Sledgehammer Games verbetert serverconnectie van Call of Duty: WWII

Afgelopen vrijdag verscheen Call of Duty: WWII en hoewel bezitters van de shooter eerst nog wel wat online multiplayer matches konden spelen, kapten de servers er al snel mee. De connectieproblemen van de servers waren direct bekend bij ontwikkelaar Sledgehammer Games en het bedrijf werkt sindsdien om de online servers op orde te brengen.

Spelers van de game kregen al snel Error Code 103295 en konden dus niet online. Sledgehammer zegt nu de problemen te hebben aangepakt door de capaciteit van de servers te verhogen, maar ook de leaderboards offline te halen. Voor nu zou de connectie prima moeten zijn.

At launch, we experienced an extremely high volume of players connecting to our servers in a very short window. This resulted in players experiencing mixed online connectivity across all platforms. In response, we pushed a change enabling higher capacity load balancers, resulting in improved live connectivity. This has resulted in improved live connectivity and the best in-match experience for fans.
De server issues hebben er echter wel voor gezorgd dat meerdere spelers hun progressie hebben verloren. Ook daar doet de ontwikkelaar onderzoek naar.
We realize losing progression is very frustrating. We are committed to making it up to the affected players. Please stay tuned for further updates here.
Call of Duty: WWII is op 3 november verschenen voor PlayStation 4, Xbox One en pc.

  1.   
    Mark89NL's avatar

    Progressie verlies maakt mij niet uit eigenlijk heb je nog wat te doen vind ik.

  2.   
    Throbert's avatar

    Nooit last van gehad van de servers. Enige dingetje is dat er niemand in mijn HQ verschijnt

  3.   
    Mark89NL's avatar

    Nou het is nog pruts

  4.   
    NoobAssPlayer's avatar

    Heb hem vandaag binnen, maar hou het nog even bij Assassin’s Creed Origins!