Auteur : Tom Kauwenberg vrijdag 15 juni 2018 om 12:10:41

Win al onze goodies van E3 2018! | Goodie give-away

Jazeker, daar zijn we weer met de grote E3 goodie give-away! Net als voorgaande jaren zal GamersNET de gigantische game-beurs afspeuren voor de tofste goodies van zo veel mogelijk games, om die vervolgens weer per direct te verloten onder onze lieftallige bezoekers. Van prachtige posters tot prima powerbanks; hier maak je kans op Šlle goedheid van E3 2018...

Meedoen is simpel: laat weten welke goodie jij het liefst wil winnen om per direct kans te maken op dŠt specifieke product. Eťn presentje per persoon, natuurlijk.

Let wel op: wij updaten dit prijzenfestijn (vrijwel) elke dag, gezien onze strijders in Los Angeles, Peter en Marcel, dagelijks nieuwe hebbedingetjes en exclusieve cadeautjes weten te scoren. Je keuze veranderen kan altijd, maar meedoen voor 'alles' of 'zo maar wat' zit er helaas niet in. Kies dus verstandig!



Machtig mooie Montagne Chibi Figurine van Rainbow Six: Siege




Verfrissende mini-ventilator van EA Access




Productieve powerbank van Prey (stroom niet inbegrepen)




Felrode rugzak van EA Play met genoeg ruimte voor toekomstige goodies




Prachtiger poster van de Ranger uit Anthem




Stoere cap die de "oe" in Ubisoft stopt




Degelijke Battlefield 5 dog tags om mee dood teruggevonden te worden




USBadeend-stick van Hitman 2




Twaalf maanden abonnement Xbox Games Pass (voor Xbox One en Windows 10)




Subliem t-shirt van Resident Evil 2




Prachtige patch van Trials Rising




Badeend-sleutelhanger van Hitman 2 (piept niet)




Exclusief in-game Gambit-embleem voor Destiny 2: Forsaken




Strak Starlink: Battle for Atlas shirt




Een Just Cause 4 pet. Gewoon, daarom.

Dat was het dan: al onze goodies van de E3 2018! Inmiddels zijn ook de rechtmatige winnaars alweer gekozen, die uiteindelijk terug te vinden zijn in ons officiŽle winnaarsbericht! Raas door naar die pagina of wacht geduldig op een tweede ronde, mogelijk tijdens Gamescom 2018...
Reacties
Ga naar pagina: 1, 2 volgende »
Gepost door 007Nightfire op woensdag 13 juni, 2018 om 04:03:03 quote

Pacman

58 posts
Yeey, Goodies! Zou graag een kansje maken op de Powerbank van Prey
Gepost door StroopKonijn op woensdag 13 juni, 2018 om 05:50:35 quote

Sub Zero

316 posts
Supervette powerbank, al ben ik bang m te willen, straks is het nog een mimic...
Gepost door dannyelske op woensdag 13 juni, 2018 om 06:36:54 quote

Pong

30 posts
De chibi van rainbow six siŤge, super tof!
Gepost door tranceguy op woensdag 13 juni, 2018 om 06:47:16 quote

GN "Die Hard"

522 posts
Powerbank van Prey!
Gepost door ObiWanKeNoah op woensdag 13 juni, 2018 om 07:17:53 quote

n00b

11 posts
Die dogtag van BF V is wel awesome dus zou daar graag een kansje voor willen maken.
Gepost door TekkieD op woensdag 13 juni, 2018 om 08:04:30 quote

Pong

37 posts
De chibi van Montange is toch wel erg vet . Past mooi naast mijn Ash chibi
Gepost door legendofninny op woensdag 13 juni, 2018 om 09:02:21 quote

Sub Zero

391 posts
Montagne Chibi Figurine please
Gepost door Pim Huberts op woensdag 13 juni, 2018 om 09:17:43 quote

GN "Die Hard"

553 posts
Oooehh voor nu zou ik wel de powerbank van prey willen!!
via iPhone
Gepost door TijnTjuh op woensdag 13 juni, 2018 om 09:45:47 quote

n00b

11 posts
Super chille rugzak van EA!
via iPhone
Gepost door Riddle-me-this op woensdag 13 juni, 2018 om 09:46:49 quote

