Auteur : Daniël de Zwart vrijdag 15 december 2017 om 14:23:35

Help ons met het verbeteren van de community van GamersNET! | Enquête


Bij GamersNET doen we altijd ons best onze diensten te verbeteren: nieuws leveren, reviews, creatieve videoprojecten en zo dicht mogelijk op de community zitten. Het kan natuurlijk altijd beter en daarom hebben we een afstudeerproject lopen onder leiding van onze redacteur Daniël de Zwart. Hij is zijn opleiding Creative Business aan het afronden en onderzoekt voor zijn scriptie hoe hij de 'Binding van de Online Community van GamersNET' kan verbeteren. Met onderstaande vragenlijst help je hem enorm het onderzoek voort te zetten en resultaten te leveren die iets voor GamersNET kunnen betekenen.

Om jullie te bedanken voor het invullen verloten we een pakket met het GamersNET Shirt en GamersNET Rebels Shirt! Reageer hieronder als je de enquête heb ingevuld om kans te maken of vul je e-mailadres in bij de enquête.


DOE HIER MEE MET DE ENQUÊTE


Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door Hitman301 op donderdag 7 december, 2017 om 11:58:01 quote

Pong

37 posts
Een langere enquête dan verwacht haha xD
Gepost door iDraxo op donderdag 7 december, 2017 om 12:00:59 quote

GN "Die Hard"

605 posts
Erg leuk dat jullie dit doen!
Gepost door Try07X op donderdag 7 december, 2017 om 12:29:30 quote

Pong

23 posts
Leuk om te doen... alleen de laatste vraag is verkeerd....

32. Vul hier je e-mailadres in als je kans wil maken op een game naar keuze.

game moet t-shirt zijn !!

Dus doe maar xxl...

Gepost door CHILLOZZ op donderdag 7 december, 2017 om 12:31:36 quote

GN "Commander"

1191 posts
zo netjes en oprecht ingevuld. Hopelijk kunnen jullie er wat mee.

En nu is het fingers crossed om te hopen dat we wat winnen

Was misschien wel slim geweest om als laatste de vraag te stellen: Wat zou u/jij veranderd willen zien..

Wellicht dat er dan nog goede nieuwe ideetjes komen

Gepost door iDraxo op donderdag 7 december, 2017 om 12:56:40 quote

GN "Die Hard"

605 posts
Try07X schreef:
Leuk om te doen... alleen de laatste vraag is verkeerd.... 32. Vul hier je e-mailadres in als je kans wil maken op een game naar keuze. game moet t-shirt zijn !! Dus doe maar xxl...
dit was me niet eens op gevallen ik heb gewoon een game in getikt XD maar als ik win dan denk ik dat ze wel weten dat ik een S wil c:
Gepost door Daniel Z op donderdag 7 december, 2017 om 12:58:47 quote

Crewmember

4107 posts
Hitman301 schreef:
Een langere enquête dan verwacht haha xD
En dan heb ik nog het nodige geschrapt. Gelukkig ben je er vrij snel doorheen, toch?

Try07X schreef:
Leuk om te doen... alleen de laatste vraag is verkeerd.... 32. Vul hier je e-mailadres in als je kans wil maken op een game naar keuze. game moet t-shirt zijn !!
Hmm, had het aangepast, maar waarschijnlijk niet doorgevoerd. Hij moet nu goed staan, thanks!

CHILLOZZ schreef:
..
Goed opgemerkt. Voor een volgende enquête is dat zeker mee te nemen.
Gepost door Hitman301 op donderdag 7 december, 2017 om 13:28:58 quote

Pong

37 posts
Daniel Z schreef:
Hitman301 schreef:
Een langere enquête dan verwacht haha xD
En dan heb ik nog het nodige geschrapt. Gelukkig ben je er vrij snel doorheen, toch?

Je bent er inderdaad vrij snel doorheen ja . Maar jullie nemen dit heel serieus en dat is mooi om te zien ! Dus het was zeker geen punt van kritiek haha!

Gepost door Puddingboom op donderdag 7 december, 2017 om 13:38:28 quote

Sub Zero

386 posts
Done, misschien wel handig om een lege ruimte toe te voegen in het vervolg. Als je echt de 'pijnpunten' van bezoekers wilt horen kun je ook (in het vervolg) een vraag zoals; "Als jij vandaag een ding kon veranderen aan GN, wat zou dit dan zijn" kunnen toevoegen, tevens wellicht een eindcijfer van 1/10 over je huidige ervaring/site.

anyway, erg goed dat jullie weer feedback ophalen

Gepost door UncreatedKoen op donderdag 7 december, 2017 om 14:41:00 quote

MvdM Juli

797 posts
Goede enquête jongens! Hoop dat je wat kan met de antwoorden en natuurlijk duimen we allemaal mee dat Daniël door onze hulp weer een stap verder is en bijna klaar is met zijn scriptie en zijn studie!

