Auteur : Peter Bouwman vrijdag 9 februari 2018 om 00:35:24

Redactieleden gezocht!


2018 is hier en het belooft een enorm mooi jaar te worden voor onze website! Extra hulp is in zulke gevallen altijd welkom en daarom zijn we weer op zoek naar nieuwe redacteuren! Wil jij werken in een gezellig team en de game-industrie meemaken vanuit ons perspectief, lees dan vooral verder!

Wat verwachten wij van jou?
Wij zijn op zoek naar gemotiveerde redacteuren (m/v) met een goede beheersing van de Nederlandse taal. Als redacteur houd je je vooral bezig met het schrijven van nieuwsberichten, maar het maken van (p)reviews en bijhouden van de database zijn ook belangrijke taken.

De activiteiten kunnen gemakkelijk vanuit je eigen huis worden uitgevoerd en kosten enkele uurtjes per week. Daarnaast is het natuurlijk ook mogelijk om langs te komen op GNHQ voor gezelligheid en opnames van mogelijke video(p)reviews!

Wat bieden wij jou?
Het voorrecht om te werken op de gezelligste gamesite van Nederland! Niet alleen hebben we een trouwe schare aan ontzettend leuke bezoekers, ook de redactie vormt een hechte groep.

Het werk voor GamersNET geschiedt op vrijwillige basis, wat betekent dat je er geen financiŽle vergoeding voor krijgt. Uiteraard mag je de games die je ter review krijgt houden. Daarnaast staat een functie als deze mooi op je CV!


Reageren
Dit is de ideale kans om jouw schrijfkunsten te delen met enthousiaste bezoekers, ervaring op te doen in de game-industrie en deel uit te maken van een gezellige crew. Denk jij te voldoen aan de eisen en je thuis te voelen tussen een groep gezellige gamers? Stuur dan een e-mail naar peter@gamersnet.nl en vermeld daarin onderstaande informatie:
  • Je naam, leeftijd en woonplaats.
  • De platformen waarover je beschikt.
  • De tijd die je per week aan GamersNET kan besteden.
  • Je eventuele ervaring met schrijven.
  • Wanneer je solliciteert naar de functie van redacteur: een proef(p)review of proefnieuwsbericht van een game naar keuze.
Sluit je bij ons aan en mail naar peter@gamersnet.nl. Wij zien je e-mail graag tegemoet! Serieuze aanmeldingen worden altijd beantwoord.
Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door swklijn1 op donderdag 8 februari, 2018 om 10:01:09 quote

MvdM Oktober

680 posts
Succes!
Gepost door CHILLOZZ op donderdag 8 februari, 2018 om 10:06:13 quote

GN "Commander"

1369 posts
nice, Het gaat zo te lezen goed met Gn dat jullie wederom een nieuw redactielid zoeken.

Hopelijk meld zich een leuk persoon aan.

Hoe staat het eigenlijk verder met de [ja ja daar komt hij weer] V6..? Is daar inmiddels al wat meer bekend van? Komt het dit jaar nog of moeten we nog langer wachten.

Heel veel succes met t zoeken van een nieuw lid.

Ik kan/wil evt. wel een revieuw uit tikken wat mijn bevindingen zijn over de nieuwe motorcross spellen die er binnekort aankomen. [Volgende week monster energy supercross the game. En in maart mx vs atv allout.]

Al denk ik zelf dat ik daar niet echt de juiste persoon voor ben. ga de game sws goed aan de tand voelen.

Gepost door Leon op donderdag 8 februari, 2018 om 10:26:15 quote

Interieurverzorgster

2888 posts
CHILLOZZ schreef:
nice, Het gaat zo te lezen goed met Gn dat jullie wederom een nieuw redactielid zoeken. Hopelijk meld zich een leuk persoon aan. Hoe staat het eigenlijk verder met de [ja ja daar komt hij weer] V6..? Is daar inmiddels al wat meer bekend van? Komt het dit jaar nog of moeten we nog langer wachten. Heel veel succes met t zoeken van een nieuw lid. Ik kan/wil evt. wel een revieuw uit tikken wat mijn bevindingen zijn over de nieuwe motorcross spellen die er binnekort aankomen. [Volgende week monster energy supercross the game. En in maart mx vs atv allout.] Al denk ik zelf dat ik daar niet echt de juiste persoon voor ben. ga de game sws goed aan de tand voelen.
Hey Chillozz! Goede vraag Over V6 rapporteren we niet meer totdat we echt iets te melden hebben. We leren van onze fouten. Ik kan zeggen dat de ontwikkeling nog steeds in volle gang is en dat het eindpunt steeds meer in zicht komt, maar ga verder geen beloftes meer doen. It's done when it's done
Gepost door Pim Huberts op donderdag 8 februari, 2018 om 11:10:37 quote

GN "Die Hard"

547 posts
Vorige keer dat jullie een redactielid zochten heb ik (uit onzekerheid) niks ingestuurd. Heb mijn review wel al uitgetikt en kan eigenlijk zo een mailtje sturen, ik ga hier wel nog even over nadenken (nu wegens drukte met school). Dus misschien zien jullie een mailtje van mij binnenkomen en anders blijft het bij de comments of de livestreams. Succes met het zoeken naar nieuwe talenten en hoop dat er een leuke gemotiveerde gast of meid uit komt!
via iPhone
Gepost door Strange_Bretzel op donderdag 8 februari, 2018 om 12:02:40 quote

Prince of Persia

146 posts
zou me echt top lijken, maar daar hrb ik de tijd niet voor en ik vind mezelf te jong(15 jaar)
Gepost door Novel op donderdag 8 februari, 2018 om 12:21:40 quote

Prince of Persia

109 posts
Succes
via iPhone
Gepost door Linkje op donderdag 8 februari, 2018 om 13:37:28 quote

Pacman

58 posts
Zit er een minimale leeftijd aan vast?
Gepost door Prolaxx op donderdag 8 februari, 2018 om 17:03:44 quote

Prince of Persia

115 posts
Good luck
via iPhone
Gepost door Mark89NL op donderdag 8 februari, 2018 om 18:23:38 quote

GN "Die Hard"

703 posts
Ik weet niet ben namelijk al druk met mijn eigenwerk vandaar.
Gepost door MikeGevers op vrijdag 9 februari, 2018 om 00:33:34 quote

Crewmember

977 posts
Linkje schreef:
Zit er een minimale leeftijd aan vast?
Neen, bij GamersNET is leeftijd (meestal) geen probleem. Als je goed schrijft, ben je van harte welkom
Gepost door MaxDamage_NL op vrijdag 9 februari, 2018 om 03:44:46 quote

GN "Die Hard"

565 posts
Leon schreef:
CHILLOZZ schreef:
nice, Het gaat zo te lezen goed met Gn dat jullie wederom een nieuw redactielid zoeken. Hopelijk meld zich een leuk persoon aan. Hoe staat het eigenlijk verder met de [ja ja daar komt hij weer] V6..? Is daar inmiddels al wat meer bekend van? Komt het dit jaar nog of moeten we nog langer wachten. Heel veel succes met t zoeken van een nieuw lid. Ik kan/wil evt. wel een revieuw uit tikken wat mijn bevindingen zijn over de nieuwe motorcross spellen die er binnekort aankomen. [Volgende week monster energy supercross the game. En in maart mx vs atv allout.] Al denk ik zelf dat ik daar niet echt de juiste persoon voor ben. ga de game sws goed aan de tand voelen.
Hey Chillozz! Goede vraag Over V6 rapporteren we niet meer totdat we echt iets te melden hebben. We leren van onze fouten. Ik kan zeggen dat de ontwikkeling nog steeds in volle gang is en dat het eindpunt steeds meer in zicht komt, maar ga verder geen beloftes meer doen. It's done when it's done
"Over V6 rapporteren we niet meer totdat we echt iets te melden hebben" "Ik kan zeggen dat de ontwikkeling nog steeds in volle gang is en dat het eindpunt steeds meer in zicht komt"

LOL

Websites ain't rocket science. Responsive websites zijn al jaren de norm, en vind het vrij kwalijk dat ik op mijn telefoon nogsteeds niet naar links of rechts kan scrollen. Jullie hebben al bewezen een degelijke API uit deze legacy codebase te kunnen poepen om een mobile app te maken.

Waarom zijn jullie niet voor de keuze gegaan om de app in React/ReactNative/Vuejs/Weex uit te bouwen zodat je dezelfde code-base cross-platform kunt gebruiken?!

beetje 2006

Gepost door Grolschje op vrijdag 9 februari, 2018 om 09:23:27 quote

Pacman

56 posts
Ik speel graag games , maar een review schrijven is niet echt mijn ding. Assassins creed origin, Forza 7, cd ww2. Dit zijn de games die iknu veel speel
via iPhone
Gepost door Thijs. op vrijdag 9 februari, 2018 om 15:34:01 quote

MvdM April

2075 posts
MaxDamage_NL schreef:
Leon schreef:
CHILLOZZ schreef:
..
Hey Chillozz! Goede vraag Over V6 rapporteren we niet meer totdat we echt iets te melden hebben. We leren van onze fouten. Ik kan zeggen dat de ontwikkeling nog steeds in volle gang is en dat het eindpunt steeds meer in zicht komt, maar ga verder geen beloftes meer doen. It's done when it's done
"Over V6 rapporteren we niet meer totdat we echt iets te melden hebben" "Ik kan zeggen dat de ontwikkeling nog steeds in volle gang is en dat het eindpunt steeds meer in zicht komt" LOL Websites ain't rocket science. Responsive websites zijn al jaren de norm, en vind het vrij kwalijk dat ik op mijn telefoon nogsteeds niet naar links of rechts kan scrollen. Jullie hebben al bewezen een degelijke API uit deze legacy codebase te kunnen poepen om een mobile app te maken. Waarom zijn jullie niet voor de keuze gegaan om de app in React/ReactNative/Vuejs/Weex uit te bouwen zodat je dezelfde code-base cross-platform kunt gebruiken?! beetje 2006

V4 (waar we nu op zitten als het goed is) is ook uit 2006 of iets in die richting. V5 is helaas afgeblazen door bepaalde omstandig heden. Tevens is de mobiele app gemaakt door een extern bedrijf en niet door de mensen van GN zelf. Hakuna your tata's

Gepost door Thijs. op vrijdag 9 februari, 2018 om 15:46:16 quote

MvdM April

2075 posts
Leuk dat jullie weer een positie hebben open staan. Nu is mijn Nederlands niet tiptop... dus dit houd me een beetje tegen jammer genoeg. Succes voor iedereen die solliciteert!
Gepost door KevinW op vrijdag 9 februari, 2018 om 23:08:42 quote

Pacman

83 posts