Prince of Persia

136 posts
De powerbank vind ik wel gaaf om te hebben. Altijd genoeg stroom bij je hebben is deze dagen toch wel een pre(y).
Gepost door Mallorn op woensdag 13 juni, 2018 om 10:23:32 quote

Prince of Persia

129 posts
De powerbank van Prey kan ik goed gebruiken! Mooie actie weer!
Gepost door Riesgaming op woensdag 13 juni, 2018 om 10:35:50 quote

Pong

35 posts
powerbank kan ik gamen onderweg
Gepost door YdieresiS op woensdag 13 juni, 2018 om 10:42:59 quote

Sonic

271 posts
Voor nu wil ik wel meedingen voor:

Stoere cap die de "oe" in Ubisoft stopt

Misschien later mijn reactie nog eens wijzigen als de rest erbij staat

Gepost door susannevanbloemen op woensdag 13 juni, 2018 om 10:52:41 quote

n00b

2 posts
mh, die ketting lijkt me wel wat!
Gepost door ellywels op woensdag 13 juni, 2018 om 11:07:54 quote

Prince of Persia

178 posts
Rainbow six: siege
Gepost door Turk--Life op woensdag 13 juni, 2018 om 11:52:17 quote

GN "Die Hard"

557 posts
Wow ik ga voor de ketting van BF5!
Gepost door milez1983 op woensdag 13 juni, 2018 om 13:28:00 quote

Pacman

87 posts
die cap van ubisoft
Gepost door sayoki op woensdag 13 juni, 2018 om 15:40:33 quote

Prince of Persia

114 posts
De Chibi Figurine
Gepost door blizzardo op woensdag 13 juni, 2018 om 15:50:06 quote

Prince of Persia

103 posts
Die tas lijkt me vet! (en heel nuttig voor de sportschool)
Gepost door Pacboyslim op woensdag 13 juni, 2018 om 16:11:26 quote

n00b

13 posts
Ik kan wel een stoere cap die de "oe" in Ubisoft stopt gebruiken!
Gepost door Robert bier op woensdag 13 juni, 2018 om 16:20:51 quote

Prince of Persia

100 posts
Sowieso de Rainbow Six Siege Montagne Chibi. inmiddels de 1000 uur gepasseerd in de game en Montagne heeft daar een grote bijdrage in geleverd! Zou leuk zijn om er ook een chibi van te hebben.
Gepost door Weeman86 op woensdag 13 juni, 2018 om 16:37:23 quote

Prince of Persia

152 posts
Die powerbank zal me goed van pas komen in Frankrijk deze zomer! Dus kom maar op
Gepost door cbst op woensdag 13 juni, 2018 om 16:50:36 quote

Pacman

56 posts
de mooie rode rugzak zou heel welkom zijn.
Gepost door GirlPredator010 op woensdag 13 juni, 2018 om 19:45:21 quote

Pacman

70 posts
Mini ventilator!!
Gepost door squidgyboy op woensdag 13 juni, 2018 om 19:51:11 quote

GN "Commander"

1062 posts
ik ga voor die mooie ubisoft cap
Gepost door bartofzo op woensdag 13 juni, 2018 om 19:54:07 quote

Prince of Persia

130 posts
Die poster van Anthem vind ik wel heel vet!! Ik heb ook nog genoeg ruimte op mn muur..
Gepost door milez1983 op woensdag 13 juni, 2018 om 22:27:27 quote

Pacman

87 posts
ik heb sinds kort een huis vol met vrouwen. laat mij toch die stoere ubisoft cap winnen om me nog enigzins een beetje mannelijk te voelen in een huis vol met vrouwen.
Gepost door S3MM3R op woensdag 13 juni, 2018 om 23:08:09 quote

Sonic

254 posts
Die Figurine of de Poster van Anthem is insane om te winnen damnnn! I'm in!
Gepost door noah81 op donderdag 14 juni, 2018 om 13:40:19 quote

GN "Die Hard"

740 posts
Ik heb geem airco op mijn werk dus die mini ventilator zou ik graag willen winnen
Gepost door Chetanlaiho op donderdag 14 juni, 2018 om 17:15:14 quote

n00b

5 posts
De Anthem poster zou super tof zijn om te hebben ^_^
Gepost door darroox op donderdag 14 juni, 2018 om 18:33:02 quote

