Auteur : Leon Kempers vrijdag 11 mei 2018 om 10:52:55

Win een stoer Siege-pakket! | Prijsvraagvrijdag


Het is weer vrijdag en dus is het tijd voor een nieuwe Prijsvraagvrijdag! Meedoen is zoals altijd extreem makkelijk: laat een reactie achter bij dit nieuwsbericht en je maakt meteen kans op de prijs. Vaker reageren mag uiteraard, al vergroot dit niet je kansen. Reageer wel op tijd, want deelnemen kan alleen op de vrijdag!

De dagen worden weer warmer en dan zijn T-shirts geen overbodige luxe. Daarom geven we vandaag een supervet shirt weg van Rainbow Six Siege, inclusief pet om je hoofd te beschermen tegen de zon! Reageer hieronder om kans te maken.

Vermeld je maat in je reactie!

Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door CHILLOZZ op vrijdag 11 mei, 2018 om 10:55:56 quote

GN "Commander"

1441 posts
mooi pakketje.

hieraan doe ik wel weer eens mee. Is allang geleden dat ik mee heb gedaan met de prijsvraagvrijdag.. deze vind ik wel tof. Dus mocht ik winnen dan graag maatje XXL

Gepost door Peer Gunt op vrijdag 11 mei, 2018 om 11:18:31 quote

Sonic

278 posts
Mooi shirt - zeker in L
Gepost door ellywels op vrijdag 11 mei, 2018 om 11:20:33 quote

Prince of Persia

181 posts
Leuk voor mijn zoon maatje L
Gepost door Linkje op vrijdag 11 mei, 2018 om 11:34:47 quote

Pacman

90 posts
Mooi pakket! Ik doe zeker mee. Maat S graag!
Gepost door stooge op vrijdag 11 mei, 2018 om 11:52:21 quote

Sonic

277 posts
maat xl graag
Gepost door dannyelske op vrijdag 11 mei, 2018 om 12:04:29 quote

Pong

34 posts
Wauw! Supervet! Dat zou super zijn om deze te winnen! T-shirt mag in maat L aub.
Gepost door Bmaster99 op vrijdag 11 mei, 2018 om 12:09:27 quote

Prince of Persia

131 posts
Ik doe niet mee maar succes allemaal
Gepost door Strange_Bretzel op vrijdag 11 mei, 2018 om 12:20:27 quote

Prince of Persia

147 posts
blits buff beste buff, maatje l aub
Gepost door Chetanlaiho op vrijdag 11 mei, 2018 om 12:51:08 quote

n00b

5 posts
Zou gaaf zijn (maat XL) ^_^
Gepost door Arcturion op vrijdag 11 mei, 2018 om 13:22:20 quote

Sonic

243 posts
Fijne weekend iedereen ( M or L)
Gepost door Fideel op vrijdag 11 mei, 2018 om 13:58:01 quote

GN "Die Hard"

515 posts
Mooie prijs. Maat L graag.
Gepost door Riesgaming op vrijdag 11 mei, 2018 om 14:51:08 quote

Pong

41 posts
win win win maat l
Gepost door mmx op vrijdag 11 mei, 2018 om 15:46:54 quote

GN "Sickness"

2495 posts
XL graag en ja hoor ik doe weer mee mooi setje
Gepost door marlies16 op vrijdag 11 mei, 2018 om 15:48:35 quote

GN "Die Hard"

672 posts
een mooie set
Gepost door darroox op vrijdag 11 mei, 2018 om 19:00:04 quote

Sonic

215 posts
Met dit t-shirt laat je zien uit welk hout je bent gesneden, ook handig voor de zomer waar je soms toch over straat moet !! Maat M, L of XL.
Gepost door Aprotodon op vrijdag 11 mei, 2018 om 19:05:11 quote

Prince of Persia

191 posts
Ik ga voor maat L, heel benieuwd naar het nieuwe seizoen!
Gepost door TekkieD op vrijdag 11 mei, 2018 om 20:01:18 quote

Pong

46 posts
Yesyesyes M graag
Gepost door Kamelot2 op vrijdag 11 mei, 2018 om 20:13:44 quote

GN "Die Hard"

742 posts
Jaaaaa! Siege! Oh men das pas wat ik graag wil
Gepost door Kamelot2 op vrijdag 11 mei, 2018 om 20:14:33 quote

GN "Die Hard"

742 posts
Graag een L/XL alstublieft!
Gepost door nieuw op vrijdag 11 mei, 2018 om 20:59:08 quote

Prince of Persia

105 posts
Heel mooi pakket. Mocht ik winnen zou t-shirt maatje M mooi zijn.
Gepost door Rain06 op vrijdag 11 mei, 2018 om 23:35:14 quote

Pacman

85 posts
altijd leuk dus ik doe mee maat xl
Gepost door sayoki op maandag 14 mei, 2018 om 11:02:47 quote

Prince of Persia

116 posts
Leuke prijzen, maat M voor mij.
Gepost door S3MM3R op maandag 14 mei, 2018 om 21:04:18 quote

Sonic

255 posts
Ik doe mee! Maatje M graag!
Ga naar pagina: 1