SNES en de nintendo 64

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    GamersNET.nl Forumindex -> Console gaming
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
WendyM
n00b
n00b

BerichtGeplaatst: 22 Jun 2012 12:18    Onderwerp: SNES en de nintendo 64 Reageren met citaat Back to top

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag die ik niet kan vinden op internet.
kunnen de spellen van de de super nintendo (SNES) ook in de nintendo 64? Ik wil namelijk graag de ouwe donkey kong country op de nintendo 64 spellen. maar het is een game voor de SNES.

Ik hoop op een reactie.

Groetjes Wendy

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
GN Ads
Ad

Geplaatst: 22 Jun 2012 12:18    Onderwerp: Advertentie Back to top

Hitman047
MvdM Januari
MvdM Januari

BerichtGeplaatst: 22 Jun 2012 14:37    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Nee, een N64 is niet backwards compatible. De N64 heeft een andere processorarchitectuur, een ander OS en de cartridges van de SNES zijn ook veel groter.

Het is in principe wel mogelijk, met een Tristar 64 (zie plaatje). Hiermee kun je N64, SNES en NES games afspelen op je N64. Het probleem is dat een Tristar 1) extreem zeldzaam en 2) ontzettend duur is. Het is zelfs goedkoper om een N64, een SNES Ún een stapel games aan te schaffen dan een Tristar 64. wink.png

Laatst aangepast door Hitman047 op 22 Jun 2012 14:54; in totaal 1 keer bewerkt

Profiel bekijken Stuur privébericht
Petor
Eindbaas
Eindbaas

BerichtGeplaatst: 22 Jun 2012 14:41    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Wat een megavet apparaat! Hoe duur ook, je hebt wel swag als je zo'n ding hebt smile.png. Kan geen PS3 of 360 tegenop!

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Fawaka-W
GN "Wieriemaster"
GN

BerichtGeplaatst: 23 Jun 2012 21:37    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Wat een vet ding zeg! haha volgensmij is het overigens goedkoper om een Wii te kopen. en daarop gewoon de N64 en SNES games te spelen met de classic controller.

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    GamersNET.nl Forumindex -> Console gaming Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: