twijfel..

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    GamersNET.nl Forumindex -> Console gaming
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
luc
GN "Die Hard"
GN

BerichtGeplaatst: 11 Dec 2017 17:26    Onderwerp: twijfel.. Reageren met citaat Back to top

hallo iedereen,

Ik ben al een hele tijd niet mer actief geweest hier maar heb nu toch wel weer hulp nodig van de experts. smile.png
Ik wil graag een nieuwe game console aanschaffen maar twijfel tussen de playstation 4 en Xbox One.
Ik heb tot nu toe alleen altijd op pc, games gespeeld maar wil nu ook wel eens lekker vanuit de bank gamen.

Graag wil ik advies vragen.
waar moet ik op letten? wat zijn jullie ervaringen? waar spelen jullie zelf op?

Zelf heb ik nu een lichte voorkeur voor de playstation 4 van wegen de iets betere graphics. Maar weet niet hoe dit in de praktijk uitvalt..

hoop dat jullie me kunnen helpen..

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
GN Ads
Ad

Geplaatst: 11 Dec 2017 17:26    Onderwerp: Advertentie Back to top

Narcist
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: 11 Dec 2017 18:44    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Gewoon klein PC'tje onder je TV zetten, ben je veel beter uit!

Profiel bekijken Stuur privébericht
Prince
GN "Sickness"
GN

BerichtGeplaatst: 12 Dec 2017 12:02    Onderwerp: Re: twijfel.. Reageren met citaat Back to top

Ik vind controller en game exclusives het belangrijkst. Vraag me af hoe groot het graphics verschil is. Heb eerder het idee dat de nieuwste versie van Xbox One juist betere graphics heeft. Maar als je dat belangrijk vindt kun je idd beter bij pc blijven.

Leon 2.0
Eindredacteur
Eindredacteur

BerichtGeplaatst: 12 Dec 2017 18:42    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Ben je van plan om veel online te gamen? Als vrienden van je al voornamelijk op de PS4 of juist Xbox One gamen, is dat wellicht iets om in overweging te nemen.

Daarnaast zijn exclusives inderdaad een goede, daar zit toch wel een verschil tussen Sony en Microsoft en dat is ten dele gewoon persoonlijke voorkeur. Vrij veel Xbox One-exclusives komen wel naar de pc, dus die kan je sowieso al op je pc meenemen.

Controller is ook een dingetje, maar op zich is dat dan ook wel weer iets waar je aan kunt wennen.

Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Narcist
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: 12 Dec 2017 20:56    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Je kan de xbox en ps4 controllers gewoon op je PC aansluiten, dus daar hoef je niet echt over in te zitten smile.png

Exclusives is iets waar ik zelf tegen ben, maar ja, dat is wel iets wat je moet overwegen.

luc
GN "Die Hard"
GN

BerichtGeplaatst: 15 Dec 2017 20:58    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

oke, dank voor reactie's!
niet dat ik er nu wel echt uit ben lol.png

maar pc bij tv zie ik niet zitten het is of de ene of de andere spelcomputer.
goeie beeld kwaliteit vind ik wel belangrijk maar snap dat deze niet aan de pc kan tippen.

Ik ga nog eens goed kijken maar nu ik weet dat veel xbox games ook op pc verschijnen neig ik nog meer naar de playstation 4. Ik denk dat ik ga kijken naar acties bij playstation 4.

Ik kom Harambe wreken
MvdM November
MvdM November

BerichtGeplaatst: 15 Dec 2017 21:12    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Als je al een pc hebt zou ik idd ook eerder een ps4 overwegen

luc
GN "Die Hard"
GN

BerichtGeplaatst: 15 Dec 2017 22:16    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

ik heb nu een mooi pakket samen gesteld.

Playstation 4 pro + extra controller + opladers voor beide controller + 4 games voor (afgrond)500 euro.

Maar vraag me nu alleen nog af moet ik ook gelijk zo'n playstation plus abbo. erbij nemen?
kun je zonder, niet online tegen anderen spelers gamen?

Prince
GN "Sickness"
GN

BerichtGeplaatst: 16 Dec 2017 00:12    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Je hebt tegenwoordig idd een PS Plus abonnement nodig om online te gamen

Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    GamersNET.nl Forumindex -> Console gaming Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: