Auteur : Leon Kempers vrijdag 13 april 2018 om 00:00:04

Win een jaloersmakend Joseph-pakket van Far Cry 5! | Prijsvraagvrijdag


Het is weer vrijdag en dus is het tijd voor een nieuwe Prijsvraagvrijdag! Meedoen is zoals altijd extreem makkelijk: laat een reactie achter bij dit nieuwsbericht en je maakt meteen kans op de prijs. Vaker reageren mag uiteraard, al vergroot dit niet je kansen. Reageer wel op tijd, want deelnemen kan alleen op de vrijdag!

Far Cry 5 is sinds vorige week verkrijgbaar en we vertelden eerder al in onze videoreview dat de game ontzettend vermakelijk is. Aangezien dat onder andere komt door Joseph, zetten we deze antagonist vandaag in het zonnetje met een supertof prijzenpakket! Reageer hieronder en wie weet maak jij jouw vrienden binnenkort jaloers met een Joseph-shirt, Josephs zonnebril, het Book of Joseph, stickers en twee onderzetters.

Reacties
Ga naar pagina: 1, 2 volgende »
Gepost door LightFasher op vrijdag 13 april, 2018 om 06:47:10 quote

GN "Die Hard"

870 posts
Na een weekje rust weer vrijdag, Bwaaaaah.
Gepost door stooge op vrijdag 13 april, 2018 om 06:53:44 quote

Sonic

277 posts
gaaf pakket. t-shirt maat xl graag
Gepost door Strange_Bretzel op vrijdag 13 april, 2018 om 07:19:01 quote

Prince of Persia

147 posts
Ik zal mijn vriend niet jaloers maken maar wel dit paket aan hem geven. Hij is echt helemaal weg van FarCry 5. T-Shirt maat L indien mogelijk. Veel succes iedereen!!
Gepost door Saeri op vrijdag 13 april, 2018 om 07:28:16 quote

Pong

30 posts
Ik heb Far Cry 5 een week geleden gekocht en sindsdien pak ik elk vrij uurtje dat ik heb om te spelen. Ik doe zeker mee voor dit pakket. Veel succes iedereen
Gepost door KevinW op vrijdag 13 april, 2018 om 07:34:57 quote

Prince of Persia

105 posts
Vet weer! Ik doe zeker mee, maat s of m als t kan, maar elke maat is wel goed. Vet idee weer!
Gepost door MrAnderson1981 op vrijdag 13 april, 2018 om 07:44:40 quote

n00b

13 posts
Vette actie. Far Cry is echt een toffe game
via iPhone
Gepost door nieuw op vrijdag 13 april, 2018 om 07:45:33 quote

Prince of Persia

105 posts
Heel mooi pakket. T-shirt in maat M zou mooi zijn.
Gepost door Kamelot2 op vrijdag 13 april, 2018 om 08:03:25 quote

GN "Die Hard"

742 posts
Erg vet mensen! Succes en xl alstublieft!
Gepost door Prolaxx op vrijdag 13 april, 2018 om 08:05:33 quote

Prince of Persia

121 posts
Gaaf ik doe mee
via iPhone
Gepost door Jacco_Pro op vrijdag 13 april, 2018 om 08:19:38 quote

Pong

34 posts
kom maar op. maat xl
Gepost door OftewelJack op vrijdag 13 april, 2018 om 08:19:55 quote

n00b

6 posts
Ik ben zelf nog aan het sparen voor de game lijkt hij me hartstikke vet! Indien in win maat L... 😉
Gepost door BramvDooren op vrijdag 13 april, 2018 om 08:27:23 quote

Pong

42 posts
Ik heb far cry 5 op release gekocht en heb er al een hele hoop uur in gestopt. Vanan het begin vind ik de gele zonnebril van Joseph gaaf. Het zou leuk zijn als ik hem zou winnen.
Gepost door CHILLOZZ op vrijdag 13 april, 2018 om 08:41:17 quote

GN "Commander"

1441 posts
Doe mij maar maatje xxl graag als ik zou winnen dan he

succes iedereen.

Gepost door J3lco op vrijdag 13 april, 2018 om 08:45:33 quote

Pong

46 posts
Yess, nog een kans om een Far Cry pakket te winnen, ik doe mee. Maat s voor mij als ik m zou winnen
Gepost door Pim Huberts op vrijdag 13 april, 2018 om 08:49:44 quote

GN "Die Hard"

555 posts
Weer een kans op die geweldige glasses!! #HEBBON (maatje S voor t shirt als daar keuze voor is)
via iPhone
Gepost door jillbo op vrijdag 13 april, 2018 om 09:05:12 quote

Prince of Persia

113 posts
Vet pakket! Vette game en heel vet dat het weer vrijdag is! I'm innn.
Gepost door Rivado op vrijdag 13 april, 2018 om 09:32:00 quote

Sonic

250 posts
Ik doe mee!
Gepost door Fideel op vrijdag 13 april, 2018 om 09:38:13 quote

GN "Die Hard"

515 posts
Ik ga voor dit pakket. Maat L graag.
Gepost door Youmademeseeit op vrijdag 13 april, 2018 om 09:55:30 quote

Prince of Persia

141 posts
Wat een ontzettend mooi pakket. Kom maar op
Gepost door jensoostland op vrijdag 13 april, 2018 om 10:00:43 quote

Prince of Persia

199 posts
Maatje xl past me wel , ik doe graag mee
Gepost door StroopKonijn op vrijdag 13 april, 2018 om 10:04:18 quote

Sub Zero

316 posts
Die bril is fantastisch, het is dan wel geen roze bril maar de wereld zal er vast en zeker een beetje mooier door worden. Daarbij is het gewoon een heerlijk pakket voor een heerlijke game. Supertof!

