Auteur : Leon Kempers vrijdag 9 maart 2018 om 00:00:05

Win een kek kledingpakket van Rainbow Six Siege! | Prijsvraagvrijdag


Het is weer vrijdag en dus is het tijd voor een nieuwe Prijsvraagvrijdag! Meedoen is zoals altijd extreem makkelijk: laat een reactie achter bij dit nieuwsbericht en je maakt meteen kans op de prijs. Vaker reageren mag uiteraard, al vergroot dit niet je kansen. Reageer wel op tijd, want deelnemen kan alleen op de vrijdag!

Deze week is de eerste Year 3-content voor Rainbow Six Siege verschenen. Om dit nieuwe jaar feestelijk in te luiden, geven we vandaag een supervet kledingpakket met T-shirt en pet weg! Reageer hieronder en wie weet speel jij de game straks in stijl.

Vermeld je maat in je reactie!

Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door thebestgames123 op vrijdag 9 maart, 2018 om 00:18:33 quote

Pacman

67 posts
Ik zou graag maat M willen winnen.
Gepost door Rain06 op vrijdag 9 maart, 2018 om 00:36:13 quote

Pacman

82 posts
yup das weer meedoen voor maat xl
Gepost door darroox op vrijdag 9 maart, 2018 om 06:31:36 quote

Sonic

212 posts
Leuk om, mee rond te lopen in de zomer, nu moet het nog warmer worden Maat M, L of XL/
Gepost door Strange_Bretzel op vrijdag 9 maart, 2018 om 06:57:09 quote

Prince of Persia

146 posts
als groot Regenboog 6 belegrings fanaat zou ik deze merch graag willen meepikken. Zeker na de nodige nerf van Ella.
Gepost door stooge op vrijdag 9 maart, 2018 om 07:01:38 quote

Sonic

277 posts
maat xl graag
Gepost door dannyelske op vrijdag 9 maart, 2018 om 07:49:23 quote

Pong

30 posts
R6! Dat zou wel heel tof zijn!
Gepost door nieuw op vrijdag 9 maart, 2018 om 07:53:57 quote

Prince of Persia

101 posts
Ik doe graag mee. Maat M zo mooi zijn.
Gepost door marlies16 op vrijdag 9 maart, 2018 om 08:35:34 quote

GN "Die Hard"

670 posts
graag maat XL, iedereen een fijn weekend
Gepost door kimigirl op vrijdag 9 maart, 2018 om 08:51:32 quote

Prince of Persia

114 posts
Wauw super zeg voor mijn gamende wederhelft, maat XXL graag
Gepost door Aprotodon op vrijdag 9 maart, 2018 om 08:55:42 quote

Prince of Persia

191 posts
Jaja, ik speel deze game al jaren! Geen probleem om dat even via een shirt te promoten dus. Maat XL!
Gepost door JamesHond op vrijdag 9 maart, 2018 om 09:11:26 quote

Duke Nukem

487 posts
als ik win, dan graag maat L
Gepost door Kardinalus op vrijdag 9 maart, 2018 om 09:12:21 quote

Sub Zero

322 posts
Super vet! Maatje M!
Gepost door CHILLOZZ op vrijdag 9 maart, 2018 om 09:14:39 quote

GN "Commander"

1414 posts
Die is weer nice hoor.

ik doe dit keer weer graag mee Alweer ff tijdje geleden dat ik mee deed voor de prijsvraagvrijdag.

Iedereen veel succes.

Mocht ik winnen graag maat XL

Gepost door dannyelske op vrijdag 9 maart, 2018 om 09:29:33 quote

Pong

30 posts
R6 dat zou wel heel tof zijn! Maat XL
Gepost door TekkieD op vrijdag 9 maart, 2018 om 09:43:36 quote

Pong

37 posts
YES YES Please!!! Maat M aub.
Gepost door Henkiecola op vrijdag 9 maart, 2018 om 10:27:24 quote

Pong

47 posts
(null)
via iPhone
Gepost door nessen op vrijdag 9 maart, 2018 om 10:28:15 quote

Sonic

271 posts
Mooi voor het weekend: wordt t-shirt weer en een cap om de ogen te beschermen voor de zon
Gepost door iDraxo op vrijdag 9 maart, 2018 om 10:51:12 quote

GN "Die Hard"

621 posts
uh sure! Ben helemaal gek op Rainbow Maatje S c:
Gepost door Peer Gunt op vrijdag 9 maart, 2018 om 11:03:36 quote

Sonic

275 posts
Een L wordt hier van harte verwelkomt
Gepost door Chetanlaiho op vrijdag 9 maart, 2018 om 11:09:10 quote

n00b

5 posts
Zou gaaf zijn voor mijn vriend, als het kan in maat XL ^_^
Gepost door kaykay1 op vrijdag 9 maart, 2018 om 11:10:45 quote

Sonic

298 posts
Gaaf! Maat L
Gepost door mmx op vrijdag 9 maart, 2018 om 11:22:16 quote

GN "Sickness"

2473 posts
En ja hoor ik doe weer mee graag XL
Gepost door cbst op vrijdag 9 maart, 2018 om 11:44:35 quote

Pacman

56 posts
ik doe weer graag mee voor een xl
Gepost door Fideel op vrijdag 9 maart, 2018 om 12:13:44 quote

GN "Die Hard"

510 posts
Maat large graag!
Gepost door Prolaxx op vrijdag 9 maart, 2018 om 12:46:47 quote

Prince of Persia

119 posts
Maat L doe graag mee
via iPhone
Gepost door jkampmeijer op vrijdag 9 maart, 2018 om 12:50:08 quote

GN "Die Hard"

981 posts
Strak pakket, nice! Fijn weekend allemaal. Maat: L
Gepost door Arcturion op vrijdag 9 maart, 2018 om 12:58:54 quote

Sonic

241 posts
Fijne weekend iedereen
Gepost door jegetto op vrijdag 9 maart, 2018 om 13:02:43 quote

Pong

38 posts
M
Gepost door MMXX op vrijdag 9 maart, 2018 om 13:16:21 quote

Prince of Persia

166 posts
Maat M voor mij!
Gepost door bretel op vrijdag 9 maart, 2018 om 13:36:28 quote

Prince of Persia

155 posts
Dat is mooi een L graag
Gepost door Linkje op vrijdag 9 maart, 2018 om 14:02:26 quote

Pacman

74 posts
Mooi pakket! Ik heb al 300 uur in de game zitten en het blijft stijgen. Een van mijn favoriete games van dit moment. Succes iedereen! btw mijn maat is S
Gepost door Try07X op vrijdag 9 maart, 2018 om 15:07:00 quote

Pong

37 posts
Ik doe mee...... echt suppert dit pakket

ohww... xxl

Gepost door gamerfriend01 op vrijdag 9 maart, 2018 om 15:17:08 quote

GN "Commander"

1150 posts
Speel de game al vanaf de start ruim 30 dagen in steken echt een van de beste shooters ooit gemaakt. Ook nu met de Outbreak mode is er weer iets verfrissend toegevoegd ook al ben ik normaal niet zo een zombie fan. De operators Lion en Finka zijn ook vernieuwend, dus als echte fan wil ik wel kans maken, maatje M graag
Gepost door jillbo op vrijdag 9 maart, 2018 om 16:06:47 quote

Prince of Persia

112 posts
Heel vette game, nog vetter pakket! Doe graag mee Maat L of XL graag.
Gepost door GrijzeVos op vrijdag 9 maart, 2018 om 18:24:05 quote

GN "Die Hard"

517 posts
XL!
Gepost door NoobAssPlayer op vrijdag 9 maart, 2018 om 22:17:41 quote

Sub Zero

363 posts
Ik kan op de app niet zien wat ik kan winnen, maar Rainbow Six Siege is tof en mocht er een sweater bij zitten met maatje XL dan doe ik graag mee!
Gepost door sayoki op zaterdag 10 maart, 2018 om 21:29:55 quote

Prince of Persia

114 posts
Wat een geweldig shirt. Ik zou graag maat M willen winnen.
Ga naar pagina: 1