Destiny 2: Forsaken DLC introduceert Scorn als nieuwe vijanden

Dankzij de nieuwste editie van Game Informer weten we weer iets meer van Destiny 2: Forsaken. Deze nieuwe DLC, die hopelijk wat succesvoller wordt dan Curse of Osiris en Warmind, introduceert een nieuw vijandig ras: de Scorn. Hoewel het op papier ‘slechts’ om gemuteerde Fallen gaat, zal je er tijdens gevechten wel degelijk rekening mee moeten houden.


De Scorn zijn namelijk niet zomaar Fallen met een andere uitstraling. Ze gedragen zich heel anders en zijn bijzonder agressief ingesteld, bijna roekeloos. Een Scorn zal niet snel dekking zoeken om voorzichtig het gevecht aan te gaan. Ze gaan eerder frontaal in de aanval totdat jij of zij het loodje leggen. Bekijk hieronder nog wat meer informatie over de diverse type Scorn die je tegen kunt komen:
Mongrels
Dit zijn de echte grote jongens binnen de Scorn. Te vergelijken met de Ogres van de Hive. Mongrels zijn enorme spierbundels, die klaar staan om alles in elkaar te beuken wat maar te dicht in hun buurt komt. Daarnaast hebben ze ook nog dodelijke bliksem om op je af te vuren.

Screeb
De Screeb lijken wel wat op de Cursed Thralls van de Hive. Ze doen echter nooit rustig aan en rennen volle bak richting Guardians, klaar om te exploderen.

Raiders
Raiders zal je het vaakst tegenkomen en zijn een soort variant op Dregs. Raiders hebben de mogelijkheid tot teleportatie en kunnen daarnaast cirkelzaagbladen van void-energie schieten.

Lurkers
Lurkers gaan een beetje in tegen de agressieve aard van de Scorn. Ze hebben kleine schilden om inkomende schoten te blokkeren. Net zoals bij andere vijanden is je enige kans om te zoeken naar een zwakke plek, die niet wordt afgeschermd door het schild.

Ravagers
Deze vijanden gaan vol voor melee-aanvallen, bewapend met vlammende en explosieve kettingen. Rondlopen met explosieven is uiteraard niet zonder risico. Vernietig het wapen van een Ravager en hij zal samen met z’n wapen in vlammen op gaan.

Chieftains
Chieftains zijn enigszins te vergelijken met Fallen Captains. Ze gaan echter niet snel zelf het gevecht aan. Ze zijn volledig afhankelijk van zogeheten ‘totems’ die voor hun het gevecht aangaan. Een solar totem doet dienst als turret, een void totem zorgt voor een schild en een arc totem creëert een vortex die spelers naar zich toe trekt.

Destiny 2: Forsaken verschijnt 4 september op de PlayStation 4, Xbox One en pc.

  1.   
    GsA_Dragonheart's avatar

    reskins van bestaande vijanden pfff…. zucht -_-