Auteur : Michiel Brunsveld woensdag 11 juli 2018 om 14:32:12

The Division 2 ook solo te spelen

The Division 2 is straks ook in je eentje te spelen, zo laat ontwikkelaar Mathias Karlson weten. Hoewel de game net als zijn voorganger een focus heeft op samenwerken en in teamverband missies uitvoeren, is het verhaal ook solo te volbrengen. Karlson vertelt:

You can play through the entire story campaign into endgame and [then the] endgame [content], alone... [But] you can also do the same content [in] two, three, or four player co-op. Or eight-player co-op, two full groups in the raid if you opt into the challenge that we're adding. So it's very important for us that you get to pick.

Tom Clancy's The Division 2 verschijnt op 15 maart 2019 voor de pc, PlayStation 4 en Xbox One. Belangrijke aspecten van de game zijn onder andere de raids met acht spelers en het feit dat alle DLC gratis zal zijn.

Lees meer over The Division 2 in onze preview.

Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door the ultimate gamer boss op woensdag 11 juli, 2018 om 15:13:26 quote

Sub Zero

353 posts
hehe eindelijk
Gepost door Dedsec op woensdag 11 juli, 2018 om 18:47:09 quote

Prince of Persia

112 posts
Was in 1 ook, maar dat is wel heel moeilijk tot je level hoog genoeg is, dus doe mij maar 8 mensen dan kun je gewoon even naar de wc en een even biertje met een bakje pinda,s erbij pakken.
Gepost door tranceguy op woensdag 11 juli, 2018 om 19:59:26 quote

GN "Die Hard"

556 posts
Natuurlijk issie ook alleen te spelen, ik wil m juist singleplayer spelen....
Gepost door Ik kom Harambe wreken op woensdag 11 juli, 2018 om 21:33:21 quote

MvdM November

1612 posts
Wel beter om met meer mensen te spelen, kan je er af en toe even tussen uit om met een biertje op de wc te zitten
Gepost door Dedsec op woensdag 11 juli, 2018 om 23:21:25 quote

Prince of Persia

112 posts
En even een stukje uit de krant lezen he
Gepost door Tom op woensdag 11 juli, 2018 om 23:29:27 quote

Eindredacteur

13003 posts
Ik denk midden in een goede game-sessies dan ook vaak 'had ik nú maar even een lekker stukje Telegraaf om het af te maken'.

Maar ja, deeltje een was inderdaad ook prima in je uppie te doen, al vond ik het wel grotendeels afdoen aan de succesformule. Samen met een paar maten kwam er al snel meer tactiek en diversiteit bij kijken, die je moeilijk in je eentje bij elkaar kon schrapen.

Gepost door Dedsec op donderdag 12 juli, 2018 om 00:08:57 quote

Prince of Persia

112 posts
Tom schreef:
Ik denk midden in een goede game-sessies dan ook vaak 'had ik nú maar even een lekker stukje Telegraaf om het af te maken'. Maar ja, deeltje een was inderdaad ook prima in je uppie te doen, al vond ik het wel grotendeels afdoen aan de succesformule. Samen met een paar maten kwam er al snel meer tactiek en diversiteit bij kijken, die je moeilijk in je eentje bij elkaar kon schrapen.

Ja even snel de mieuwe column van Hans wiegel lezen op zaterdag kan niet wachten, en nou lekker Kenan en kel kijken uit mij tijd

Gepost door Rolf31 op donderdag 12 juli, 2018 om 09:47:16 quote

Sonic

274 posts
Deel 1 kon dit inderdaad ook. Dat heb ik gedaan, tot een moment in de Darkzone. Toen was het erg leuk om samen met onbekenden aan de slag te gaan. Heb hier goede internationale contacten mee opgedaan.

Ik ben erg hyped voor deel 2. Ik voorzie een fantastisch najaar en start 2019!

Gepost door OftewelJack op donderdag 12 juli, 2018 om 13:17:54 quote

n00b

6 posts
Super chill dit, hoef ik niet al mijn vrienden overtehalen
Ga naar pagina: 1