Auteur : Leon Kempers zaterdag 7 juli 2018 om 14:00:08

Prijsvraagvrijdag-winnaars juni 2018


Al jarenlang geven GamersNET en Ubisoft elke vrijdag een supertoffe prijs weg. Ook afgelopen maand was het weer raak en waar prijzen weggegeven worden, vallen winnaars. De volgende geluksvogels vielen vorige maand met hun neus in de boter:

The Division-Packet: sayoki
Far Cry 5 Hours of Darkness-pakket: jillbo
Cool The Crew 2-pakket: ChrisBoers
Gigantisch The Crew 2-pakket: Rittn
Chibi-poppetje: iDraxo

Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door Riesgaming op zaterdag 7 juli, 2018 om 14:29:38 quote

Pong

40 posts
gefeliciteerd
Gepost door Linkje op zaterdag 7 juli, 2018 om 15:14:20 quote

Pacman

89 posts
Iedereen gefeliciteerd!
Gepost door Ruben1985 op zaterdag 7 juli, 2018 om 17:21:44 quote

Pong

20 posts
Gefeliciteerd iedereen
Gepost door BozeBever op zaterdag 7 juli, 2018 om 17:59:05 quote

Pacman

53 posts
Gefeliciteerd allen! kan ik hierbij concluderen dat de hitman prijsvraag een vergane prijsvraag is geworden?
Gepost door Amaraldane op zaterdag 7 juli, 2018 om 18:26:26 quote

Sonic

272 posts
Gefeliciteerd!
Gepost door Novel op zaterdag 7 juli, 2018 om 19:00:50 quote

Prince of Persia

124 posts
Lekker Nick
via iPhone
Gepost door kiesmaarwa op zondag 8 juli, 2018 om 00:33:26 quote

Sub Zero

391 posts
Woohooo!! Thanks voor de prijs, GamersNET!
Gepost door TekkieD op zondag 8 juli, 2018 om 14:43:56 quote

Pong

46 posts
Congrats
Gepost door Avalius op zondag 8 juli, 2018 om 15:26:36 quote

n00b

5 posts
Gefeliciteerd iedereen!
Gepost door remcoabc op zondag 8 juli, 2018 om 22:07:21 quote

Sonic

239 posts
congratsss
Gepost door Pim Huberts op maandag 9 juli, 2018 om 08:00:31 quote

GN "Die Hard"

555 posts
Congrats peeps
via iPhone
Gepost door jkampmeijer op maandag 9 juli, 2018 om 12:51:48 quote

GN "Die Hard"

985 posts
Gefeliciteerd iedereen
Gepost door Rittn op maandag 9 juli, 2018 om 16:33:22 quote

n00b

18 posts
Bedankt voor de prijs, alleen jammer dat ik de verkeerde prijs heb gekregen

EDIT: Thx voor de correctie, gamersnet en ubisoft

Gepost door Leukste op maandag 9 juli, 2018 om 19:12:23 quote

MvdM Februari

2820 posts
Hartelijk gefeliciteerd allemaal!
Gepost door KeesMommaiseenbaas op maandag 9 juli, 2018 om 22:24:18 quote

Pong

36 posts
Gefeliciteerd!
Ga naar pagina: 1