Auteur : Peter Bouwman woensdag 9 mei 2018 om 20:32:43

Gerucht: Walmart lekt veel E3-titels; Splinter Cell, Rage 2, Borderlands 3 en veel meer

We nemen het natuurlijk met een korrel zout, maar Walmart lijkt een enorme fout te hebben gemaakt en (waarschijnlijk) alle games die worden aangekondigd op de E3 te hebben gepost. De titels zijn inmiddels weer verwijderd, maar we hebben natuurlijk een mooie afbeelding voor jullie.


  • {GAME_TITEL} screenshot nr.


Onder de games zijn een aantal verwachte titels te vinden, maar ook een aantal verrassingen te vinden. Games die we eigenlijk al verwachten als Splinter Cell, The Division 2, de nieuwe Yoshi en Beyond Good & Evil 2 zijn te vinden, maar ook volledig nieuwe titels als Rage 2, Just Cause 4, Gears of War 5, Borderlands 3 en een nieuwe Assassin's Creed zijn te zien.

Inmiddels roert ook Bethesda zich, wat er eigenlijk alleen maar voor zorgt dat de geruchten aannemelijker zijn. Het Twitter-account van Rage heeft zijn eerste Tweet geplaatst:



Ook Pete Hines, Vice President van Bethesda Softworks is niet blij:




Wat zal hiervan waar zijn? We wat zullen de gevolgen zijn voor Walmart en de E3? We houden het nauwlettend in de gaten. Laat ons vooral weten met welke titels je blij bent!
Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door CHILLOZZ op woensdag 9 mei, 2018 om 20:44:37 quote

GN "Commander"

1436 posts
ik was die foto aan het kijken maar kan er niet echt uithalen wat er nu onder bij die GTA afbeelding staat.. Iemand die wel kan inzoomen en het kan lezen..??
Gepost door swklijn1 op woensdag 9 mei, 2018 om 20:46:52 quote

MvdM Oktober

685 posts
CHILLOZZ schreef:
ik was die foto aan het kijken maar kan er niet echt uithalen wat er nu onder bij die GTA afbeelding staat.. Iemand die wel kan inzoomen en het kan lezen..??

PS4 Grand Theft Auto V and Criminal Enterprise Starter [Pack]

Gepost door tranceguy op woensdag 9 mei, 2018 om 21:00:04 quote

GN "Die Hard"

554 posts
Lekker als dat allemaal waar is maar met Forza 5 zitten ze toch echt fout (tikfoutje anyone?) want moet echt deeltje 4 zijn...
Gepost door kiesmaarwa op woensdag 9 mei, 2018 om 21:05:25 quote

Sub Zero

391 posts
Ahhhhh het eerste E3 logootje van het jaar.... voelt goed
Gepost door Heccer op woensdag 9 mei, 2018 om 21:12:44 quote

Sonic

229 posts
(null)
via iPhone
Gepost door mattioza op woensdag 9 mei, 2018 om 21:40:19 quote

GN "Commander"

1401 posts
Rage 2 zou wel een goeie zet zijn! Als het klopt, zou het wel jammer zijn, dat ze dit allemaal verklappen, weg verrassing..
Gepost door Rolf31 op donderdag 10 mei, 2018 om 11:25:15 quote

Sonic

273 posts
Leuke marketing truc en iedereen valt erover. Iets lekken met opzet, reclame voor de webshop die lekt en iedereen heeft weer wat media aandacht.
Gepost door mmx op donderdag 10 mei, 2018 om 15:43:36 quote

GN "Sickness"

2483 posts
Als dit waar zou zijn zitten we hoed