Game nieuws van maandag 9 januari 2017

Auteur: Tom Kauwenberg op maandag 9 januari 2017 om 00:00:12

Owlboy - Dé nostalgische indie-topper van 2016 | Review



Wie een oog op de indie-wereld heeft gehouden, heeft gehoord van Owlboy. Een jarenlange project van slechts een aantal Noren, met gigantische impact. Waarom en hoe? Dat legt Tom haarfijn uit...

Lees de review.

» Reacties [4]

Auteur: Leon Stougie op maandag 9 januari 2017 om 09:30:14

Geen season pass voor Mass Effect: Andromeda

Bron: Twitter
De season pass is niet meer weg te denken in de hedendaagse gameindustrie, want vrijwel iedere blockbuster wordt tegenwoordig voorzien van zo'n season pass. Ontwikkelaar BioWare houdt zijn poot echter stijf op dit vlak. Eerder verschenen titels van de Canadese ontwikkelaar, zoals Dragon Age: Inquisition en Mass Effect 3, moesten het doen zonder season pass en ook voor de nieuwste game van BioWare zal dit gelden.

Aaryn Flynn, de general manager van BioWare, heeft via Twitter namelijk laten weten dat er geen season pass voor Mass Effect: Andromeda zal verschijnen. Dit vlakt de komst van (betaalde) downloadable content voor Andromeda natuurlijk niet uit, maar je zal deze dlc dus niet in een bundel aan kunnen schaffen:

Meer weten over Mass Effect: Andromeda? Check dan onze recent verschenen Fast Forward, waarin onze eindbaas Peter dieper op deze nieuwe Mass Effect ingaat.

» Reacties [0]

Auteur: Leon Stougie op maandag 9 januari 2017 om 09:41:14

NES Classic Mini gehackt; mogelijk om zelf meer NES-games toe te voegen

Bron: NeoGAF
Nintendo's NES Classic Mini was voor velen het Sinterklaas- of Kerstcadeau van 2016. Tenminste, als je zo gelukkig was om de schaars verkrijgbare console te bemachtigen. Mocht je zo gelukkig zijn om er één in huis te hebben staan, dan zou het kunnen dat je inmiddels bent uitgekeken op de dertig games die er bij de NES Mini worden geleverd.

Als je bereid bent om een klein risico te nemen, dan kun je het aantal games op je NES op onofficiële wijze echter vergroten. Hackers hebben het namelijk vooral gekregen om op een relatief gemakkelijke wijze nieuwe (NES-)spellen aan de Classic Mini toe te voegen. Dit is mogelijk doordat de USB-kabel die voor de stroomtoevoer zorgt, ook geschikt is om data mee te transporteren. Zo wordt het ineens mogelijk om klassiekers als Battletoads, Duck Tales en Teenage Mutant Ninja Turtles op je NES Classic Mini te draaien.

Meer weten? Check dan deze berichten, maar realiseer je wel dat je dit op eigen risico doet!

» Reacties [2]

Auteur: Tom Kauwenberg op maandag 9 januari 2017 om 10:23:07

Maak kennis met Project Valerie; Razers concept-laptop met drie schermen

Tegenwoordig kijken we niet meer op van een laptop met SLI, waterkoeling of ingebouwde 4K-monitoren. Vrijwel alles heeft de revue inmiddels wel eens gepasseerd. Hardware-fabrikant Razer is er echter wél in geslaagd ons weer eens verbaasd te doen apegapen, en dat is wel met het recent onthulde 'Project Valerie'. Waarom? Zeer simpel: deze concept-laptop heeft verdomme drie schermen.

Het Amerikaanse Razer deed het project uit de doeken op de Consumer Electronics Show (CES) 2017 in Las Vegas. Weliswaar niet direct fysiek, maar allereerst met een veelbelovende trailer van het concept an sich. Wat we zien is een compacte notebook, waarin een drietal schermen opgeborgen zitten. Eenmaal uitgevouwen, ontstaat een vrij groot werkstation met in totaal een display bestaande uit een ultra-brede 12K-resolutie.


Project Valerie zou ingeklapt niet veel dikker moeten zijn dan de gemiddelde 17 inch laptop, maar is wel significant lomper dan bijvoorbeeld de strakke Razer Blade. In totaal moet de draagbare computer een goede 5,4 kilogram wegen. Al is dat natuurlijk absoluut geen doodzonde, ervan uitgaande dat de relatief subtiele Blade niet beschikt over een drietal 17,3" 4K IGZO-displays met G-Sync, aangestuurd door een mobiele GeForce GTX 1080-videokaart.

Een ambitieus project is het zeker, Razers nieuwe conceptcomputer. De vraag die ons rest is vooral óf het beest ooit op de consumentenmarkt verschijnt, en wat dit monster dan zoal zou mogen kosten. Hoe dan ook, mocht Project Valerie ooit in de realiteit treden, dan staan wij alvast klaar met GamersNET Gear voor een uitgebreide testsessie van dit bizarre notebook.

Tot dusver blijft de specifieke informatie over Project Valerie beperkt, maar de officiële webpagina van Razer licht mogelijk een groter tipje van de sluier in de te toekomst...

» Reacties [7]

Auteur: Tom Kauwenberg op maandag 9 januari 2017 om 11:35:28

Project Ariana van Razer breidt je scherm uit met beeldprojectie op je kamer

Naast het bizarre drieluik-notebook genaamd Project Valerie, komt Razer met nog een vooruitstrevend concept op de proppen. Onder het mom van Project Ariana wil de Amerikaanse hardware-fabrikant een projector brengen, die je game-ervaring doorspeelt naar je woonkamer. In ander woorden: je beeldmonitor wordt uitgebreid naar de muren, meubels of wat er ook rondom je scherm hangt.


De projector in kwestie bestaat uit een extra brede visooglens en een tweetal dieptecamera's. De twee 'ogen' interpreteren de ruimte om je beeldscherm, terwijl de projectorlens die omgeving vervolgens vult met een uitgebreide visie van de game. Hierdoor stopt je game niet bij de randen van je scherm, maar bijvoorbeeld op je muur, bankmeubel of wat er dan ook rondom je scherm hangt. De technologie is niet geheel onbekend; zowel Microsoft als Philips hebben ooit openlijk geëxperimenteerd met schermuitbreidingen als deze.

Uiteraard is er niet veel informatie te zien op de nieuwgewonnen schermruimte. De game-ervaring trekt weliswaar door de hele kamer, maar de bruikbare resolutie blijft op je originele monitor bestaan. Razer beweert dan ook dat Project Ariana de kers op de taart binnen hun Chroma-reeks is, en niet zo zeer een broodnodige uitbreiding voor gamers. Onder de Chroma-vlag brengt Razer al langer apparatuur uit waarbij kleuren en verlichting ingezet worden om de spelervaring buiten het scherm af te laten spelen. Dit zagen we in het verleden al gebeuren met onder meer Blizzard-games, zoals Overwatch.


Naast Project Ariana heeft Razer ook aangegeven met Philips Lighting samen te willen werken om meer licht- en kleureffecten uit games naar de (woon)kamer te brengen. Hierover, alsmede de prijs over releasedatum van Razers eigen projector, is tot dusver nog weinig verdere informatie bekendgemaakt.

» Reacties [6]

Auteur: Tom Kauwenberg op maandag 9 januari 2017 om 11:46:29

Overwatch' game director te kakken zetten is leuk | Lunchtip


Zit je op school, op het werk, in de trein of op een andere plek en ben je lekker je bammetjes aan het eten? Een heerlijk moment van rust, maar ook een moment waarop je even kijkt wat er allemaal op internet gebeurt. Met de GamersNET Lunchtip krijg je iedere werkdag een leuke tip over gaming- of geek-cultuur om je tijd mee te verdoen. Leuke filmpjes, boeiende artikelen, spannende plaatjes of gewoon totale onzin.

Aan Overwatch wordt ten alle tijden hard gesleuteld door het ontwikkelteam. En ja, diens aanvoerder, Jeff Kaplan, is immer de aangewezen persoon om alle grote veranderingen door te spelen naar het grote publiek in zijn (in)fameuze 'Developer's Update'. Zijn bedoelingen zijn goed, maar de Overwatch-gemeenschap is een harde. Keer op keer wordt Kaplan te kakken gezet met bizarre, bewerkte versies van zijn video's.

YouTube-uploader Dinoflask heeft in deze edits zijn roeping gevonden. Deze internetpoëet maakt kunstwerken door Kaplans woorden te knippen, plakken en zodoende te verdraaien. Onderstaande twee video's zijn daarvan de aardig geslaagde resultaten...




Heb jij een leuke tip voor ons? Stuur hem dan op naar leon@gamersnet.nl en vergeet niet je GamersNET-gebruikersnaam te vermelden. Volg GamersNET en de GN Lunchtip tevens via Twitter en Facebook, want ook daar kun je jouw tips voor ons achterlaten.

Lunchtip gemist? Check de vorige! Donkey Kong is OP

Eet smakelijk!

» Reacties [1]

Auteur: Daniël de Zwart op maandag 9 januari 2017 om 12:15:17

Waarom The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition werkelijkheid werd

Bethesda kijkt graag naar de toekomst en het was dan ook een ongewone keuze om The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition uit te brengen, maar het bedrijf geeft nu een verklaring. De gereviseerde versie van Skyrim, die nu ook op PlayStation 4 en Xbox One beschikbaar is, hebben we volgens Bethesda-vice president Pete Hines te danken aan Fallout 4.

Toen Skyrim af was, waren het de 'early days' voor de ontwikkelaar om Fallout 4 klaar te stomen voor de huidige generatie consoles. Dezelfde engine werd ingezet voor de PlayStation 4 en Xbox One en de vijfde Elder Scrolls was dan ook een test om te kijken hoe de engine het op deze spelcomputers zou doen, eer Bethesda de focus volledig op Fallout 4 zou leggen.

Skyrim was … about the work that Bethesda Game Studios had done in the early days of getting ready for Fallout 4 on this generation of consoles. Moving the Skyrim engine and doing some work to run it on this generation of consoles just to see how it worked, and so forth, before they started doing all their Fallout stuff. It’s the most recent thing they did.

Tevens leek het volgens Hines een cool idee om de console mod support van Fallout 4 ook naar Skyrim te brengen, maar daar waren de builds voor de huidige consoles voor nodig. Echter, hoop niet teveel op een iteratie, want Bethesda focust over het algemeen meer op de toekomst dan op remasters. Maar daar was ook Dishonored: Definitive Edition en de reden voor die remaster is dat het een nieuwe IP was aan het eind van de vorige generatie consoles, een unicum aldus Hines.

We did one for Dishonored but that was a unique case where it was a new IP at the very end of the last generation of consoles. So remastering it and bringing it to this gen wasn’t a ton of work and it made a lot of sense given the proximity of those two.

Het was dan ook niet veel werk, maar het kost allemaal mankracht en tijd. Waarom dan niet aan iets nieuws werken, of een sequel van een goede (en succesvolle) game, in plaats van het oude opnieuw uitbrengen?

But these things take time, it takes effort and manpower. Generally speaking, our approach has usually been that instead of spending all this time on a thing we’ve already made, why don’t we instead spend that effort on something new, or on the next version of that thing.

Bethesda Game Studios heeft in ieder geval werk te over met drie nieuwe games in ontwikkeling, waaronder The Elder Scrolls VI. En vergeet vooral Bethesda als uitgever niet waarvan we het volgende kunnen verwachten: The Elder Scrolls: Legends, Prey, Quake Champions en content voor DOOM, Dishonored 2 en The Elder Scrolls Online. Bovendien zijn ontwikkelaars MachineGames, Tango Gameworks en Battlecry Studios met projecten bezig.

Dus, liever iets nieuws of wil je toch ergens een remaster van zien?

» Reacties [3]

Auteur: Tom Kauwenberg op maandag 9 januari 2017 om 12:16:57

eSports-platform ESEA gehackt; gebruikersgegevens liggen bloot

Bron: @ESEA
Gerenommeerd anti-cheat- en eSports-platform ESEA heeft te maken gehad met een breuk in hun eigen systeem. De service stond jarenlang bekend als een veilige plek voor speelsessies en toernooien in onder meer Counter-Strike: Global Offensive en Team Fortress 2, maar is nu zelf prooi geworden van vermoedelijk een aantal hackers. Zeker anderhalf miljoen gebruikersgegevens zijn gelekt.

De 'E-Sports Entertainment Association League' (ESEA) waarschuwde diens gebruikers eind vorig jaar al voor mogelijke veiligheidsproblemen, waarbij geopperd werd wachtwoordgegevens aan te passen. Nu heeft het platform op Twitter openlijk laten weten dat er daadwerkelijk een fikse lek heeft plaatsgevonden.

Recently news has been made that ESEA’s user data has been leaked online. We expected something like this could happen but have not confirmed this is ESEA’s data. We notified the community on December 30th, 2016 about the possibility this could happen. The type of data and storage standards was disclosed. We have been working around the clock to further fortify security and will bring our website online shortly when that next round is complete. This possible user data leak is not connected to the current service outage.

