Auteur : Peter Bouwman dinsdag 5 december 2017 om 11:20:59

Een Sinterklaasgedicht voor alle GamersNET-bezoekers



December is weer aangebroken
Het is koud en guur en de games zijn even niet zo duur

Niet gek ook dat de meeste gamers naar binnen zijn gedoken
Genietend van verre digitale landen, sportwedstrijden, demonische vijanden

Sinterklaas is in het land
Bewapend met paard en boek, maar vooral op onderzoek

Wat was er dit jaar allemaal aan de hand?
Welke games zijn stilletjes verschenen en welke weten ons nog steeds te entertainen?

Verscheen Horizon Zero Dawn nou dit jaar?
Wanneer kwam For Honor? Zelda? Shadow of War?

Maar wat ziet de Sint daar?
Zijn de lieve bezoekers van GamersNET.nl nu bezig met een spel?

We hebben met ons allen een bewogen jaar gehad
Veel lachen, soms klagen en natuurlijk epische Vriendendagen

De Sint denkt dat het qua content wel goed zat
Een Splatoon-muur, films over Shadow of War, LEGO en For Honor

Met trots kijkt de Sint hiernaar
Met af en toe een vieze lach van al dat smerige gedrag

Op naar het nieuwe jaar
Met nog meer verrassingen, hele toffe content, al zijn jullie dat inmiddels wel gewend

De Sint wenst alle GN-bezoekers een mooi Sinterklaasfeest
Hij vraagt zich alleen één ding af, want wanneer zijn we er vanaf?

Want wat wil de Sint het allermeest?
Zonder gedoe, zonder stress, wanneer komt toch…

Fijne dag gewenst!
Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door iDraxo op dinsdag 5 december, 2017 om 11:23:51 quote

GN "Die Hard"

605 posts
Ik zie niets ? is dit de bedoeling Kappa ?
Gepost door Puddingboom op dinsdag 5 december, 2017 om 11:42:29 quote

Sub Zero

386 posts
Dit gedicht raakt mij diep. Vooral die onwetendheid creëert een gevoel van leegte, het gevoel bekruipt je dat er uberhaut geen tekst staat. Zeer mooi. Fijne Sinterklaas heren.
Gepost door swklijn1 op dinsdag 5 december, 2017 om 12:03:30 quote

MvdM Oktober

665 posts
Quote:
Want wat wil de Sint het allermeest? Zonder gedoe, zonder stress, wanneer komt toch…

GN VERSIE ZES!

Gepost door iDraxo op dinsdag 5 december, 2017 om 12:07:50 quote

GN "Die Hard"

605 posts
swklijn1 schreef:
Quote:
Want wat wil de Sint het allermeest? Zonder gedoe, zonder stress, wanneer komt toch…
GN VERSIE ZES!
Next lvl shit man *mind blown*
Gepost door Pim Huberts op dinsdag 5 december, 2017 om 12:54:25 quote

GN "Die Hard"

511 posts
Jullie ook fijne sinterklaas heren, GN bezoekers en alle andere mensen die dit niet lezen omdat ze nog nooit van GN hebben gehoord, wat eigenlijk te gek voor woorden is. Happy sinterklaas!
via iPhone
Gepost door CHILLOZZ op dinsdag 5 december, 2017 om 14:12:43 quote

GN "Commander"

1191 posts
fijne sinterklaas avond mannen meiden en genderneutralen.

V6 zou toch dit jaar komen..? Dan moet t toch langzaam aan vrij snel komen. Maar we zien t vanzelf wel. En anders niet/later. Ben wel enorm benieuwd wat er allemaal verranderen gaat.

Hopelijk ook de videoplayer.. dat je tijdens een video al wat kunt typen. Als je dit nu wel doen laat hij eerst de pagina weer opnieuw en dan moet je dus weer gaan zoeken waar je was..

Met name bij goeiefrag en de hot koffie show. Dan schieten je tijdens de video soms ideetjes binnen. Maar die ben je dan al kwijt als je de video eerst afkijkt..

Kwa uiterlijk hoeft er verder voor mij eigenlijk niets veranderd te worden... Al kan ik me ergens wel voorstellen dat peter en crew misschien ergens het GN logo in beeld wilt hebben

Gepost door mmx op dinsdag 5 december, 2017 om 14:21:45 quote

GN "Sickness"

2307 posts
Mooi gedicht hoor ,en ook van mij IEDEREEN een Fijne sinterklaas dag en dan direct ook maar voor Nieuwjaar en Kerst
Gepost door Leukste op dinsdag 5 december, 2017 om 14:32:26 quote

MvdM Februari

2715 posts
Fijn Sinterklaasfeest allemaal! En dat GN V6 er snel mag komen.
Gepost door JuulsJo op dinsdag 5 december, 2017 om 15:35:54 quote

Pacman

82 posts
Leuk!
Gepost door Jerry97 op dinsdag 5 december, 2017 om 16:06:30 quote

Duke Nukem

427 posts
Fijne Sinterklaas iedereen!
via iPhone
Gepost door mheiden21 op dinsdag 5 december, 2017 om 19:02:31 quote

GN "Commander"

1058 posts
Fijne pakjesavond iederéén!
Gepost door Novel op woensdag 6 december, 2017 om 10:36:37 quote

Pacman

87 posts
Fijne Sinterklaas
via iPhone
Gepost door Sep_7 op zondag 17 december, 2017 om 07:28:41 quote

n00b

16 posts
Ik lees dit pas later terug maar gwn GENIAAL!!!!!!
via iPhone
Ga naar pagina: 1