Auteur : DaniŽl de Zwart vrijdag 11 mei 2018 om 16:35:45

Sony's E3 persconferentie aangekondigd met tijd en details

Sony heeft haar E3 persconferentie aangekondigd via de PlayStation Blog en er zijn verschillende details bekendgemaakt. Anders dan voorgaande jaren is het niet, want Sony houdt de persconferentie op dinsdag 12 juni om 03:00 uur Nederlandse tijd, dus de nacht van 11 op 12 juni.

De games die Sony meebrengt zijn onder andere The Last of Us: Part 2, Death Stranding, Spider-Man en Ghost of Tsushima.

Wij blijven in ieder geval op om de persconferentie van Sony te volgen en te verslaan met al het nieuws en alle trailers. Je kunt de livestream via GamersNET bekijken!

Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door CHILLOZZ op vrijdag 11 mei, 2018 om 16:43:34 quote

GN "Commander"

1369 posts
tlou2 en spiderman erg hyped om.

ik hoop dat er nog veel mooie avonturen games komen. Misschien wat nieuws mbt tomb raider...

Gepost door tranceguy op vrijdag 11 mei, 2018 om 20:34:41 quote

Duke Nukem

441 posts
Die wil ik zien. Moet wel werken de volgende dag maar wil live meemaken wat Sony gaan aankondigen... Dus kan me voor een keer niks schelen.
Gepost door CHILLOZZ op vrijdag 11 mei, 2018 om 22:23:21 quote

GN "Commander"

1369 posts
tranceguy schreef:
Die wil ik zien. Moet wel werken de volgende dag maar wil live meemaken wat Sony gaan aankondigen... Dus kan me voor een keer niks schelen.

Er bestaat uiteraard ook zoiets als terug kijken

ik heb de volste vertrouwen in dat GN vrij snel de belangrijkste punten op GN heeft staan. En wellicht de livestream ook zodat je alles kunt terug kijken.

Gepost door Rolf31 op vrijdag 11 mei, 2018 om 23:29:14 quote

Sonic

242 posts
The Last of Us 2... Man man man wat heb ik zin om die game te spelen
Gepost door Rijstekorrel op zaterdag 12 mei, 2018 om 16:58:01 quote

GN "Sickness"

10917 posts
CHILLOZZ schreef:
tranceguy schreef:
Die wil ik zien. Moet wel werken de volgende dag maar wil live meemaken wat Sony gaan aankondigen... Dus kan me voor een keer niks schelen.
Er bestaat uiteraard ook zoiets als terug kijken ik heb de volste vertrouwen in dat GN vrij snel de belangrijkste punten op GN heeft staan. En wellicht de livestream ook zodat je alles kunt terug kijken.

Precies dit ik ga echt niet om zulke tijdstippen wakker blijven, de volgende dag staan alle trailers enzo ook online. Dan kan je gewoon uitgerust naar je werk gewoon gaan, en einde van je werkdag nog effe op je gemak alles terug kijken.

Ik ben benieuwd naar The Last of Us 2 en Spiderman, en wie weet wat we nog te zien krijgen .

Gepost door fantasyfreak op zaterdag 12 mei, 2018 om 21:14:44 quote

Sonic

265 posts
Death Stranding.. die game komt ook waarschijnlijk in 2020 pas