Aldus de ESEA zelf, via TwitLonger. Er wordt naar eigen zeggen hard gewerkt aan het herstellen van gebruikersveiligheid, maar hoe ernstig de schade is, blijft voorlopig nog in het ongewisse.

Ben je zelf actief gebruiker van de ESEA-services of heb je dat eerder ooit gedaan, wees dan zeker en verander je wachtwoord daar voor de zekerheid nogmaals. Mogelijk is dat de service nu tijdelijk wel offline is, al verzekert de organisatie dat dat verder niets te maken heeft met de recentelijke hack.

» Reacties [0]

Auteur: Daniël de Zwart op maandag 9 januari 2017 om 12:47:18

2K brengt stilzwijgend patch uit voor Mafia 3 en optimaliseert game voor PlayStation 4 Pro

Bron: YouTube
2K heeft stilzwijgend een patch uitgebracht voor Mafia 3, die de game optimaliseert en een aardige boost geeft op de PlayStation 4 Pro. Digital Foundry heeft de game getest op de Pro en geeft in de video hieronder aan dat het een waarneembare upgrade is voor Mafia 3.

Het is niet helemaal duidelijk wanneer de PlayStation 4 Pro-support is toegevoegd, aangezien er geen patch notes van waren toen de laatste patch, versie 1.05, op 20 december live ging. Deze patch voegde races en car customisation toe, maar waarschijnlijk dus ook de optimalisatie voor de nieuwe versie van de PS4.

Echter, Mafia 3 werd aangeprezen als day-one PS4 Pro-titel, dus misschien zat het er al die tijd al in en heeft niemand het vergeleken met de 'gewone' versie. Enfin, de game brengt de volgende verbeteringen op het apparaat met zich mee.

  • Resolution bumped to 1440p in 4K mode
  • 1440p resolution downsampled to 1080p on non-4K output
  • Improved spotlight shadow quality in dark scenes
  • Improved motion blur
  • Frame rate drops dip deeper than the base PS4, but less screen tear due to v-sync
  • De framerate dipjes zijn wel een issue, vooral tijdens vuurgevechten die toch veelvuldig voorkomen, maar grotendeels blijft de framerate wel stabiel op 30fps. Ook spelers van de gewone PlayStation 4 hebben baat bij de upgrade, want frame pacing issues zijn gefikst, alsook v-sync en verbeterde framerate, waarbij Mafia 3 niet onder de 27fps duikt.

    Bekijk hieronder de video van Digital Foundry.

    » Reacties [2]

    Auteur: Tom Kauwenberg op maandag 9 januari 2017 om 12:30:45

    Games Done Quick weer van start; zamelt geld in voor Prevent Cancer Foundation

    De jaarlijkse Awesome Games Done Quick-livestream is er weer. Talloze toffe spellen, die in een zo rap mogelijk tempo uit worden gespeeld, allemaal om geld in te zamelen voor goede doelen. Net als vorig jaar poogt de organisatie zo veel mogelijk geld in te zamelen voor de Prevent Cancer Foundation.

    Tot en met zondag is de uitzending te bekijken via het officiële AGDQ Twitch-kanaal, alwaar een constante stroom aan verschillende games te zien zal zijn, met tal van verschillende speedrunners. Het volledige overzicht van de te completeren games is te bezichtigen in het Games Done Quick Schedule, maar uiteraard kun je de dagenlange livestream ook gewoon over je heen laten komen. Gewoon laten gebeuren; is ook best lekker.


    Op het moment van schrijven is er al ruim 153.691 dollar opgehaald voor de kanker bestrijdende organisatie, met slechts vijftien uitgespeelde games achter de kiezen. Zelf ook een bijdrage leveren? Dat kan via de officiële donatiepagina voor Awesome Games Done Quick 2017.

    » Reacties [2]

    Auteur: Leon Stougie op maandag 9 januari 2017 om 12:49:00

    Releasedatum Injustice 2 onthuld

    Hoewel we sinds de aankondiging vorig jaar juni al wisten dat Injustice 2 ergens in 2017 zou gaan verschijnen, ontbrak het tot voor kort aan een precieze releasedatum voor de fighter. Daar is nu echter verandering ingekomen, want Ed Boon, creative director bij NetherRealm Studios, heeft via Twitter duidelijkheid verschaft.

