Auteur : Leon Kempers vrijdag 8 september 2017 om 00:00:02

Win een gave Ghost Recon-mok! | Prijsvraagvrijdag


Het is weer vrijdag en dus is het tijd voor een nieuwe Prijsvraagvrijdag! Meedoen is zoals altijd extreem makkelijk: laat een reactie achter bij dit nieuwsbericht en je maakt meteen kans op de prijs. Vaker reageren mag uiteraard, al vergroot dit niet je kansen. Reageer wel op tijd, want deelnemen kan alleen op de vrijdag!

Ghost Recon Wildlands wordt nog steeds fanatiek online gespeeld en onderstaande mok is één van de meest geliefde prijzen die we het afgelopen jaar hebben weggegeven met Prijsvraagvrijdag. De keus voor de prijs van deze week was dus geen moeilijke! Reageer hieronder en drink je dagelijkse bakkie pleur voortaan in stijl.



Vergeet niet morgen terug te komen op GamersNET. Dan onthullen we de Prijsvraagvrijdag-winnaar van vorige week!
Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door kevin2win op vrijdag 8 september, 2017 om 07:19:36 quote

Pong

23 posts
zou ghost recon een vet spel vinden en de mok is ook gaaf
Gepost door jensoostland op vrijdag 8 september, 2017 om 07:22:40 quote

Prince of Persia

176 posts
Iedereen succes ik heb er al 1 het is zeker een tof item.
Gepost door Ryan2000 op vrijdag 8 september, 2017 om 07:24:24 quote

GN "Commander"

1338 posts
Super vet!! Ik doe mee
Gepost door Thomsnov op vrijdag 8 september, 2017 om 07:39:33 quote

GN "Commander"

1079 posts
Vette mok daar wil ik wel mijn koffie uit drinken!
via iPhone
Gepost door YdieresiS op vrijdag 8 september, 2017 om 07:59:14 quote

Sonic

251 posts
Zou tof zijn
Gepost door cbst op vrijdag 8 september, 2017 om 08:05:28 quote

Pong

29 posts
Ik wil zeker mijn koffie in stijl drinken, dus ik doe mee.
Gepost door mmx op vrijdag 8 september, 2017 om 09:59:51 quote

GN "Sickness"

2217 posts
Gaaf bier er in ik doe weer mee
Gepost door Batjaa op vrijdag 8 september, 2017 om 10:04:33 quote

Pong

29 posts
Die is gaaf!Ik doe weer mee
Gepost door marlies16 op vrijdag 8 september, 2017 om 10:12:10 quote

GN "Die Hard"

641 posts
een mooie mok
Gepost door tebannet op vrijdag 8 september, 2017 om 11:13:40 quote

GN "Die Hard"

556 posts
Graag
Gepost door Youmademeseeit op vrijdag 8 september, 2017 om 11:14:49 quote

Prince of Persia

125 posts
Misschien geen bakkie pleur, maar thee zal er ook vast lekker in zijn
Gepost door TheNerdNL op vrijdag 8 september, 2017 om 11:48:55 quote

GN "Die Hard"

616 posts
Ik lus in de ochtend noot koffie naar chocolademelk zal er vast ook wel in kunnen dus alleen om die reden doe ik mee ;-p
Gepost door CHILLOZZ op vrijdag 8 september, 2017 om 11:52:24 quote

GN "Commander"

1082 posts
Dit keer doe ik wel weer mee.

Tijdje geleden alweer, Maar zoals inmiddels denk ik wel bij de meeste bekend is doe ik alleen mee als ik iets echt zou willen winnen omdat ik het dan ook echt zou gebruiken.

En deze mok is gaaf die wil ik wel winnen

Gepost door Arcturion op vrijdag 8 september, 2017 om 12:08:09 quote

Sonic

212 posts
Prettige weekend iedereen
Gepost door TijnTjuh op vrijdag 8 september, 2017 om 12:32:35 quote

n00b

5 posts
Super gaaf!
via iPhone
Gepost door jkampmeijer op vrijdag 8 september, 2017 om 12:51:01 quote

GN "Die Hard"

923 posts
Ziet er vet uit. Proost!
Gepost door ivo001 op vrijdag 8 september, 2017 om 12:52:10 quote

Prince of Persia

184 posts
Pleur op
Gepost door RikH op vrijdag 8 september, 2017 om 13:05:33 quote

Sub Zero

320 posts
Ik doe maar weer even mee na een lange tijd
Gepost door Fideel op vrijdag 8 september, 2017 om 13:20:36 quote

Duke Nukem

475 posts
Mok is gaaf!

Ik wil deze!

Gepost door nessen op vrijdag 8 september, 2017 om 13:34:46 quote

Sonic

255 posts
Prachtig
Gepost door Kamelot2 op vrijdag 8 september, 2017 om 14:40:11 quote

GN "Die Hard"

683 posts
Die mok hoort hier te staan xD Doe zeker mee!
Gepost door NdeM op vrijdag 8 september, 2017 om 14:40:48 quote

Pong

25 posts
Gaaf! I'm in
Gepost door svenysven op vrijdag 8 september, 2017 om 16:39:59 quote

Duke Nukem

442 posts
Die is wel heel nice
Gepost door nebilem op vrijdag 8 september, 2017 om 16:42:55 quote

Pong

32 posts
ik doe mee
Gepost door albertina op vrijdag 8 september, 2017 om 17:07:46 quote

Pong

39 posts
Whoop whoop ik doe mee
Gepost door sayoki op vrijdag 8 september, 2017 om 17:19:05 quote

Pacman

75 posts
Deze zijn echt super gaaf. Wat kosten ze?
Gepost door S3MM3R op vrijdag 8 september, 2017 om 17:31:39 quote

Prince of Persia

119 posts
Omg die is ziek! Wil em wel winnen!
Gepost door Rain06 op vrijdag 8 september, 2017 om 17:46:42 quote

Pacman

60 posts
winnen winnen winnen winnen winnen winnen winnen winnen winnen winnen
Gepost door nieuw op vrijdag 8 september, 2017 om 18:04:32 quote

Pacman

65 posts
Met recht een gave mok! Ik doe mee.
Gepost door huntedjohan op vrijdag 8 september, 2017 om 18:20:16 quote

GN "Die Hard"

817 posts
oh die mag wel bij mij op mn bureau en truck dashboard komen te staan

Gepost door supermama op vrijdag 8 september, 2017 om 19:54:46 quote

Pacman

67 posts
gave actie weer
Gepost door Piet12 op vrijdag 8 september, 2017 om 20:29:13 quote

n00b

6 posts
Dit zal zeker een sterke bak koffie worden!!
Gepost door Aprotodon op vrijdag 8 september, 2017 om 20:43:46 quote

Prince of Persia

164 posts
Nice!
Gepost door sprankje op vrijdag 8 september, 2017 om 20:52:47 quote

Prince of Persia

171 posts
Ik doe mee, tof!
Gepost door darroox op vrijdag 8 september, 2017 om 21:19:28 quote

Prince of Persia

157 posts
Alsof je in de Crip leeft , alleen LA in het echt is beangstigend omdat er wijken zijn met veel mensen die daar rond zwerven, en op straat slapen.
Gepost door henk321 op vrijdag 8 september, 2017 om 22:49:22 quote

Sub Zero

363 posts
super! ik doe graag weer mee
Ga naar pagina: 1