Auteur : DaniŽl Pietersma zaterdag 2 juni 2018 om 00:57:22

GN Kalender: Juni 2018


Het leven van een gamer is druk. Net wanneer je de prinses hebt gered dient zich alweer een wereldoorlog aan en als je ook die tot een veilig einde hebt gebracht, ontketenen de aliens een intergalactische strijd. Tussendoor moet je - als jezelf respecterende gamer - ook nog eens in de gaten houden welke games er allemaal verschijnen! Bij jouw heldendaden kunnen we je niet helpen, maar gelukkig toont de GamersNET Kalender wel in ťťn oogopslag wat de komende gamemaand te bieden heeft.

We geven jou dit pareltje als JPG-bestand en vervolgens kun je zelf bepalen wat je ermee doet. Lijst hem in, hang hem boven je bed, tatoeŽer hem op je rug, of stel hem gewoon in als bureaubladachtergrond. Er is nog genoeg ruimte over voor je icoontjes!

Dus waar wacht je nog op? Download de GN Kalender van deze maand hieronder. We weten dat je het wilt.

Welke games voeg jij deze maand aan je collectie toe?


Downloadlinks:
3840 x 2160 (4K)
1920 x 1080
1920 x 1200


Achtergronden voor mobiel:
Het volgende of vorige nieuwsbericht:
» 10:37   Nintendo vraagt opnieuw handelsmerk voor Nintendo 64 aan; N64 Mini onderweg?
« 17:06   Nieuwe trailer: Agony - Launch Trailer
Meer nieuwsberichten over GN Kalender:
01/05/18   GN Kalender: Mei 2018
02/04/18   GN Kalender: April 2018
01/03/18   GN Kalender: Maart 2018
01/02/18   GN Kalender: Februari 2018
01/01/18   GN Kalender: Januari 2018
Bekijk alle berichten over GN Kalender»
Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door CHILLOZZ op zaterdag 2 juni, 2018 om 10:18:29 quote

GN "Commander"

1414 posts
29e MXGP PRO i'm in... Weer lekker een crossgame. De motorcross fanaten hebben dit jaar geluk. 3 MX games... dat is altijd lekker.Al was mx vs atv allout weer enigzins een tegenvaller.

Monster energy supercross the game daarintegen was wel een echte topper. Een supercross game die goed uitgewerkt is. Goede besturing en voor het eerst een TRACK BUILDER mode... Wat zeeeeeeer positief is ontvangen door de spelers.

Ik zou graag zien dat mxgp [reeks] dat ook eens zou toevoegen. Dan kunnen mensen hun lokale baan naar bouwen. Hoe gaaf is dat,Dat je ingame dan op dezelfde baan kunt rijden als dat je in werkelijkheid ook doet.

Het is mede daardoor dat MESCTG echt goed is ontvangen. En ook meteen een goede track creator. Want een track creator maken die niet meewerkt,verkeerde props,te weinig props heeft dan heb je er alsnog niet aan. Dit alles is bij monster energy supercross the game echt enorm goed gedaan.

Ergens jammer dat dat soort games nooit het ''grote'' publiek raken/trekken. Het zijn toch echt de echte fans/sporters die dat soort games spelen

Gepost door Tom op zaterdag 2 juni, 2018 om 10:52:41 quote

Eindredacteur

12919 posts
CHILLOZZ schreef:
Ergens jammer dat dat soort games nooit het ''grote'' publiek raken/trekken. Het zijn toch echt de echte fans/sporters die dat soort games spelen

Ik denk dat je lang niet de enige bent die dit ervaart. Persoonlijk heb ik het met zo om en nabij elke indie die me ligt. Zo vond ik Into the Breach echt een strategische topper van formaat, potentieel GOTY-materiaal zelfs, maar hier op de site vindt niemand er iets aan.

Er zijn echt te veel games om aan alle games evenveel of zelfs de verdiende aandacht te kunnen schenken. Ontiegelijk jammer, maar niet alles kan natuurlijk bij iedereen on-top-of-their-mind zijn.

Gepost door tranceguy op zaterdag 2 juni, 2018 om 11:53:20 quote

GN "Die Hard"

513 posts
The Crew 2 zeker te weten, speel nu al de closed beta
Gepost door BearsRidingTanks op zaterdag 2 juni, 2018 om 15:59:32 quote

Duke Nukem

402 posts
Vampyre komt dinsdag uit, niet maandag.
Gepost door Kamelot2 op zaterdag 2 juni, 2018 om 18:42:34 quote

GN "Die Hard"

736 posts
Kan niet wachten op Jurassic park Evolution!
Gepost door mattioza op zaterdag 2 juni, 2018 om 20:27:16 quote

GN "Commander"

1377 posts
BearsRidingTanks schreef:
Vampyre komt dinsdag uit, niet maandag.
Er staan helaas behoorlijk wat fouten in. Zoals: Tennis World Tour kwam al op 22/5 uit voor Xbox One/PS4, Shape of the World heeft verschillende releasedata voor de verschillende platformen (PS4 en PC op 5/6 en Xbox One en Switch 6/6), het cijfer 5 staat in het vakje van woensdag ipv dinsdag waardoor Onrush en ESO online in het verkeerde vakje staan, ...

Maar ach het is niet altijd gemakkelijk en het heeft een leuk design.

Gepost door Dedsec op zondag 3 juni, 2018 om 15:41:07 quote

Pacman

74 posts
Misschien dat ik LEGO The Incredibles ga kopen als het een grote mooie open wereld heeft, want dat houden ze altijd weer geheim met die Lego games.

Tre Crew 2 heeft veel plaatsen waar je naar toe kan, maar lijkt me toch te mooi om waar te zijn, maar als ze dat met Watch Dogs 3 ook gaan doen dan zijn ze Rockstar games gewoon voorbij gegaan

Gepost door Daan op zondag 3 juni, 2018 om 17:56:12 quote

GN Designer en Databaser

4372 posts
Groot vakje met de 5 erin staat goed hoor. heb alleen maandag en woensdag erbij betrokken anders paste het er niet in.
Gepost door mattioza op maandag 4 juni, 2018 om 13:43:45 quote

GN "Commander"

1377 posts
Daan schreef:
Groot vakje met de 5 erin staat goed hoor. heb alleen maandag en woensdag erbij betrokken anders paste het er niet in.

Dat zag ik daarna ook, staan helaas andere fouten in.

Ga naar pagina: 1