Razer trapt 1 april af met Project Venom V2; energiedrink met nano-robots

De eerste van april zou niet compleet zijn zonder wat nodeloze overdreven aankondigingen, die achteraf dan toch maar niet in productie genomen worden. Alhoewel? Razer is niet vies van een bijzonder prototype, maar het gisteren onthulde Project Venom V2 gaat toch iets té ver.

Volgens Razers pakkende promotiefilmpje gaat het om een ‘nieuwe versie’ van diens eigen energiedrankje, die vooralsnog nooit bestaan heeft. Venom V2 zou grofweg dezelfde ingrediënten moeten hebben, zij het dan nu aangelengd met minuscule robots die je sneller laten gamen en RGB-krachten geven. Dat hoogt je game-vaardigheden op tot over de 9000 APM, terwijl het reactievermogen van de ogen vervijfvoudigt wordt. U begrijpt; tot dusver klinkt dat allemaal enorm haalbaar.


Via de officiële webpagina voor het Venom-project kunnen geïnteresseerden zich alvast opgeven voor het worden van een ‘beta-tester’ van het gifgroene goedje. Daarbij wordt wel vermeld dat de bijbehorende Venom App alleen beschikbaar wordt gesteld op, hoe kon het ook anders, de Razer Phone.

Een zoveelste geintje van Razer rond deze tijd van het jaar, of zou Venom iets zijn waar het zelfbenoemde game-merk later daadwerkelijk op inspringt? Van alle eerder verschenen 1 april-grappen, lijkt deze nog relatief rendabel in Razers marketing. De nanobots en ingebouwde LED-verlichting daargelaten dan.

  1.   
    Leukste's avatar

    1:33. Ik vroeg me al af waar die RGB kleuren bleven. 🙄

  2.   
    Tom's avatar

    Ik vind de grap daardoor ook wel iets pakkender. Dat over-the-top gaan met RGB voelt ergens als zelfspot, iets wat de meeste gaming brands vandaag de dag wel kunnen gebruiken.