Prijvraag Pay Day 2 nooit ontvangen

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    GamersNET.nl Forumindex -> Suggesties en feedback
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
GrijzeVos
GN "Die Hard"
GN

BerichtGeplaatst: 24 Aug 2015 10:30    Onderwerp: Prijvraag Pay Day 2 nooit ontvangen Reageren met citaat Back to top

Beste Gamersnet,

Ik heb de prijsvraag die ik pas had gewonnen van Pay Day 2 nooit ontvangen. Waar hebben jullie dit naar toe gestuurd? Ik ben in de afgelopen 6 maanden namelijk ook weer 2 x keer verhuist en de laatste 2 adressen hebben de game nooit ontvangen. Ik had jullie zaterdag ook al een bericht gestuurd via contact met wat meer precieze gegevens hier over.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik keek toch wel uit naar deze game.

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
GN Ads
Ad

Geplaatst: 24 Aug 2015 10:30    Onderwerp: Advertentie Back to top

Tom
Eindredacteur
Eindredacteur

BerichtGeplaatst: 24 Aug 2015 12:55    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Heb je eerder al eens meegedaan met een prijsvraag en daarbij je oude adres ingevuld? Het komt namelijk nog wel eens voor dat we een eerder opgegeven adres gebruiken om een nieuwe prijs te verzenden.

Mocht dat (of iets anders) het geval zijn, mail dan even naar peter@gamersnet.nl met vermelding van je probleem, dan kijken wij van de week wat er nog te regelen valt.

Twitter - Instagram - Steam - Xbox Live

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
GrijzeVos
GN "Die Hard"
GN

BerichtGeplaatst: 24 Aug 2015 14:16    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Ik zal is contact opnemen want ik heb wel is eerder meegedaan ja.

GrijzeVos
GN "Die Hard"
GN

BerichtGeplaatst: 01 Sep 2015 18:58    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Ik de game ondertussen binnen. De mensen daar waren nooit thuis dus na 5 keer of zo was er eindelijk iemand en ze hadden het pakketje nog liggen. Peter had voor de rest 1 keer gereageerd van waar het over ging en daarna werd ik blijkbaar genegeerd, beetje jammer.

Hoe kan ik het adres nu alleen wijzigen? want het adres dat jullie nu hebben is enorm oud.

Tom
Eindredacteur
Eindredacteur

BerichtGeplaatst: 01 Sep 2015 19:12    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Excuses voor de radiostilte, maar wij konden helaas ook niks doen toen het pakketje eenmaal verstuurd was. Wij konden ook niet weten dat je inmiddels verhuisd was.

Bij sommige prijsvragen is het mogelijk je adres op te geven, daarmee kun je eventueel het bestaande adres vervangen door iets nieuws in te vullen. Toevallig kun je het nu doen bij de Member van de Maand verkiezing. Even op iemand stemmen, je adres aanpassen en als het goed is, moet alles dan geregeld zijn. wink.png

Twitter - Instagram - Steam - Xbox Live

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    GamersNET.nl Forumindex -> Suggesties en feedback Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: