Auteur : Leon Stougie dinsdag 12 september 2017 om 18:36:38

Season pass Star Wars: Battlefront is sinds vandaag gratis

Bron: Origin
Ben je toe aan een nieuwe Star Wars-fix, maar kan je de films inmiddels wel dromen en heb je de (vanilla) maps in Star Wars: Battlefront al helemaal kaal gespeeld? Dan wordt het wachten op Episode 8 en Star Wars: Battlefront 2 nu even voor je verzacht. EA heeft de season pass van Star Wars: Battlefront namelijk sinds vandaag gratis gemaakt.

Deze actie geldt zowel voor de PlayStation 4- als Xbox One-versie en ook op EA's Origin is de season pass gratis te vinden. De season pass van Star Wars: Battlefront biedt in totaal maar liefst 16 nieuwe maps aan en laat je onder andere strijden op de iconische Death Star.

Helemaal uniek is deze actie van EA overigens niet. In het verleden gaf de Amerikaanse uitgever ook de downloadable content van Battlefield 4 en Battlefield: Hardline al weg als presentje.
Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door bartofzo op dinsdag 12 september, 2017 om 19:43:17 quote

Prince of Persia

122 posts
En dan heb ik hem net laatst met korting op Origins gekocht.. Heel slim EA :/
Gepost door DutchGamer-W- op dinsdag 12 september, 2017 om 20:43:58 quote

GN "Sickness"

7053 posts
Ergens vind ik toch een slap in the face voor de mensen die 50 euro hebben uitgegeven aan de season pass.
Gepost door King of Heroes op dinsdag 12 september, 2017 om 21:58:58 quote

GN "Die Hard"

761 posts
En daarom koop ik de season pass niet.
via iPhone
Gepost door someone else op dinsdag 12 september, 2017 om 23:29:25 quote

Pacman

65 posts
Lullig voor velen maar dat is toch een leuk kadootje voor mij!
via iPhone
Gepost door jelte23 op woensdag 13 september, 2017 om 01:33:26 quote

GN "Die Hard"

578 posts
Had hem een tijdje geleden voor 20 euro gekocht. Heb hem nog niet gebruikt. Een beetje zuur dit. Ik wilde gewoon alle content hebben. Raar dat het nu ineens gratis wordt.
via iPhone
Gepost door Leon 2.0 op woensdag 13 september, 2017 om 07:18:32 quote

Eindredacteur

6144 posts
Kan me voorstellen dat het wat zuur aanvoelt als je de season pass (net) gekocht hebt. Voor de overige Battlefront-eigenaren (zoals ik) is het dan weer een sympathieke geste. Voordeel is daarnaast wel dat er sowieso meer spelers op de dlc-maps te vinden zijn.
Gepost door Bacotje op woensdag 13 september, 2017 om 17:23:04 quote

Sub Zero

373 posts
Daarom gewoon NOOIT een seasonpass kopen of wat voor een bullshit ze je proberen aan te smeren. Voor mij een reden om SW weer is te installeren.
via iPhone
Ga naar pagina: 1