Auteur : Leon Kempers vrijdag 6 juli 2018 om 00:00:02

Win tickets voor het spectaculaire Summer Camp van Ubisoft! | Prijsvraagvrijdag


Het is weer vrijdag en dus is het tijd voor een nieuwe Prijsvraagvrijdag! Meedoen is zoals altijd extreem makkelijk: laat een reactie achter bij dit nieuwsbericht en je maakt meteen kans op de prijs. Vaker reageren mag uiteraard, al vergroot dit niet je kansen. Reageer wel op tijd, want deelnemen kan alleen op de vrijdag!

Dit jaar organiseert Ubisoft Nederland voor de derde keer op rij het Ubi Summer Camp. Tijdens deze speciale community-avond nodigt Ubisoft een select groepje fans uit op zijn kantoor in De Meern voor een avondje gamen, drinken en goodies. Wil jij hier met een vriend(in) naartoe, reageer dan hieronder om kans te maken op twee kaarten!

Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door dannyelske op vrijdag 6 juli, 2018 om 01:45:02 quote

Pong

33 posts
Wauw bij Ubisoft op kantoor.. Cool!
Gepost door Ruben1985 op vrijdag 6 juli, 2018 om 06:04:07 quote

Pong

20 posts
Jeetje, bij Ubisoft op kantoor kunnen komen. Yes, Please!
Gepost door YdieresiS op vrijdag 6 juli, 2018 om 09:02:16 quote

Sonic

274 posts
Zou nog wel handig zijn om te vermelden wanneer dit dan plaatsvindt.

Bij sommige giveaways staat 25 juli, bij andere 26 juli. Maar wat wel steeds overeenkomt is dit: Waar: De Meern, Utrecht Hoelaat: 17:30 - 21:00

Voor diegenen die zich willen aanmelden voor de giveaway wel handige informatie.

Ik doe in ieder geval graag mee

Gepost door MrAnderson1981 op vrijdag 6 juli, 2018 om 09:13:37 quote

n00b

13 posts
Yes please
via iPhone
Gepost door Peer Gunt op vrijdag 6 juli, 2018 om 10:48:59 quote

Sonic

277 posts
Here we come
Gepost door Kamelot2 op vrijdag 6 juli, 2018 om 23:22:22 quote

GN "Die Hard"

741 posts
Dat lijkt mij zeker vet. alleen zie ik nergens een datum staan.
Gepost door Rolf31 op zaterdag 7 juli, 2018 om 08:05:42 quote

Sonic

274 posts
Vet! gratis drinken
Ga naar pagina: 1