Only love <3

Gepost door TekkieD op donderdag 7 december, 2017 om 15:12:54 quote

Pong

27 posts
Goed bezig, belangrijk om op korte afstand te staan met je community!
Gepost door Novel op donderdag 7 december, 2017 om 15:14:14 quote

Pacman

87 posts
Hoi gasten ik heb de enquete in gevuld en vond het een hele leuke enquete om in te vullen
via iPhone
Gepost door ScorpionNL op donderdag 7 december, 2017 om 16:59:05 quote

Sub Zero

339 posts
Ingevuld. Interessante enquête.
Gepost door kevin2win op donderdag 7 december, 2017 om 17:52:04 quote

Pong

42 posts
als ik zo brutaal mag zijn om een tip te geven: de app werkt op mijn samsung telefoon niet helemaal goed, ik weet niet of dit aan de app ligt of aan mijn telefoon, want ik kan GIFs niet zien en afbeeldingen ook niet. Leuke enquete trouwens
Gepost door mmx op donderdag 7 december, 2017 om 19:15:17 quote

GN "Sickness"

2307 posts
Best slim de vragen in de lijst !
Gepost door Daniel Z op donderdag 7 december, 2017 om 20:14:34 quote

Crewmember

4107 posts
Puddingboom schreef:
Done, misschien wel handig om een lege ruimte toe te voegen in het vervolg. Als je echt de 'pijnpunten' van bezoekers wilt horen kun je ook (in het vervolg) een vraag zoals; "Als jij vandaag een ding kon veranderen aan GN, wat zou dit dan zijn" kunnen toevoegen, tevens wellicht een eindcijfer van 1/10 over je huidige ervaring/site.
Thanks voor je feedback, Chillozz kwam ook al met deze vraag. Zeker een goeie voor een volgende enquête, alleen vanuit GamersNET zelf en niet voor mijn opleiding. Ik heb de vragen grotendeels gebaseerd op literatuur die over het onderwerp gaan en ik moet alle vragen onderbouwen en achteraf analyseren op basis hiervan. Zo'n open vraag geeft een te grote en diverse responsiviteit om binnen mijn scriptie te passen. Dus de vraag is zeer begrijpelijk, maar past niet binnen mijn scriptie

kevin2win schreef:
als ik zo brutaal mag zijn om een tip te geven: de app werkt op mijn samsung telefoon niet helemaal goed, ik weet niet of dit aan de app ligt of aan mijn telefoon, want ik kan GIFs niet zien en afbeeldingen ook niet. Leuke enquete trouwens
Als de nieuwe website van GamersNET komt, V6, zullen dit soort dingen opgelost zijn.
Gepost door kiesmaarwa op donderdag 7 december, 2017 om 20:51:43 quote

Sub Zero

310 posts
Heb je waslijst aan vragen ingevuld. Nog een vraag: Waarom begint de waslijst bij vraag 2? Vond je vraag 1 a) helemaal niet belangrijk b) nie zo ontzettend belangrijk c) even belangrijk als jezelf of d) hoezo? ontbreekt vraag 1 dan?
Gepost door Heccer op donderdag 7 december, 2017 om 22:52:26 quote

Prince of Persia

177 posts
(null)
via iPhone
Gepost door JuulsJo op vrijdag 8 december, 2017 om 14:14:55 quote

Pacman

82 posts
Ingevuld
Gepost door Henkiecola op zaterdag 9 december, 2017 om 00:02:34 quote

Pong

36 posts
Ik zit eigelijk alleen via app van tefefoon hier, zal vast wel een forum op jullie site staan maar misschien een idee om dat ook in te brengen?
via iPhone
Gepost door Mike2165 op zondag 10 december, 2017 om 01:25:17 quote

Pacman

80 posts
En netjes ingevuld.
Gepost door Serg1337 op zondag 10 december, 2017 om 14:44:25 quote

GN "Sickness"

3218 posts
Ingevuld
Gepost door Daniel Z op dinsdag 12 december, 2017 om 11:34:41 quote

Crewmember

4107 posts
Henkiecola schreef:
Ik zit eigelijk alleen via app van tefefoon hier, zal vast wel een forum op jullie site staan maar misschien een idee om dat ook in te brengen?
Komt allemaal met de nieuwe website, V6
Gepost door CHILLOZZ op dinsdag 12 december, 2017 om 12:32:33 quote

GN "Commander"

1191 posts
Daniel Z schreef:
Henkiecola schreef:
Ik zit eigelijk alleen via app van tefefoon hier, zal vast wel een forum op jullie site staan maar misschien een idee om dat ook in te brengen?
Komt allemaal met de nieuwe website, V6

Is er wat fout gegaan en moeten we t opnieuw invullen.?? Of is dit nog even ter verfrissing dat mocht iemand t gemist te hebben nu dan alsnog kan invullen.?

als t opnieuw moet geef ff een gil dan vul ik m uiteraard even opnieuw in

Gepost door Novel op dinsdag 12 december, 2017 om 13:34:23 quote

Pacman

87 posts
Ik weet niet of er iets is fout gegaan want ik heb hem vorige keer al ingevuld. Alsnog vul ik hem wel in
via iPhone
Gepost door gamerfriend01 op dinsdag 12 december, 2017 om 15:16:32 quote

