:33:17

Red Dead Redemption 2 verschijnt in de lente van 2018

Zojuist is er een nieuwe trailer van Red Dead Redemption 2 verschenen. Buiten dat we prachtige beelden kunnen bekijken, sluit de trailer ook af met een nieuwe releaseperiode. Helaas is het een periode, want een exacte datum wordt niet genoemd. In de lente van 2018 kunnen we aan de slag met Red Dead Redemption 2 voor de PlayStation 4 en Xbox One.


Hebben jullie een beetje zin in de game? Laat het ons weten in de reacties.

Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door Thijs. op donderdag 28 september, 2017 om 18:06:37 quote

MvdM April

2085 posts
Dit wordt weer een hele goeie game. Kan niet wachten tot die op pc komt maar tot die tijd zeker voor de ps4 halen
Gepost door Ryan2000 op donderdag 28 september, 2017 om 18:07:55 quote

GN "Commander"

1373 posts
Hele toffe trailer! Prachtige wereld. Kan echt niet meer wachten!
Gepost door fantasyfreak op donderdag 28 september, 2017 om 18:18:39 quote

Sonic

282 posts
Erg benieuwd naar de game. Hoewel ik nooit iets met cowboy-settings had was deel 1 toch wel erg vet om te spelen.
Gepost door MikeGevers op donderdag 28 september, 2017 om 18:28:57 quote

Crewmember

1028 posts
Ergens heb ik toch een beetje het idee dat deze hype-train onderweg gekaapt gaat worden. Was het niet al bekend dat RDR2 in de lente zou verschijnen?
Gepost door DutchGamer-W- op donderdag 28 september, 2017 om 21:18:09 quote

GN "Sickness"

7077 posts
Ik zeg April, volgens mij kwamen all hun games uit in die maand als het uitgesteld werd.
Gepost door cbst op zaterdag 30 september, 2017 om 11:23:43 quote

Pacman

57 posts
Lijkt mij echt geweldig