Auteur : DaniŽl de Zwart vrijdag 19 januari 2018 om 17:44:07

Red Dead Redemption 2 releasedatum gelekt; lijkt zich te richten op historische gebeurtenis

Bron: PSU
Red Dead Redemption 2 werd eerder al uitgesteld naar 2018 en nu lijkt een potentiŽle releasedatum te zijn gelekt, namelijk dat de westerngame op 12 juli verschijnt voor PlayStation 4 en Xbox One. Waarom in de middle of the freakin' zomer zou je denken (red. Eindbaas Peter vindt dat Rockstar dan overal schijt aan heeft).

Zijn mening, maar voornamelijk zou de releasedatum van 12 juli aannemelijk kunnen zijn vanwege een historische gebeurtenis rondom die datum in de westernscene. Amazon Mexico (hoe kan het ook anders) heeft de game op die datum gezet, mogelijk vanwege een eigen interpretatie, mogelijk omdat ze meer informatie hebben dan de rest van de wereld en wellicht dat een Rockstar-insider 12 juli 1861 heeft genoemd, een datum die gebrandmerkt staat als de eerste geregistreerde gunfight van cowboy en huurling William 'Wild Bill' Hickok.


Wie weet een wilde (westen) gok, of een uitgestippelde hommage aan de cowboys van het Oude Westen. De tweede gedachte is zeker de mooiste en hť, als dit waar is, gaan gamers een mooie zomer tegemoet.

Rockstar doet natuurlijk zijn eigen ding, al hopen we binnenkort toch meer te horen over deze dubieuze releasedatum van Red Dead Redemption 2.

Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door the ultimate gamer boss op vrijdag 19 januari, 2018 om 18:10:58 quote

Sonic

232 posts
waarom maakt rockstar hem niet voor de pc waarom ?
Gepost door MaxDamage_NL op vrijdag 19 januari, 2018 om 18:31:29 quote

GN "Die Hard"

565 posts
the ultimate gamer boss schreef:
waarom maakt rockstar hem niet voor de pc waarom ?

Xbox one kan je tegenwoordig aftikken voor 100 euries refurbished. Weet ditmaal zeker dat ik niet ga wachten op en fata morgana en gewoon 160eur ga neerleggen om dit spel te kunnen spelen :p

Gepost door the ultimate gamer boss op vrijdag 19 januari, 2018 om 18:45:18 quote

Sonic

232 posts
ja ik vind dit echt stom sorry hoor maar alle andere games van rockstar zijn op de pc te doen waarom red dead niet ?
Gepost door Papachico op vrijdag 19 januari, 2018 om 19:09:15 quote

GN "Die Hard"

677 posts
Ik kan niet wachten!! YEAH!
Gepost door Tom op vrijdag 19 januari, 2018 om 22:34:57 quote

Eindredacteur

12804 posts
the ultimate gamer boss schreef:
ja ik vind dit echt stom sorry hoor maar alle andere games van rockstar zijn op de pc te doen waarom red dead niet ?

Rockstar rolt pc-ports vaak later uit. Dat gebeurde immers ook met Grand Theft Auto V en het daaropvolgende deel. Zou niet bijzonder gek zijn om diezelfde gedachte mee te nemen naar Red Dead; gewoon een paar maanden later een pc-release.

Lijkt me verder geen probleem ook, zo voorkom je tenminste het veel te vroege gebruik van hacks, cheats, trainers en piraterij. En dat kun je Rockstar moeilijk kwaad nemen.

Gepost door MaTriXX op vrijdag 19 januari, 2018 om 23:15:05 quote

Sub Zero

388 posts
De zomer kan niet warm genoeg worden en met deze game wordt die wel heeeeeel erg warm .
Gepost door someone else op zaterdag 20 januari, 2018 om 00:59:10 quote

Pacman

96 posts
Rockstar kennende zal het wel ergens herfst 2018 worden. Maakt mij niet uit het lijkt een pareltje te worden. Groots kunstenaars daar bij rockstar north. Ik geef ze de tijd. Een studio die tenminste gewoon een top quality singleplayer maakt, hoeveel geld ze ook binnenharken met online, ze hebben tot nu toe altijd geweldige singleplayers neergezet
via iPhone
Gepost door Rijstekorrel op zaterdag 20 januari, 2018 om 10:29:59 quote

GN "Sickness"

10920 posts
Netjes ik kan niet wachten om deze te kunnen spelen
Gepost door the ultimate gamer boss op zaterdag 20 januari, 2018 om 13:20:42 quote

Sonic

232 posts
ja oke tom maar deel 1 was al niet op de pc dus ik zou het niet begrijpen als rockstar dat weer niet doet staat ook niks bekent over pc
Gepost door the ultimate gamer boss op zaterdag 20 januari, 2018 om 13:21:46 quote

Sonic

232 posts
ik zou het niet kunnen begrijpen als rockstar weer geen pc versie maakt
Gepost door kinkeldinges op zaterdag 20 januari, 2018 om 16:11:52 quote

n00b

12 posts
Ik kijk zo erg uit naar deze game! Nadat ik Red Dead Redemption had uitgespeeld wilde ik al direct een tweede deel. Lang moeten wachten maar nu lijkt het er toch aan te komen Maar ik wacht liever op een goed uitgewerkte game dan dat ze een half afgewerkte game uitbrengen. Maar ik heb vertrouwen in rockstar.
Gepost door NoobAssPlayer op zaterdag 20 januari, 2018 om 16:49:25 quote

Sub Zero

361 posts
Ik hou de release data van bepaalde games bij, en een eerder gelekte release datum was 8-7. Dat is dus erg in de buurt van 12-7! Kan dan toch geen toeval meer zijn dat het sowieso die maand uit komt? Tenzij het word uitgesteld.
Ga naar pagina: 1