Bijwerken forumbeschrijvingen

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    GamersNET.nl Forumindex -> Suggesties en feedback
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Jarek
GN "DogLover"
GN

BerichtGeplaatst: 26 Dec 2013 14:42    Onderwerp: Bijwerken forumbeschrijvingen Reageren met citaat Back to top

Dit is geen noodzakelijk geval maar meer een suggestie waar misschien in de toekomst eens naar gekeken kan worden.

Het viel mij op dat de forumbeschrijvingen nog niet bijgewerkt zijn met de komst van de next-gen consoles. De Xbox One is nog niet te krijgen in de nederlandse winkels maar op beide consoles zijn al wel een paar exclusives uit.

Mijn suggestie is dus het bijwerken van die forumbeschrijvingen. Het ziet er dan wat meer up-to-date uit in mijn ogen.

Hier nog een screenshot met welke beschrijvingen ik bedoel:

Het is wachten tot we gaan gourmetten, en aangezien ik niks te doen had op het moment moest ik toch wat doen tijdens het wachten. bigsmile.png

Fijne kerst allemaal!

Profiel bekijken Stuur privébericht
GN Ads
Ad

Geplaatst: 26 Dec 2013 14:42    Onderwerp: Advertentie Back to top

Alias
GN "Unforgettable"
GN

BerichtGeplaatst: 26 Dec 2013 17:13    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Fixed. wink.png

Jarek
GN "DogLover"
GN

BerichtGeplaatst: 26 Dec 2013 18:37    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Ik zie het, nice! cool.png

Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    GamersNET.nl Forumindex -> Suggesties en feedback Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: