GN Lunchtip: Wat doe jij als eerste met jouw PlayStation 4?


Zit je op school, op het werk, in de trein of op een andere plek en ben je lekker je bammetjes aan het eten? Een heerlijk moment van rust, maar ook een moment waarop je even kijkt wat er allemaal op internet gebeurt. Met de GN Lunchtip krijg je iedere werkdag een leuke tip over gaming- of geek-cultuur om je tijd mee te verdoen. Leuke filmpjes, boeiende artikelen, spannende plaatjes of gewoon totale onzin.

Morgen is het eindelijk zover, de PlayStation 4 is dan te koop! Bij een nieuwe console is het uiteraard altijd de vraag wat je er als eerste mee gaat doen. Killzone: Shadow Fall spelen? De PlayStation Store onderzoeken? Of even een potje Battlefield 4 spelen? De gelukkige koper van een PlayStation 4 in onderstaande video besloot echter iets compleet anders te doen met zijn gloednieuwe apparaat.

Heb jij ook een leuke of boeiende tip voor ons? Stuur dan een mailtje inclusief je GamersNET-gebruikersnaam naar [email protected]. Volg GamersNET en de GN Lunchtip ook op Twitter en Facebook, want ook daar kun je jouw tips voor ons achterlaten.

Lunchtip gemist? Check de vorige! De console war kan er bloederig aan toe gaan.

Eet smakelijk!

  1.   
    Moodey's avatar

    helaas.. wachten op de 2e batch.. :S

  2.   
    DutchGamer-W-'s avatar

    5 min staren *”So much win” face on* naar Sony’s nieuwe glory, The Playstation 4.

    Hรจhรจ, maar effe serieus.
    Ik ga hem niet vannacht ophalen, ik heb mijn lesje geleerd met de nachtopening van Grand Theft Auto 5.
    Het zal nu vast nog drukker zijn vannacht in Venlo bij de Game Mania.

    Dus als ik hem morgen heb opgehaald ga ik alles eerst instellen, alles update en de eerste game die ik gelijk ga spelen is Assassin’s Creed: Black Flag.
    Ik heb die game nog helemaal niet gespeeld, en juist gewacht op een Next-Gen versie dus morgen ben ik op de Caribbean met een ene Kenway. ๐Ÿ™‚

  3.   
    Supermario's avatar

    uitpakken aansluiten en dan updaten.

  4.   
    mvbadbob's avatar

    Ik hoop mijn ps4 in de kerst vakantie in huis te hebben en dan lekker assassins creed black flag te kunnen spelen. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

  5.   
    assassin_MKA's avatar

    Leuk filmpje ๐Ÿ˜€

    Normaal kan ik het vandaag al halen bij GameMania (nachtopening). Helaas heb ik morgen labo chemie. Vandaag nog wat huiswerk maken. Nog even geduld dus. Morgen na labo om 2 uur meteen naar GameMania. ๐Ÿ˜›

    Eerst alles wat instellen, updaten, UI en store enz bekijken. Vervolgens aan de slag gaan met Killzone:Shadow Fall. 8)

  6.   
    Leukste's avatar

    Checken of de HDMI port goed is. Dan mijn harde schijf vervangen voor een Seagate SSHD 1TB (ST1000LM014). Mijn PS4 met de USB-stick updaten. En dan los gaan op Killzone: Shadow Fall.

    (Mocht ik een mailtje / smsje van de Mycom morgen krijgen natuurlijk.)

  7.   
    fdennis's avatar

    Kijken of de boel werkt en dan gelijk Ac4 erin gooien:D. Heb de ps4 versie van Ac4 al een week in huis gekregen maar kon er nog niks mee. Gelukkig is de ps4 verzonden en kan ik em morgen verwachten ๐Ÿ˜€

  8.   
    Eichmann's avatar

    Negatieve aandacht is ook aandacht…

    Ik ga m netjes installeren en dan warthunder downloaden en kijken of mn PC account er op kan aangezien t Crossplay is.

  9.   
    Rivado's avatar

    Wat een idioot… Niet grappig dus

  10.   
    Rijstekorrel's avatar

    Ik snap echt de fun niet van zulke filmpjes, echt koop hem dan niet als je hem toch gaat slopen ๐Ÿ˜• .

    Maar ik sluit hem netjes aan en zie het dan wel ๐Ÿ™‚

  11.   
    jamrex007's avatar

    ”Carlos0_0″ schreef, "Ik snap echt de fun niet van zulke filmpjes, echt koop hem dan niet als je hem toch gaat slopen ๐Ÿ˜• .
    Maar ik sluit hem netjes aan en zie het dan wel ๐Ÿ™‚ "

    Ik vind hem ook niet echt leuk, beetje zonde van je geld.

  12.   
    thom.seagal's avatar

    zulke mensen moet je ophangen aan de hoogste boom die er bestaat

  13.   
    Dondonz's avatar

    arme playstation. ๐Ÿ˜ฎ