GN "Commander"

1142 posts
Ingevuld goede vragen en grote voorstander member reviews en content
Gepost door Daniel Z op dinsdag 12 december, 2017 om 15:21:10 quote

Crewmember

4107 posts
CHILLOZZ schreef:
Is er wat fout gegaan en moeten we t opnieuw invullen.?? Of is dit nog even ter verfrissing dat mocht iemand t gemist te hebben nu dan alsnog kan invullen.? als t opnieuw moet geef ff een gil dan vul ik m uiteraard even opnieuw in
Hoeft niet opnieuw. Inderdaad als bezoekers de enquête gemist hebben, want lang niet iedereen kijkt elke dag of bekijkt nieuws van dagen terug.
Gepost door jkampmeijer op dinsdag 12 december, 2017 om 15:34:01 quote

GN "Die Hard"

943 posts
Even ingevuld. Aantal vragen valt mee.
Gepost door Playertje009 op dinsdag 12 december, 2017 om 15:43:57 quote

n00b

5 posts
Helemaal ingevuld, zaten leuke vragen bij. Ik hoop dat je er wat aan hebt.
via iPhone
Gepost door matdriks op dinsdag 12 december, 2017 om 15:50:38 quote

GN "Die Hard"

953 posts
Ingevuld. De feature dat je game nieuws eenvoudig kan filteren zou wel fijn zijn misschien. Maar dat zou ik eerst hands-on moeten ervaren of ik daar gebruik van zou maken.
Gepost door mattioza op dinsdag 12 december, 2017 om 17:02:16 quote

GN "Commander"

1114 posts
Ook ingevuld, succes ermee!
Gepost door Linkje op dinsdag 12 december, 2017 om 17:27:26 quote

n00b

11 posts
Gelukt! Een goede enquête.
Gepost door jensoostland op dinsdag 12 december, 2017 om 22:44:13 quote

Prince of Persia

185 posts
Leuke enquete direct ingevuld
Gepost door Pippen op woensdag 13 december, 2017 om 13:10:14 quote

Prince of Persia

122 posts
Gedaan graag xxl
Gepost door Prolaxx op woensdag 13 december, 2017 om 18:34:16 quote

Pacman

91 posts
Done leuke vragen!
via iPhone
Gepost door Thomsnov op woensdag 13 december, 2017 om 18:48:26 quote

GN "Commander"

1087 posts
Is gebeurd hoor
via iPhone
Gepost door Een kanaal op vrijdag 15 december, 2017 om 14:52:59 quote

n00b

8 posts
Vet design man!
Gepost door darroox op vrijdag 15 december, 2017 om 19:26:48 quote

Prince of Persia

175 posts
Duimen maar ik hoop dat jullie iets kunnen met de kritiek, ik denk meer op sociale media verschijnen bijvoorbeeld elke dag met elke scheet die je laat zodat het in de hoofden komt !!! Meer prijsvragen rond kerst, sinterklaas , pinksteren, pasen, lente en zomer vakantie !~!
Gepost door mheiden21 op zaterdag 16 december, 2017 om 22:34:46 quote

GN "Commander"

1058 posts
Ingevuld, succes met je scriptie Daan!
Gepost door Sep_7 op zondag 17 december, 2017 om 07:17:49 quote

n00b

16 posts
Jd
via iPhone
Gepost door Sep_7 op zondag 17 december, 2017 om 07:17:56 quote

n00b

16 posts
(null)
via iPhone
Gepost door Sep_7 op zondag 17 december, 2017 om 07:18:15 quote

n00b

16 posts
(null)
via iPhone
Gepost door Sep_7 op zondag 17 december, 2017 om 07:19:21 quote

n00b

16 posts
(null)
via iPhone
Gepost door Sep_7 op zondag 17 december, 2017 om 07:19:58 quote

n00b

16 posts
(null)
via iPhone
Gepost door Sep_7 op zondag 17 december, 2017 om 07:20:53 quote

n00b

16 posts
Sorry voor spam maar al mijn reacities kan ik niet plaatsen
via iPhone
Gepost door Sep_7 op zondag 17 december, 2017 om 07:21:27 quote

n00b

16 posts
(null)
via iPhone
Gepost door Sep_7 op zondag 17 december, 2017 om 07:22:20 quote

n00b

16 posts
(null)
via iPhone
Gepost door Sep_7 op zondag 17 december, 2017 om 16:55:19 quote

n00b

16 posts
(null)
via iPhone
Gepost door LightFasher op zondag 17 december, 2017 om 21:08:12 quote

GN "Die Hard"

837 posts
Ingevuld, ik had alleen nog een open invulveld aan het einde verwacht.

Ik wil graag nog even kwijt dat ik minder tevreden ben met de app. Ik gebruik hem dagelijks maar afbeeldingen bij artikelen werken meestal niet, en bij het openen van een link crasht de app zelfs.

Ga naar pagina: 1