Auteur : Amador Prado zaterdag 10 februari 2018 om 13:08:53

Mario Kart Tour zal 'free-to-start' zijn

Bron: Twitter
Vorige week kwam Nintendo met de aankondiging dat er een Mario Kart gaat verschijnen voor je smartphone. Mario Kart Tour moet ergens tussen april 2018 en maart 2019 uitkomen, maar meer is er toen niet bekendgemaakt. De CEO van ontwikkelaar DeNA heeft echter nog iets losgelaten.

Isao Moriyasu beweert namelijk dat Mario Kart Tour een zogenaamde 'free-to-start' model krijgt. Het is niet helemaal duidelijk wat hij hiermee bedoelt, maar het lijkt erop Mario Kart Tour dezelfde behandeling krijgt als Super Mario Run. In deze mobiele game waren de eerste paar levels gratis te spelen, maar wilde je de volledige game dan moet je een tientje betalen. Hoe dit in Mario Kart Tour wordt verwerkt is nog volstrekt onduidelijk.


Het volgende of vorige nieuwsbericht:
» 14:00   Prijsvraagvrijdag-winnaars januari 2018
« 13:03   Nieuwe trailer: Hyrule Warriors Switch Overview Trailer
Meer nieuwsberichten over Mario Kart Tour:
01/02/18   Volgend jaar verschijnt Mario Kart ook op je smartphone
Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door Kroelbeertje op zaterdag 10 februari, 2018 om 14:12:49 quote

Sonic

222 posts
Beetje jammer dat dit al woensdag bekend was
Gepost door RLXTR op zaterdag 10 februari, 2018 om 15:06:55 quote

n00b

6 posts
Kroelbeertje schreef:
Beetje jammer dat dit al woensdag bekend was
Ik lees het nu voor het eerst.
Gepost door Dennisduin op zaterdag 10 februari, 2018 om 15:52:59 quote

Pong

42 posts
Als ik ervoor moet betalen, sla ik het spel wel over
via iPhone
Gepost door Petor op zaterdag 10 februari, 2018 om 17:16:24 quote

Eindbaas

1922 posts
Sinds wanneer is het raar om te betalen voor een game?
via iPhone
Gepost door CHILLOZZ op zaterdag 10 februari, 2018 om 18:35:18 quote

GN "Commander"

1276 posts
Mario Kart Tour moet ergens tussen april 2018 en maart 2019 uitkomen,

beetje brede release datum niet.... met andere woorden. het kan dit jaar nog komen. Maar t kan ook volgend jaar pas komen XD..

@dennisduin.

Free-to-start staat er in de titel. Dus spelen zal wel gratis zijn maar wellicht sommige dingen betaald. Als je dan voor bepaalde content [KUNT] betalen dan denk ik datje niets te klagen hebt. Want zo is dat toch bij heel veel mobiele spelletjes.

Gepost door MikeGevers op zaterdag 10 februari, 2018 om 20:20:07 quote

Crewmember

936 posts
Petor schreef:
Sinds wanneer is het raar om te betalen voor een game?
Ik snap dat inderdaad ook niet. Natuurlijk is er een verschil tussen mobiele games en spellen voor console/pc, maar ik weet heel zeker dat er betaalde mobiele games zijn die flink meer waard zijn dan menig indie op Steam.
Gepost door mattioza op zaterdag 10 februari, 2018 om 22:40:25 quote

GN "Commander"

1136 posts
Raar concept, is dan toch gewoon een demo dat je krijgt? Elke game met een demo is dan 'Free to start'.
Gepost door Flapjack op zaterdag 10 februari, 2018 om 23:16:32 quote

GN "Commander"

1323 posts
free to start... pay to win... blabla
Gepost door JuulsJo op maandag 12 februari, 2018 om 15:56:53 quote

Prince of Persia

101 posts
Ik zou er makkelijk voor betalen. Ik bedoel, het is Mario Kart op de f** telefoon!
Ga naar pagina: 1