Winnaar van de ps3 black ops 2 map pack 2 + micro dlc

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    GamersNET.nl Forumindex -> Suggesties en feedback
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
ninokil
Pacman
Pacman

BerichtGeplaatst: 05 Jul 2013 18:59    Onderwerp: Winnaar van de ps3 black ops 2 map pack 2 + micro dlc Reageren met citaat Back to top

Waneer wordt eigenlijk de winnaar bekend gemaakt van de ps3 black ops 2 map pack 2 + micro dlc?

En wat hebben jullie met de overgebleven e3 goodies gedaan?
Als ze nog over zijn wil ik Wel de goodies zoals de zeldzame kaarten en pikmin speldje en wargaming sticker en world of tanks avatar item

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
GN Ads
Ad

Geplaatst: 05 Jul 2013 18:59    Onderwerp: Advertentie Back to top

Daan
GN Designer en Databaser
GN Designer en Databaser

BerichtGeplaatst: 05 Jul 2013 19:27    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Beste Nino,

Vragen om goodies/prijzen heeft niet heel veel zin. Goodies/prijzen worden weggegeven via onder andere prijsvragen, en niet aan mensen die er om gaan vragen. smile.png

De uitslag van de prijsvraag komt vanzelf op de website wanneer hiervoor een winnaar is geselecteerd. Ik ga er nog even achteraan voor je om te controleren als dit niet al gebeurd is.

Graag de volgende keer niet meer vragen om goodies/prijzen, tenzij je hier natuurlijk recht op heb. Dan bedoel ik als je prijsvraagwinnaar bent of winnaar van een andere actie. Dan alsnog niet via het forum maar naar het e-mailadres van Peter.

Met vriendelijke groeten,
Daniel

ninokil
Pacman
Pacman

BerichtGeplaatst: 05 Jul 2013 19:31    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Ik vroeg er na omdat ik wil weten wie er gewonnen heeft en omdat ik er pas naar vroeg en er nog niks over gehoordt heb dus daarom.

Daan
GN Designer en Databaser
GN Designer en Databaser

BerichtGeplaatst: 05 Jul 2013 19:33    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Geef mensen de tijd om je vragen te beantwoorden. Per dag komen er een heleboel mails binnen, dit vergt veel tijd, tijd wat er soms niet is. Hierdoor kan het zijn dat je vraag niet binnen enkele dagen beantwoord wordt.

Het verzoek geduld te hebben. Ik ga achter de prijsvraag aan, mocht er nog geen winnaar zijn geselecteerd komt dit vanzelf op de website te staan. wink.png

ninokil
Pacman
Pacman

BerichtGeplaatst: 05 Jul 2013 19:36    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Oke dankje dat u er achteraan gaat:)

ninokil
Pacman
Pacman

BerichtGeplaatst: 06 Jul 2013 13:39    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Ik wilden het alleen weten wanneer het op de site komt

Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    GamersNET.nl Forumindex -> Suggesties en feedback Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: