Auteur : Leon Kempers zaterdag 7 april 2018 om 14:00:03

Prijsvraagvrijdag-winnaars maart 2018


Al jarenlang geven GamersNET en Ubisoft elke vrijdag een supertoffe prijs weg. Ook afgelopen maand was het weer raak en waar prijzen weggegeven worden, vallen winnaars. De volgende geluksvogels vielen in januari met hun neus in de boter:

Far Cry Community Event: JaslanNL, the ultimate gamer boss, OllieDenZotn, Riesgaming en Fideel
Rainbow Six-kledingpakket: thebestgames123
Ghost Recon-pakket: dannyelske
Far Cry 5-pakket met luchtverfrisser: mvoske
Gigantisch Far Cry 5-pakket: Rolf31


Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door Rolf31 op zaterdag 7 april, 2018 om 14:22:48 quote

Sonic

278 posts
Yeah!

Wat een fan-tas-tisch pakket!

THNX guys and girls

Gepost door fantasyfreak op zaterdag 7 april, 2018 om 14:27:10 quote

Sonic

282 posts
Pssst Leon als je copy-paste moet je de naam van de maand even aanpassen

Maar gefeliciteerd winnaars!!!

Gepost door sjaak19832015 op zaterdag 7 april, 2018 om 14:28:38 quote

Sub Zero

389 posts
Gefeliciteerd mensen en veel plezier met jullie prijzen. O ja ik heb alleen de vraag waarom de winnaar van de Ni no kuni 2 prijsvraag er niet tussen staat kunnen jullie me dit vertellen?
Gepost door CHILLOZZ op zaterdag 7 april, 2018 om 14:34:37 quote

GN "Commander"

1441 posts
gefeliciteerd aan alle winnaars.

was een goede prijzen maand maart. mooie prijzen die denk ik iedereen wel zou willen hebben..

ik hoop dat dr binnekort nog eens een keer een [liefste draadloze] muis als prijsje komt. Zou hiero wel welkom zijn. mn oude is gesneuveld XD batterijen binnenin zijn op de een of andere vage manier zijn gaan lekken.... die ligt dus op de schroothoop nu... Had nog geprobeerd die accupolen zeg maar ligtjes op te schuren in de hoop dat hij dan weer zou werken maar dat mocht helaas niet baten XD

Gepost door Amaraldane op zaterdag 7 april, 2018 om 14:49:26 quote

Sonic

272 posts
Gefeliciteerd!
Gepost door fantasyfreak op zaterdag 7 april, 2018 om 15:15:08 quote

Sonic

282 posts
sjaak19832015 schreef:
Gefeliciteerd mensen en veel plezier met jullie prijzen. O ja ik heb alleen de vraag waarom de winnaar van de Ni no kuni 2 prijsvraag er niet tussen staat kunnen jullie me dit vertellen?

Daar hebben ze woensdag een apart bericht over gemaakt https://www.gamersnet.nl/nieuws/201804/welke_koninklijke_bezoeker_wint_de_kings_edition_van_ni_no_kuni_2_prijsvraagwinnaar/

Gepost door Tom op zaterdag 7 april, 2018 om 17:21:08 quote

Eindredacteur

13017 posts
Precies; sowieso kun je altijd de zoekfunctie gebruiken voor dat soort uitslagen (negen van de tien keer brengt 'winnaar' je al heel ver als zoekterm), maar bovendien was dat natuurlijk ook geen onderdeel van Prijsvraagvrijdag.

Prijsvraagvrijdag is een wekelijkse rubriek in samenwerking met Ubisoft. Is de game/prijs niet van Ubisoft, dan kun je er vergif op innemen dat we 'm elders uitreiken.

Gepost door Steamturtle op zaterdag 7 april, 2018 om 18:16:26 quote

Pong

49 posts
gefeliciteerd toppers!
Gepost door sjaak19832015 op zaterdag 7 april, 2018 om 18:22:50 quote

Sub Zero

389 posts
fantasyfreak schreef:
sjaak19832015 schreef:
Gefeliciteerd mensen en veel plezier met jullie prijzen. O ja ik heb alleen de vraag waarom de winnaar van de Ni no kuni 2 prijsvraag er niet tussen staat kunnen jullie me dit vertellen?
Daar hebben ze woensdag een apart bericht over gemaakt https://www.gamersnet.nl/nieuws/201804/welke_koninklijke_bezoeker_wint_de_kings_edition_van_ni_no_kuni_2_prijsvraagwinnaar/
Hmm ok gefeliciteerd dan met je prijs.
Gepost door sjaak19832015 op zaterdag 7 april, 2018 om 18:23:11 quote

Sub Zero

389 posts
Gefeliciteerd mensen.
Gepost door sjaak19832015 op zaterdag 7 april, 2018 om 18:28:34 quote

Sub Zero

389 posts
Tom schreef:
Precies; sowieso kun je altijd de zoekfunctie gebruiken voor dat soort uitslagen (negen van de tien keer brengt 'winnaar' je al heel ver als zoekterm), maar bovendien was dat natuurlijk ook geen onderdeel van Prijsvraagvrijdag. Prijsvraagvrijdag is een wekelijkse rubriek in samenwerking met Ubisoft. Is de game/prijs niet van Ubisoft, dan kun je er vergif op innemen dat we 'm elders uitreiken.
Ik snap je Tom hoewel ik het niet overal mee eens ben wat betreft de prijsvragen soms maar wie ben ik om jullie doen te bekritiseren toch. Er is verder geen kwade bedoelingen met die uitspraak maar ik wilde het even kwijt.
Gepost door Jerry97 op zaterdag 7 april, 2018 om 18:39:45 quote

Duke Nukem

448 posts
Gefeliciteerd!!
via iPhone
Gepost door kiesmaarwa op zaterdag 7 april, 2018 om 18:47:11 quote

Sub Zero

392 posts
Tom schreef:
Precies; sowieso kun je altijd de zoekfunctie gebruiken voor dat soort uitslagen (negen van de tien keer brengt 'winnaar' je al heel ver als zoekterm), maar bovendien was dat natuurlijk ook geen onderdeel van Prijsvraagvrijdag. Prijsvraagvrijdag is een wekelijkse rubriek in samenwerking met Ubisoft. Is de game/prijs niet van Ubisoft, dan kun je er vergif op innemen dat we 'm elders uitreiken.

Ik heb nu al een paar keer de zoekterm 'winnaar' gebruikt, maar dat brengt me steeds bij mijn profiel...

Gepost door Tom op zaterdag 7 april, 2018 om 20:00:12 quote

Eindredacteur

13017 posts
sjaak19832015 schreef:
Tom schreef:
Precies; sowieso kun je altijd de zoekfunctie gebruiken voor dat soort uitslagen (negen van de tien keer brengt 'winnaar' je al heel ver als zoekterm), maar bovendien was dat natuurlijk ook geen onderdeel van Prijsvraagvrijdag. Prijsvraagvrijdag is een wekelijkse rubriek in samenwerking met Ubisoft. Is de game/prijs niet van Ubisoft, dan kun je er vergif op innemen dat we 'm elders uitreiken.
Ik snap je Tom hoewel ik het niet overal mee eens ben wat betreft de prijsvragen soms maar wie ben ik om jullie doen te bekritiseren toch. Er is verder geen kwade bedoelingen met die uitspraak maar ik wilde het even kwijt.

Als je het ergens niet mee eens bent, stel ik voor dat je dat juist wl vertelt. Met kritiek en feedback kunnen we juist werken aan verbetering voor onszelf, of verheldering richting de bezoeker.

Mocht je punt echter gaan over het niet hebben van creativiteit of voortrekkerij voor mensen die mooie dingen maken, dan moet ik je nu al teleurstellen; dat blijven we gewoon zo doen. Prijsvraagvrijdag is perfect om met nul inzet toch kans te maken. Voor de grotere prijzen verzinnen we graag iets waar we daadwerkelijk leuke dingen terugzien.

Gepost door sjaak19832015 op zaterdag 7 april, 2018 om 20:38:20 quote

Sub Zero

389 posts
Tom schreef:
sjaak19832015 schreef:
Tom schreef:
..
Ik snap je Tom hoewel ik het niet overal mee eens ben wat betreft de prijsvragen soms maar wie ben ik om jullie doen te bekritiseren toch. Er is verder geen kwade bedoelingen met die uitspraak maar ik wilde het even kwijt.
Als je het ergens niet mee eens bent, stel ik voor dat je dat juist wl vertelt. Met kritiek en feedback kunnen we juist werken aan verbetering voor onszelf, of verheldering richting de bezoeker. Mocht je punt echter gaan over het niet hebben van creativiteit of voortrekkerij voor mensen die mooie dingen maken, dan moet ik je nu al teleurstellen; dat blijven we gewoon zo doen. Prijsvraagvrijdag is perfect om met nul inzet toch kans te maken. Voor de grotere prijzen verzinnen we graag iets waar we daadwerkelijk leuke dingen terugzien.
Laten we het erop houden dat een mening van mij niet perse overeen hoeft te komen met hoe jullie over een desbetreffend onderwerp denken. Eigenlijk valt er verder niet heel veel over te vertellen dus in detail treden is ook niet nodig dan toch? Verder wil ik dingen hier ook niet persoonlijk maken maar ik kan je hierover verder geen feedback geven.
Gepost door Tom op zaterdag 7 april, 2018 om 21:44:16 quote

Eindredacteur

13017 posts
Het punt is dat we dus nu berhaupt niet weten wat je probleem is. Laat staan details. Het enige wat ik af kan leiden aan je reactie(s), is dat je het ergens niet over eens bent. Volgens mij over een prijsvraag.

Ik neem aan dat het niet dringend is, gezien je niet wilt zeggen wt het precies is. Vergeet niet; je mag altijd persoonlijk een berichtje (Discord, GamersNET, Twitter, hoe dan ook) sturen, mocht je dat fijner vinden of minder op de man gespeeld.

Gepost door fantasyfreak op zaterdag 7 april, 2018 om 22:07:48 quote

Sonic

282 posts
sjaak19832015 schreef:
fantasyfreak schreef:
Hmm ok gefeliciteerd dan met je prijs.

Hmm ok graag gedaan Al krijg ik het gevoel dat je het er niet helemaal mee eens bent

Gepost door sjaak19832015 op zaterdag 7 april, 2018 om 22:29:37 quote

Sub Zero

389 posts
fantasyfreak schreef:
sjaak19832015 schreef:
fantasyfreak schreef:
..
Hmm ok gefeliciteerd dan met je prijs.
Hmm ok graag gedaan Al krijg ik het gevoel dat je het er niet helemaal mee eens bent
Haha nee hoor dat is het niet ik ben verrast en wilde het zeker niet laten overkomen dat ik het je niet zou gunnen en als dat wel zo is spijt me dat.
Gepost door sjaak19832015 op zaterdag 7 april, 2018 om 22:38:26 quote

Sub Zero

389 posts
Tom schreef:
Het punt is dat we dus nu berhaupt niet weten wat je probleem is. Laat staan details. Het enige wat ik af kan leiden aan je reactie(s), is dat je het ergens niet over eens bent. Volgens mij over een prijsvraag. Ik neem aan dat het niet dringend is, gezien je niet wilt zeggen wt het precies is. Vergeet niet; je mag altijd persoonlijk een berichtje (Discord, GamersNET, Twitter, hoe dan ook) sturen, mocht je dat fijner vinden of minder op de man gespeeld.
Het ging inderdaad over een mening die ik heb over een prijsvraag verder heb ik geen probleem Tom. In ieder geval toch bedankt dat je het wil proberen op te lossen maar gelukkig is dat niet nodig .
Gepost door Pim Huberts op zondag 8 april, 2018 om 00:01:04 quote

GN "Die Hard"

555 posts
Gefeliciteerd iedereen! Was een mooie prijzenmaand dus alle winners zullen vast erg blij zijn!
via iPhone
Gepost door dannyelske op zondag 8 april, 2018 om 01:40:17 quote

Pong

34 posts
Nogmaals bedankt voor het mooie cadeau!
Gepost door JaslanNL op zondag 8 april, 2018 om 02:39:25 quote

Sub Zero

339 posts
Thanks GN en Ubi! Het was absoluut een unieke ervaring om zo'n game in de bios mee te maken met zo veel mede gamers. Heel nice! Gratz aan de andere winnaars. En voor wie niet heeft gewonnen, hoofd omhoog en gewoon blijven reageren, dikke kans dat het de volgende x wl gaat gebeuren!
Gepost door CHILLOZZ op zondag 8 april, 2018 om 11:10:08 quote

GN "Commander"

1441 posts
JaslanNL schreef:
En voor wie niet heeft gewonnen, hoofd omhoog en gewoon blijven reageren, dikke kans dat het de volgende x wl gaat gebeuren!

precies zo denk ik er ook over. Al doe ik voortaan alleen nog aan dingen mee waar ik ook daadwerkelijk wat aan heb, als er bijv. xbox prijzen zijn of egaal een platform wat ik niet heb, Of een game waar ik echt niets mee heb.

Ik vind het zonde als iemand een prijs krijgt en daar vervolgens niets mee doet. Enkel het meedoen om te winnen. Als ik iets zie waarvan ik weet dat ik er niets mee zal doen, Dan wil ik dat niemand ontnemen. Want er zijn altijd wel mensen die dan dat wel Kunnen gebruiken.....

buiten dat heb je ook nog altijd van zo'n ondankbare honden... Zag laatst ook bij techsource die gast had iemand een COMPLETE en royale setup gegeven. van bureau tot stoel tot mooie speakers/headset en DIKKE DIKKE game PC. En vervolgens had die winnaar alles op een verkoopsite staan..... Dan ben je toch echt een trieste ondankbare hond. Doe dan gewoon niet mee. voor mij zou zo iemand dan wel een permaban mogen krijgen....

Gepost door fantasyfreak op zondag 8 april, 2018 om 18:52:43 quote

Sonic

282 posts
CHILLOZZ schreef:
JaslanNL schreef:
En voor wie niet heeft gewonnen, hoofd omhoog en gewoon blijven reageren, dikke kans dat het de volgende x wl gaat gebeuren!
precies zo denk ik er ook over. Al doe ik voortaan alleen nog aan dingen mee waar ik ook daadwerkelijk wat aan heb, als er bijv. xbox prijzen zijn of egaal een platform wat ik niet heb, Of een game waar ik echt niets mee heb. Ik vind het zonde als iemand een prijs krijgt en daar vervolgens niets mee doet. Enkel het meedoen om te winnen. Als ik iets zie waarvan ik weet dat ik er niets mee zal doen, Dan wil ik dat niemand ontnemen. Want er zijn altijd wel mensen die dan dat wel Kunnen gebruiken..... buiten dat heb je ook nog altijd van zo'n ondankbare honden... Zag laatst ook bij techsource die gast had iemand een COMPLETE en royale setup gegeven. van bureau tot stoel tot mooie speakers/headset en DIKKE DIKKE game PC. En vervolgens had die winnaar alles op een verkoopsite staan..... Dan ben je toch echt een trieste ondankbare hond. Doe dan gewoon niet mee. voor mij zou zo iemand dan wel een permaban mogen krijgen....

Zoiets had ik inderdaad ook meegekregen. Echt een ongelofelijke klotestreek gewoon. Zoveel mensen die er wl blij mee zouden zijn. Ik doe zelf inderdaad nooit mee aan prijzen voor Xbox of als het iets met games is waar ik niks mee heb. Dan gun ik het iemand die er wl blij mee is.

Ik heb wel meegedaan voor prijzen van consoles die ik nog niet heb. Ik had al PS4 en een Switch game nog voordat ik de consoles had haha Maar ik wist dat ik ze sowieso ging aanschaffen.

Gepost door sjaak19832015 op zondag 8 april, 2018 om 19:07:05 quote

Sub Zero

389 posts
fantasyfreak schreef:
CHILLOZZ schreef:
JaslanNL schreef:
..
precies zo denk ik er ook over. Al doe ik voortaan alleen nog aan dingen mee waar ik ook daadwerkelijk wat aan heb, als er bijv. xbox prijzen zijn of egaal een platform wat ik niet heb, Of een game waar ik echt niets mee heb. Ik vind het zonde als iemand een prijs krijgt en daar vervolgens niets mee doet. Enkel het meedoen om te winnen. Als ik iets zie waarvan ik weet dat ik er niets mee zal doen, Dan wil ik dat niemand ontnemen. Want er zijn altijd wel mensen die dan dat wel Kunnen gebruiken..... buiten dat heb je ook nog altijd van zo'n ondankbare honden... Zag laatst ook bij techsource die gast had iemand een COMPLETE en royale setup gegeven. van bureau tot stoel tot mooie speakers/headset en DIKKE DIKKE game PC. En vervolgens had die winnaar alles op een verkoopsite staan..... Dan ben je toch echt een trieste ondankbare hond. Doe dan gewoon niet mee. voor mij zou zo iemand dan wel een permaban mogen krijgen....
Zoiets had ik inderdaad ook meegekregen. Echt een ongelofelijke klotestreek gewoon. Zoveel mensen die er wl blij mee zouden zijn. Ik doe zelf inderdaad nooit mee aan prijzen voor Xbox of als het iets met games is waar ik niks mee heb. Dan gun ik het iemand die er wl blij mee is. Ik heb wel meegedaan voor prijzen van consoles die ik nog niet heb. Ik had al PS4 en een Switch game nog voordat ik de consoles had haha Maar ik wist dat ik ze sowieso ging aanschaffen.
Ja sommige mensen willen gewoon overal aan verdienen ik doe zelf ook enkel aan prijsvragen die gerelateerd zijn aan de pc. Mocht het eens een headset zijn om maar iets te noemen die eventueel met pc zou werken maar niet perse voor deze bedoeld is dan zou ik er ook nog wel aan meedoen. Prijsvragen voor consoles die ik niet heb of dingen die mij niet weten te boeien laat ik aan me voorbij gaan voor iemand die hier wel iets aan heeft.
Gepost door Leukste op zondag 8 april, 2018 om 21:45:48 quote

MvdM Februari

2820 posts
Gefeliciteerd!
Gepost door OllieDenZotn op maandag 9 april, 2018 om 09:04:05 quote

GN "Die Hard"

747 posts
Bedankt Gamersnet en de rest
Gepost door jkampmeijer op maandag 9 april, 2018 om 12:48:18 quote

GN "Die Hard"

986 posts
Gefeliciteerd winaars. happy gaming
Gepost door thebestgames123 op maandag 9 april, 2018 om 13:16:22 quote

Pacman

68 posts
Bedankt Gamersnet en Ubisoft voor het geweldige Rainbow Six-kledingpakket.
Gepost door Weeman86 op maandag 9 april, 2018 om 13:45:39 quote

Prince of Persia

152 posts
Grats allemaal!
Ga naar pagina: 1