Sonic

214 posts
De poster past goed bij mijn muur !!
Gepost door NLegendkiller op donderdag 14 juni, 2018 om 19:32:25 quote

n00b

12 posts
De Chibi zou me erg gaaf lijken, staat tof bij m'n andere verzameling figuren!
Gepost door ChrisBoers op vrijdag 15 juni, 2018 om 10:43:12 quote

Sonic

207 posts
Ik doe graag mee voor die Montagne Chibi Figurine! Die is tof!
Gepost door Tom op vrijdag 15 juni, 2018 om 12:12:47 quote

Eindredacteur

12922 posts
Iets later dan verwacht, maar bij dezen een paar batches aan extra goodies. Zitten weer wat mooie spullekes tussen.
Gepost door Regge op vrijdag 15 juni, 2018 om 12:13:18 quote

Sub Zero

378 posts
Ik doe mee voor de xbox gamepass of de destiny 2 emblem
Gepost door madda op vrijdag 15 juni, 2018 om 12:30:16 quote

Duke Nukem

429 posts
Ik ga voor het gamepass lidmaatschap
Gepost door Robkleuskens op vrijdag 15 juni, 2018 om 12:42:07 quote

n00b

1 posts
Ookal is de Montagne Chibi Figurine erg verleidelijk zou ik toch voor de Starlink: Battle for Atlas gaan
Gepost door jkampmeijer op vrijdag 15 juni, 2018 om 12:45:49 quote

GN "Die Hard"

981 posts
Weer genoeg gescoord! Ik heb wel belangstelling voor de USBadeend-stick van Hitman 2 of Strak Starlink: Battle for Atlas shirt. Fijn weekend allemaal.
Gepost door Bj1981s op vrijdag 15 juni, 2018 om 12:52:41 quote

n00b

12 posts
De Just Cause 4 Pet!
Gepost door Rolf31 op vrijdag 15 juni, 2018 om 13:31:33 quote

Sonic

262 posts
OOow de ubi cap wil ik wel graag!
Gepost door Ruben1985 op vrijdag 15 juni, 2018 om 13:47:11 quote

n00b

12 posts
Oh man! Die cap van Ubisoft, zou hem al graag op m'n hoofd willen hebben
Gepost door Mike2165 op vrijdag 15 juni, 2018 om 13:54:32 quote

Prince of Persia

102 posts
12 maanden game pass graag
Gepost door supergido op vrijdag 15 juni, 2018 om 13:56:43 quote

Prince of Persia

123 posts
Gido hier, de arme student. Wilt graag 12 maanden gamepass op toch aan zijn verslaving te kunnen voldoen. Ty bye!
Gepost door Novel op vrijdag 15 juni, 2018 om 14:32:40 quote

Prince of Persia

117 posts
Ik zou graag de Rainbow Six Chibi Willen Aangezien ik De game heel veel Speel
via iPhone
Gepost door Youmademeseeit op vrijdag 15 juni, 2018 om 14:37:23 quote

Prince of Persia

140 posts
Oeh, die twaalf maanden abonnement Xbox Games Pass is wel erg nice
Gepost door Ey-Wha op vrijdag 15 juni, 2018 om 15:28:55 quote

Prince of Persia

100 posts
Heey kerels,

Doe mij maar het Gambit-embleem van destiny 2 of de USB-Badeend van Hitman.

Keep up the great work!

Gepost door JaslanNL op vrijdag 15 juni, 2018 om 15:36:09 quote

Sub Zero

339 posts
Welke maten zijn die shirts eigenlijk?

Jullie hebben weer een mooie lading aan goodies gescoord! Ik ding mee voor die nice Just Cause 4 pet. Mocht die al worden vergeven, vind ik troost in de badeend van Hitman.

Gepost door basboog op vrijdag 15 juni, 2018 om 15:45:37 quote

n00b

3 posts
ik zou graag de poster van Anthem willen als dat mogelijk is.
Gepost door Riesgaming op vrijdag 15 juni, 2018 om 16:42:11 quote

Pong

35 posts
ubisoft cab