    Boon laat middels onderstaande tweet weten dat we Injustice 2 op 16 mei 2017 mogen verwachten voor de PlayStation 4 en Xbox One. Kortom, je moet nog een geruime vier maanden wachten alvorens je een robbertje kunt vechten met onder andere Batman, Superman, Supergirl, Aquaman, Atrocitus, Gorilla Grodd, Wonder Woman en Harley Quinn.


    » Reacties [1]

    Auteur: Peter Bouwman op maandag 9 januari 2017 om 14:50:51

    De Kerstboom het raam uit! | GN Vlog

    » Reacties [8]

    Auteur: Tom Kauwenberg op maandag 9 januari 2017 om 13:03:40

    Script van Uncharted-film ligt eindelijk klaar

    Bron: @carnojoe
    Eerder wisten we al te melden dat, ondanks de zogenaamde 'development hell', dat de Uncharted-film opnames dit jaar nog aan zouden moeten vangen. En ja, er lijkt nu toch zeker vaart in het project te komen. Weliswaar rollen de camera's nog niet, maar het script voor de verfilming lijkt dan eindelijk wel compleet.


    Een foto van het afgeronde script verscheen op het Instagram-account van Joe Carnahan, de schrijver in kwestie. Carnahan voelt daarbij zeker enige trots, aangezien hij zo ver gaat om te zeggen dat dit script het meest monsterlijk coole actie-script in Hollywood is. Pak aan, Transformers.

    Now the REAL work begins.

    If there's a more monstrously cool action script in Hollywood right now, I wanna read it, 'cuz this thing is a BEAST.

    De vraag is nu vooral welke acteurs de welbekende rollen van Nathan Drake en compagnie mogen vervullen, en uiteraard wanneer we de eerste setfoto's van de film binnen zien druppelen.

    Wie zie jij graag schitteren in de Uncharted-verfilming? Wij zijn benieuwd naar alle hoopvolle verwachtingen en speculaties...

    » Reacties [11]

    Auteur: Daniël de Zwart op maandag 9 januari 2017 om 13:05:34

    Nintendo Switch gaat voor minder dan 250 dollar in de verkoop, volgens Nikkei

    Bron: Engadget
    Volgens een rapport van het Japanse Nikkei gaat de Nintendo Switch voor minder dan 250 dollar over de toonbank. Het bedrijf meldt dat de console in Japan 25.000 yen gaat kosten, wat zo'n 213 dollar of ongeveer 202 euro is.

    Dit is goedkoper dan het basismodel Wii U bij launch, die 26.250 yen kostte en veel beter betaalbaar is dan de PlayStation 4 Pro op het moment, die 44.980 yen kost. Er is in het rapport van Nikkei geen bron te vinden, waardoor we nog twijfels bij het artikel zetten.

    Anderzijds is Nikkei vaak betrouwbaar en heeft het bedrijf meestal wel accurate bronnen. Kijkend naar Japanse prijzen, belasting, invoerrechten en dergelijke, kunnen we voorzichtig schatten op een prijs van 250 euro in de Benelux. We wachten deze week even af, want op 13 januari komt Nintendo met meer informatie over de Switch. Hopelijk zowel software- als hardmatig en misschien wel een releasedatum en prijs bij launch?

    » Reacties [4]

    Auteur: Daniël de Zwart op maandag 9 januari 2017 om 15:50:58

    For Honor | Fast Forward 2017



    Een game die op Valentijnsdag uitkomt en ook nog eens een favoriet van Daniël is, natuurlijk For Honor. De Middeleeuwen, Vikingen, bruut geweld en een tof vechtsysteem. Deze Fast Forward bereidt ons voor.

    Lees de preview.

    » Reacties [4]

    Auteur: Leon Stougie op maandag 9 januari 2017 om 20:01:36

    Gerucht: Scalebound is in de problemen en wordt mogelijk geannuleerd

    Bron: Kotaku
    Het is alweer zo'n tweeënhalf jaar geleden dat Scalebound werd aangekondigd als Xbone One-exclusive tijdens een persconferentie van Microsoft op de E3. Nu gaan er echter geruchten dat dit behoorlijk ambitieuze project van Platinum Games al langere tijd in moeilijkheden verkeerd en als gevolg daarvan mogelijk zelfs geannuleerd wordt. Dit weet het Amerikaanse Kotaku te melden op basis van de verhalen van verschillende bronnen.

