De Sims 4 ondersteunt mods

Simulatiegame De Sims 4 gaat mods ondersteunen. Dit meldt de website SimsVIP, naar aanleiding van een Sims-gerelateerd evenement.

De Sims 4 zal een aparte folder krijgen waar mods opgeslagen kunnen worden. Tevens zal er op het officiële forum een speciale plek komen waar mensen vragen kunnen stellen over de installatie en het gebruik van mods. Volgens SimsVIP kunnen wij de volgende zaken verwachten:

  • Directory for Mods in the user data folder.

  • Custom Content Technology Document with data formats that will help creators avoid conflict with what has been done in the game. This document will be expanded on as we go along.

  • Dedicated Modding Section section on The Sims 4 Official Forums for feedback, discussion, and issues.

  • Game options panel contains section for mods. (Script and Non-Script)
De Sims 4 ligt vanaf 2 september in de winkels voor de pc. Wat voor mod zou jij willen zien voor De Sims 4? Laat het ons weten in de reacties!

  1.   
    Thijs.'s avatar

    dat kan best interessant worden. binnen de kortste keren zijn er dan natuurlijk zwembaden

  2.   
    Jesitim's avatar

    De zwembad en kleutermod misschien?

  3.   
    warhoofd's avatar

    Naast de kleuter en zwembad mods mogen de genie in the lamp en alien invasie mods voor mij ook niet ontbreken. 😀

  4.   
    Dannytjuh's avatar

    Ik denk niet dat modders het voor elkaar gaan krijgen om zwembaden en peuters te programmeren. Meubels, extra interacties en animaties? Ok. Compleet nieuwe dingen toevoegen aan het spel? Nah. Ik herinner me dat dat zeer moeilijk was met TS3. Je moest echt door duizenden lijnen van code, erg ingewikkeld.

  5.   
    3333/3333's avatar

    Nude mod, day 1.

  6.   
    Ralph P Scene's avatar

    Idk nude mod binnen 1 dag haha

  7.   
    Tom's avatar

    Nude mod is natuurlijk wel een vereiste om ook de nudistische fans te pleasen. Al helemaal nu bi- en transseksualiteit en polygamie reeds gegreenlight is.