Ban aanvraag Turk-Life

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    GamersNET.nl Forumindex -> Suggesties en feedback
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
3333/3333
GN "Sniper Elite"
GN

BerichtGeplaatst: 22 Apr 2015 14:16    Onderwerp: Ban aanvraag Turk-Life Reageren met citaat Back to top

Vanwege zijn bizarre reacties in dit topic:

http://www.gamersnet.nl/phpBB/viewtopic.php?p=578922#578922

Profiel bekijken Stuur privébericht
GN Ads
Ad

Geplaatst: 22 Apr 2015 14:16    Onderwerp: Advertentie Back to top

Turk--Life
GN "Die Hard"
GN

BerichtGeplaatst: 22 Apr 2015 14:27    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Wat ben jij een zielig ventje zeg, bah!

Niet eens op een fatsoenlijke manier kunnen discussieren en vervolgens ook nog eens gaan klagen.

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Thijs.
MvdM April
MvdM April

BerichtGeplaatst: 22 Apr 2015 14:28    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Nou, vind jou reactie ook niet echt gepast... Kunnen we niet gewoon alle posts over geloof deleten?
Citaat:
de islam is haat en barbarij
vind ik ook niet netjes om te zeggen van uit jou. Wat turk-life zeg is ook niet goed. maarja, again, mijn mening

Leon 2.0
Eindredacteur
Eindredacteur

BerichtGeplaatst: 22 Apr 2015 14:29    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Dit is niet de bedoeling en wat netter taalgebruik zou van beide kanten gepast zijn. Mocht je menen dat een gebruiker zich niet gedraagt, kun je dit middels een persoonlijk bericht aan een moderator of admin melden. Die zullen zich dan over verdere stappen beraden.

Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
3333/3333
GN "Sniper Elite"
GN

BerichtGeplaatst: 22 Apr 2015 14:32    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Ik kon geen rapporteer knop vinden, vandaar deze methode. Ik hoop dat jullie er snel uit komen.

Turk--Life
GN "Die Hard"
GN

BerichtGeplaatst: 22 Apr 2015 14:44    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Ik ben niet diegene die op zijn taalgebruik moet letten. Laten we dat even voorop stellen. Heb mij nergens verkeerd gedragen, zal ik ook nooit doen.

En op deze manier hoef ik trouwens helemaal niet in discussie te gaan. Ik ga in discussie met mensen om dingen van elkaar te kunnen leren en om oprecht interesse in de ander te tonen, niet om de ander belachelijk te maken of in diskrediet te kunnen brengen.

3333/3333
GN "Sniper Elite"
GN

BerichtGeplaatst: 22 Apr 2015 14:48    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Ik hoef niks van je te leren en ik heb al helemaal geen interesse in bizarre complottheorieŽn. Je bent zelf de discussie met mij gestart.

Turk--Life
GN "Die Hard"
GN

BerichtGeplaatst: 22 Apr 2015 14:50    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Erik Rommel schreef:
Ik hoef niks van je te leren en ik heb al helemaal geen interesse in bizarre complottheorieŽn. Je bent zelf de discussie met mij gestart.

Jij maakt een opmerking en daar wilde ik graag op reageren. En trouwens jouw reactie is verwijderd in de topic ''laatste film'' en niet mijn reactie. Dus dat zegt genoeg over wie zich ongepast heeft gedragen. Je bent veels te agressief.

Thijs.
MvdM April
MvdM April

BerichtGeplaatst: 22 Apr 2015 14:53    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

kom op gasten, jullie lijken wel een stelletje kleine kinderen. Gedraag je even en hou er over op. Dat je elkaar niet mag prima. Maar ga daar niet het halve forum mee vol spammen.

Neolite
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: 22 Apr 2015 15:05    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Erik Rommel schreef:
Ik kon geen rapporteer knop vinden, vandaar deze methode. Ik hoop dat jullie er snel uit komen.

Het is altijd mogelijk om even een P.M te sturen. wink.png

Dit topic gaat op slot om verdere ruzie te voorkomen, inhoudelijk reageren is mogelijk in het discussie topic in het theehuisje. Voor verdere opmerkingen is geen ruimte.

Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    GamersNET.nl Forumindex -> Suggesties en feedback Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: