Game nieuws van vrijdag 14 april 2017

Auteur: Ricardo Kindt op vrijdag 14 april 2017 om 10:03:00

Nieuwe trailer: Splatoon 2 Salmon Run Gameplay trailer

» Reacties [0]

Auteur: Akeo Kuipers op vrijdag 14 april 2017 om 10:08:00

Wat vinden wij van de Xbox Scorpio? | Hot Koffie Show

» Reacties [8]

Auteur: Leon Kempers op vrijdag 14 april 2017 om 00:00:03

Win een episch eSports-shirt van Rainbow Six Siege! | Prijsvraagvrijdag


Het is weer vrijdag en dus is het tijd voor een nieuwe Prijsvraagvrijdag! Meedoen is zoals altijd extreem makkelijk: laat een reactie achter bij dit nieuwsbericht en je maakt meteen kans op de prijs. Vaker reageren mag uiteraard, al vergroot dit niet je kansen. Reageer wel op tijd, want deelnemen kan alleen op de vrijdag!

Eerder deze week onthulde Ubisoft het Benlux-kampioenschap van Rainbow Six Siege. In samenwerking met ESL heeft de uitgever een prijzenpot van maar liefst 6000 euro verzorgd, waar iedere Nederlandse of Belgische gamer kans op kan maken. Aanmelden is nu mogelijk, zowel voor de pc als PlayStation 4.

Heb je niet zoveel vertrouwen in je skills, maar wil je toch kans maken op een prijs? Reageer dan hieronder en wie weet ga jij er met een fraai Rainbow Six-shirt vandoor!

Vermeld je maat in je reactie!



Vergeet niet morgen terug te komen op GamersNET. Dan onthullen we de Prijsvraagvrijdag-winnaar van vorige week!

» Reacties [38]

Auteur: Ricardo Kindt op vrijdag 14 april 2017 om 10:32:38

Nintendo stopt eind deze maand met de productie van de NES Classic Edition

Nintendo stopt met de productie van de NES Classic Edition aan het eind van deze maand laat Nintendo of America weten. De heruitgave van de klassieke NES-console was volgens Nintendo niet gepland als een product dat op lange termijn verkocht zou worden. De laatste verscheping gebeurt aan het eind van deze maand en lijkt vooralsnog enkel gelimiteerd tot Amerika.

Hoewel het alweer een aantal maanden geleden is dat de NES Classic Edition uitgebracht werd hebben veel mensen door schaarse beschikbaarheid nog steeds geen exemplaar kunnen scoren. Nintendo of America erkent het probleem en biedt hiervoor zijn excuses aan:

We understand that it has been difficult for many consumers to find a system, and for that we apologize. We have paid close attention to consumer feedback, and we greatly appreciate the incredible level of consumer interest and support for this product. NES Classic Edition wasnt intended to be an ongoing, long-term product. However, due to high demand, we did add extra shipments to our original plans.


De console is nooit bedoeld om op lange termijn verkocht te worden en de populariteit van het apparaat is door Nintendo zwaar onderschat. Ook al hebben ze meer consoles geproduceerd dan het plan was zijn er nog steeds veel mensen die de NES Classic niet hebben kunnen bemachtigen. De kans is groot dat door dit nieuws scalpers opnieuw een opruk maken en consoles opkomen om ze met een hoge winstmarge door te verkopen. Natuurlijk is er altijd nog de Virtual Console op de Wii U, Nintendo 3DS en in de toekomst de Nintendo Switch.

» Reacties [3]

Auteur: Ricardo Kindt op vrijdag 14 april 2017 om 11:10:00

Nieuwe trailer: Injustice 2 Introducing Scarecrow trailer

» Reacties [0]

Auteur: Ricardo Kindt op vrijdag 14 april 2017 om 23:27:00

Nieuwe trailer: ARMS Nintendo Direct 12-4-2017

» Reacties [0]

Auteur: Ricardo Kindt op vrijdag 14 april 2017 om 12:39:13

Laatste lijn Smash Brothers-amiibo komen in juli

Bron: Polygon
De laatste reeks aan Smash Brothers-amiibo komt in juli uit laat Nintendo weten. De nieuwe lijn bevat amiibo voor de personages Cloud, Bayonetta en mannelijke en vrouwelijke Corrin en zijn te gebruiken op de Wii U en New Nintendo 3DS. Naar verwachting komen de amiibo 21 juli uit.

Omdat de downloadbare personages al meer dan een jaar geleden zijn verschenen voor de game komen er meerdere varianten voor elke amiibo. In totaal komen er zes nieuwe amiibo uit waarvan twee varianten op Cloud, twee op Corrin en twee op Bayonetta. Vanaf 21 juli liggen de amiibo in de winkel.

» Reacties [0]

Auteur: Ricardo Kindt op vrijdag 14 april 2017 om 13:03:07

GamersNET Radio vervalt vandaag wegens opbouw The Party Eindhoven


Wil je GamersNET RADIO live meemaken tijdens de opnames? Dat kan! Elke vrijdag zitten de presentatoren klaar om live onze radioshow te delen via ons GamersNET Twitch-kanaal, rechtstreeks vanaf ons gezellige GNHQ! Je wekelijkse live-portie GamersNET RADIO begint om 16:00 uur.

Omdat dit weekend The Party in Eindhoven is zijn wij vandaag druk bezig met het opbouwen van de tuk tuk. Dit betekent dat er GEEN GamersNET Radio is deze middag. Wij delen dit verdrietige sentiment...

» Reacties [3]

Auteur: Tom Kauwenberg op vrijdag 14 april 2017 om 17:06:26

Wie wint de Logitech G203 Prodigy? | Prijsvraagwinnaar

Het houdt niet op met de weggeefacties op GamersNET! Games, goodies en tech vliegen ons om de oren, en we delen graag wat met onze lieftallige bezoekers. In dit geval de Logitech G203 Prodigy, die we eind vorige maand verlootten middels een vlotte unboxing. Maar wie heeft dit mooie muisje gewonnen?

De uiterst budgetvriendelijk ingezette Logitech G203 Prodigy (richtprijs 39,99 euro) werd al voorzien van een review en uiteraard een verschijning in het wekelijkse GamersNET Gear, maar in samenwerking met Logitech kregen we ng een exemplaartje om weg te geven. Wij vonden helemaal mooi.

Ondanks de schappelijke prijs is de G203 absoluut geen sub-par gaming muis. Tijdens onze tests wist het model aardig te presteren, wat enige lofspraak van ondergetekende opleverde. De winnaar van deze give-away loopt straks weg met naar ons idee een van de beste budgetmuizen op de markt. Onderstaande videorecensie vertelt je precies waarom:


Maar, zonder er al te veel omheen te draaien, is het dan toch de hoogste tijd om n bezoeker gelukkig te maken met dit stukje (Logi)tech. Welke kanshebber is onze winnaar van de G203 Prodigy? Zeer simpel, dat is niemand anders dan...


S3MM3R

Sem, van harte gefeliciteerd! De door jouw gewonnen Logitech G203 Prodigy komt zo snel mogelijk jouw kant op. En ja, we zien je eigen unboxing en review van de muis graag tegemoet!

Aan alle kanshebbers die bij deze actie helaas hebben misgegrepen, niet getreurd! Binnenkort volgen er meer mooie weggeefacties op GamersNET, alsmede tal van andere gezellige videocontent om je verlies mee te verzachten. Houd de website of onze sociale media in de gaten!

» Reacties [18]

Auteur: Leon Kempers op vrijdag 14 april 2017 om 12:00:03

Een tv-serie van GTA 5 | Lunchtip


Zit je op school, op het werk, in de trein of op een andere plek en ben je lekker je bammetjes aan het eten? Een heerlijk moment van rust, maar ook een moment waarop je even kijkt wat er allemaal op internet gebeurt. Met de GamersNET Lunchtip krijg je iedere werkdag een leuke tip over gaming- of geek-cultuur om je tijd mee te verdoen. Leuke filmpjes, boeiende artikelen, spannende plaatjes of gewoon totale onzin.

In een ideale wereld brengen de makers van Breaking Bad de geliefde GTA-franchise naar het kleine scherm. Onderstaande video geeft een voorproefje van zo'n ideale wereld. Er is slechts n nadeel: het was allemaal een grap.

Deze Lunchtip is ingestuurd door tijn80!


Heb jij een leuke tip voor ons? Stuur hem dan op naar leon@gamersnet.nl en vergeet niet je GamersNET-gebruikersnaam te vermelden. Volg GamersNET en de GN Lunchtip tevens via Twitter en Facebook, want ook daar kun je jouw tips voor ons achterlaten.

Eet smakelijk!