(maatje L)

Gepost door Djazzie op vrijdag 13 april, 2018 om 10:20:10 quote

n00b

4 posts
Welkome to the Bliss!

Wil graag meedoen. T-shirt maatje m

Gepost door jegetto op vrijdag 13 april, 2018 om 10:20:30 quote

Pong

39 posts
Altijd nice
Gepost door Arcturion op vrijdag 13 april, 2018 om 12:05:44 quote

Sonic

243 posts
Fijne weekend iedereen
Gepost door Riesjart op vrijdag 13 april, 2018 om 12:19:53 quote

Pong

23 posts
Altijd leuk! Ik heb het spel naar aanleiding van jullie items gekocht en kan me geen betere manier bedenken om het te spelen dan in full Far Cry gear.
Gepost door MMXX op vrijdag 13 april, 2018 om 12:45:06 quote

Prince of Persia

167 posts
Hmm welke maat shirt is het? Ik doe mee voor een maatje M!
Gepost door jkampmeijer op vrijdag 13 april, 2018 om 12:56:12 quote

GN "Die Hard"

986 posts
Op naar weer een mooi weekend. Succes allemaal.
Gepost door nessen op vrijdag 13 april, 2018 om 13:29:11 quote

Sonic

274 posts
Weer een leuke actie
Gepost door cbst op vrijdag 13 april, 2018 om 13:29:39 quote

Pacman

57 posts
Doe graag mee. Heel mooi pakket.
Gepost door wilmaatje op vrijdag 13 april, 2018 om 13:39:21 quote

Prince of Persia

112 posts
Daar maak ik iemand heel erg blij mee
Gepost door marlies16 op vrijdag 13 april, 2018 om 14:00:09 quote

GN "Die Hard"

672 posts
een mooi Far Cry 5 pakket, graag het T-shirt in maat XL/XXL
Gepost door Batjaa op vrijdag 13 april, 2018 om 14:21:31 quote

Pong

48 posts
Jaaahh,hij is weer cool!En doe dan ook weer graag mee T-shirt graag maat XL en let's go for it!
Gepost door mmx op vrijdag 13 april, 2018 om 14:29:13 quote

GN "Sickness"

2493 posts
Ben er ook weer bij XL graag
Gepost door tebannet op vrijdag 13 april, 2018 om 14:36:31 quote

GN "Die Hard"

571 posts
Nice Maat M
Gepost door bretel op vrijdag 13 april, 2018 om 14:46:49 quote

Prince of Persia

158 posts
Ik probeer het weer en wil graag zo een mooi pakket
Gepost door Weeman86 op vrijdag 13 april, 2018 om 14:55:50 quote

Prince of Persia

152 posts
Tis weer bijna weekend!!
Gepost door Rain06 op vrijdag 13 april, 2018 om 15:09:03 quote

Pacman

85 posts
die wil iedereen winnen en ik dus ook!!!!
Gepost door Lauraaa op vrijdag 13 april, 2018 om 15:26:22 quote

Pacman

94 posts
Jaaaaaaaa! Shirt maat L Fijn weekend!
Gepost door Peer Gunt op vrijdag 13 april, 2018 om 15:44:42 quote

Sonic

278 posts
woaw een L graag
Gepost door S3MM3R op vrijdag 13 april, 2018 om 15:53:42 quote

Sonic

255 posts
Ik doe mee! Maatje L graag
Gepost door Riesgaming op vrijdag 13 april, 2018 om 16:21:15 quote

Pong

40 posts
far cry 5!!!!! die wil ik!!!!!!
Gepost door Riesgaming op vrijdag 13 april, 2018 om 16:23:18 quote

Pong

40 posts
de maat maakt opzicht niet uit het is gewoon voor mijn collectie
Gepost door fantasyfreak op vrijdag 13 april, 2018 om 16:46:06 quote

Sonic

282 posts
Ik doe niet mee, maar toch vind ik het altijd wel jammer om te zien dat hier zoveel reacties zijn en bij de onwijs leuke items niet. Reageer daar ook eens mensen
Gepost door TijnTjuh op vrijdag 13 april, 2018 om 19:36:39 quote

n00b

11 posts
Superrrrr actieeee
via iPhone
Gepost door Timothiey op vrijdag 13 april, 2018 om 19:54:41 quote

Prince of Persia

100 posts
nou dat pakketje mag er wel zijn
Gepost door sebastiaanwwe/Misterwwe op vrijdag 13 april, 2018 om 23:09:36 quote

MvdM Mei

1182 posts
Hopelijk deze keer wel geluk. IK doe mee!
Gepost door Steamturtle op zaterdag 14 april, 2018 om 06:36:37 quote

Pong

49 posts
ik doe zeker weer mee! maatje s graag
Gepost door tranceguy op zaterdag 14 april, 2018 om 11:44:23 quote

GN "Die Hard"

560 posts
Jammer t kan niet meer.. :S
Gepost door darroox op zaterdag 14 april, 2018 om 16:18:11 quote

Sonic

215 posts
Dag te laat maar dit sla ik niet af zeker als het t-shirt weer wordt., Maat M, L of XL .
Gepost door dannyelske op zaterdag 14 april, 2018 om 22:00:21 quote

Pong

34 posts
Wauw weer een super paket! Maatje L graag.
Ga naar pagina: 1, 2 volgende »