Auteur : Peter Bouwman dinsdag 15 mei 2018 om 15:12:40

WIN PureFarming 2018 voor platform naar keuze | Prijsvraag


We hebben de zomer in de bol, want wat is er lekkerder dan in dit weer een prachtige boerderij te verbouwen. Wij geven je die kans met PureFarming 2018!

Laat ons weten waarom jij denkt kans te moeten maken op deze game en wie weet maken wij je blij met een exemplaar. Geef ook aan of je de game wilt winnen voor PlayStation 4, Xbox One of pc!

Heel veel succes!
Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door tranceguy op dinsdag 15 mei, 2018 om 15:19:38 quote

Duke Nukem

441 posts
Omdat ik dit genre wel eens uit wil proberen. Nog nooit zoiets gespeeld maar ben er wel benieuwd naar. Mocht ik winnen, graag de PS4 versie.
Gepost door YdieresiS op dinsdag 15 mei, 2018 om 15:31:13 quote

Sonic

265 posts
Omdat als het te warm is buiten ik graag binnen bij de airco op mijn PS4 aan het farmen blijf. Je moet toch bezig blijven met je gewassen onderhouden.
Gepost door Bmaster99 op dinsdag 15 mei, 2018 om 15:36:49 quote

Prince of Persia

116 posts
Ik ben zelf niet echt geïnteresseerd in dit genre maar succes voor de rest die hem wel wilt
Gepost door UAG op dinsdag 15 mei, 2018 om 16:08:06 quote

Pacman

68 posts
Ik wil graag gewassen verbouwen en de boerderij uitbouwen, zonder er vieze handen er aan over te houden! Platform: PS4
Gepost door kaykay1 op dinsdag 15 mei, 2018 om 19:51:08 quote

Sonic

297 posts
Graag voor mij zoon die nu met zijn eindexamen bezig is. Zou een leuke verrassing zijn voor hem, mocht hij slagen. Maar daar ga ik wel vanuit PS4
Gepost door Mike2165 op dinsdag 15 mei, 2018 om 21:35:49 quote

Pacman

96 posts
Ik doe graag mee met de win actie voor de Xbox one Ik heb veel farming 2016 en 2017 gespeeld. En wil graag zien wat pure farming te bieden heeft En wie weet stap ik wel over van farming naar pure
Gepost door Linkje op dinsdag 15 mei, 2018 om 22:05:32 quote

Pacman

58 posts
Ziet er uit als een leuk spel! Ik doe zeker mee. PC graag
Gepost door Kamelot2 op woensdag 16 mei, 2018 om 06:17:07 quote

GN "Die Hard"

729 posts
I.v.m. allergie (Hooikoorts) zal dit spel zeker gespeeld worden en zal ik proberen die pollen uit te roeien! pc please!
Gepost door huntedjohan op woensdag 16 mei, 2018 om 06:59:56 quote

GN "Die Hard"

845 posts
Dat zou toch wel een gave prijs zijn voor ons. Onze kids zijn helemaal gek van de boerderij van opa. Zo kunnen ze het zelf ervaren.
Gepost door huntedjohan op woensdag 16 mei, 2018 om 07:00:58 quote

GN "Die Hard"

845 posts
Xbox one dan ­čśé
Gepost door Strange_Bretzel op woensdag 16 mei, 2018 om 07:21:57 quote

Prince of Persia

146 posts
Als een echte Rijkelse boer zou het wel gaaf zijn om RealFarming op de PC te kunnen spelen.
Gepost door Batjaa op woensdag 16 mei, 2018 om 07:23:13 quote

Pong

45 posts
Altijd boerin willen worden maar nooit ervan gekomen......
Gepost door sayoki op woensdag 16 mei, 2018 om 11:04:35 quote

Prince of Persia

109 posts
Ik wil het boerenleven wel een keer zelf ervaren en ben benieuwd hoelang deze game mij kan interesseren. Graag ontvang ik de versie voor de Xbox One.
Gepost door TijnTjuh op woensdag 16 mei, 2018 om 12:10:03 quote

n00b

9 posts
Speel vanaf 2011 al Farming Simulator op de pc en ben wel eens benieuwd naar een andere farming sim.. maar dan wel eens voor de ps4
via iPhone
Gepost door Smurf78 op woensdag 16 mei, 2018 om 13:03:11 quote

n00b

4 posts
Omdat ik dan mee kan doen aan Boer zoekt vrouw Nee dan moet ik eerst eens zien of ik er goed in ben om 'boer' te zijn. Eerst gamen dus...
Gepost door nunen007 op woensdag 16 mei, 2018 om 15:45:53 quote

Duke Nukem

477 posts
Nog nooit de kans gehad om een farming game te spelen. Ik doe graag mee voor de PS4!
Gepost door nieuw op donderdag 17 mei, 2018 om 06:56:12 quote

Pacman

94 posts
Er gaat toch niets boven het digitale boerenleven. Ik doe mee.
Gepost door hompy4 op donderdag 17 mei, 2018 om 13:53:15 quote

n00b

1 posts
Boeren leven lijkt me wel wat.zo lang er maar geen gekke koeien ziekte, varkenspest of kippen gedoe komt....Fryslan Boppe..Almere doet ook nu mee en gaat met deze Farm in zee
Gepost door Fideel op vrijdag 18 mei, 2018 om 20:09:30 quote

GN "Die Hard"

506 posts
Ziet er cool uit . Voor Xbox one!
Gepost door Clau-dya op maandag 21 mei, 2018 om 10:40:49 quote

n00b

16 posts
De boerin in mijzelf loslaten! PS4
Ga naar pagina: 1