    Het lijkt een teken aan de wand dat Microsoft inmiddels de Scalebound-pagina op de Xbox-website verwijderd heeft. Vooralsnog heeft Microsoft echter nog niets losgelaten over de al dan niet geannuleerde status van Scalebound. Wel laat Microsoft tegenover Kotaku weten dat we binnenkort meer duidelijkheid krijgen:

    We’ll have more to share on ‘Scalebound’ soon.



    Update: Inmiddels is bekend dat Microsoft Scalebound officieel heeft geannuleerd.

    » Reacties [6]

    Auteur: Leon Stougie op maandag 9 januari 2017 om 21:39:43

    Meer bronnen berichten over annuleren Scalebound

    Bron: Eurogamer
    Het wordt steeds waarschijnlijker dat de Xbox One-exclusive Scalebound nooit het daglicht zal zien. Eerder vandaag berichtte het Amerikaanse Kotaku op basis van diverse bronnen al dat de ontwikkeling van Scalebound al langere tijd met problemen kampt en dat de RPG daarom mogelijk geannuleerd wordt. Nu laat het Britse Eurogamer weten dat het soortgelijke berichten heeft ontvangen. Volgens bronnen van Eurogamer zou de samenwerking tussen Platinum Games en Microsoft voor Scalebound al voor het einde van 2016 zijn beëindigd.

    Tijdens de Gamescom in augustus 2016 werd Scalebound voor het laatst aan publiek getoond, daarna zou de ontwikkeling gestagneerd zijn. Zo melden bronnen van Eurogamer dat diverse belangrijke leden van het ontwikkelteam in de herfst van 2016 verplicht vrijaf moesten nemen als gevolg van de zware werkdruk. Toen deze ontwikkelaars terugkeerden liep de ontwikkeling van Scalebound inmiddels nog verder achter op schema. Samen met continue problemen met onder andere de engine zou dit ervoor gezorgd hebben dat er besloten is om de game te annuleren.

    Hoewel het dus steeds aannemelijker lijkt dat Microsoft heeft besloten om Scalebound te annuleren, lijkt de Scalebound-pagina op de Xbox-website inmiddels weer online. Eerder vandaag verwees deze webpagina nog door naar de homepage van Xbox.com.

    Update: Inmiddels is bekend dat Microsoft Scalebound officieel heeft geannuleerd.

    » Reacties [0]

    Auteur: Leon Stougie op maandag 9 januari 2017 om 21:45:19

    Scalebound officieel geannuleerd

    Bron: Kotaku
    Nadat eerder vandaag ons al geruchten bereikten dat Scalebound geannuleerd zou worden, is het hoge woord er nu uit bij Microsoft. De actie-RPG van Platinum Games die tijdens de E3 van 2014 werd onthuld, zal het daglicht daadwerkelijk niet zien. Precieze redenen voor het annuleren heeft Microsoft in zijn statement niet gegeven:

    After careful deliberation, Microsoft Studios has come to the decision to end production for “Scalebound.” We’re working hard to deliver an amazing lineup of games to our fans this year, including “Halo Wars 2,” “Crackdown 3,” “State of Decay 2,” “Sea of Thieves” and other great experiences.

    Volgens bronnen van het Britse Eurogamer zou de ontwikkeling van Scalebound gestagneerd zijn nadat de game tijdens de Gamescom 2016 voor het laatst publiek is getoond. Zo zouden diverse belangrijke leden van het ontwikkelteam in de herfst van 2016 verplicht vrijaf hebben moeten nemen als gevolg van de zware werkdruk. Toen deze ontwikkelaars terugkeerden liep de ontwikkeling van Scalebound inmiddels nog verder achter op schema. Samen met continue problemen met onder andere de engine zou dit ervoor gezorgd hebben dat er besloten is om de game te annuleren.

    » Reacties [10]

    Inloggen
    Zoeken

    Zoek resultaten:

    Advertentie
    De animaties van Mass Effect, Daniel en Peter | GamersNET RADIO #355, zaterdag 18 maart 2017
    Win een Zelda amiibo en Switch goodies! | Prijsvraag
    GN Kalender: Maart 2017
    Steun je vrienden van GamersNET
    Download de GamersNET Chrome-extensie en mis nooit meer een nieuwsbericht!
    Advertentie
    Poll : Trash-talk

    Ontwikkelaars moeten meer doen tegen trash-talk in multiplayergames

    Eens

    59%
    Oneens
    19%
    gg ez
    22%

    Klik op één van de opties om te stemmen. In totaal zijn er al 136 stemmen.