GamersNET Android App! Meld hier jullie bugs
  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    GamersNET.nl Forumindex -> Suggesties en feedback
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Petor
Eindbaas
Eindbaas

BerichtGeplaatst: 04 Jun 2013 14:51    Onderwerp: GamersNET Android App! Meld hier jullie bugs Reageren met citaat Back to top

Niemand is foutloos en ook wij niet. Leuk dat je gebruikt maakt van onze Android app, maar kan het eigenlijk beter? Natuurlijk! Meld hier je bugs en wij gaan aan de slag (als het een nuttige tip is wink.png)

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
GN Ads
Ad

Geplaatst: 04 Jun 2013 14:51    Onderwerp: Advertentie Back to top

Rijstekorrel
GN "Sickness"
GN

BerichtGeplaatst: 04 Jun 2013 15:44    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Zoals ik al in het nieuwsbericht zij erg fijne app op een paar puntjes na

- Opnieuw inloggen zoals vermeld al.

- Toetsenbord kan geen autocorrecties doen in het tekst vak best irritant, normaal met typen in whatsapp en alles verbeterd je telefoon wat je fout typt nu moet je dus alles goed typen.( Je heb er apps als Swiftkey voor die ik heb maar standaard doen toetsenborden dit ook nu moet je elk woord goed typen waar auto correctie makkelijk voor is).

- Tekstvlak is op mijn xperia z wel erg klein ik heb een 5inch scherm en het typvlak is maar 1 regel breed, als ik een regel verder ben weet ik al niet meer wat daar boven staat iets groter typ vak zou fijn zijn zie screenshot https://dl.dropboxusercontent.com/u/47517921/Screenshot_2013-06-04-14-26-58.png

- Je kan volgens mij niet reageren op iemand ze reactie of ik zie niet hoe dit moet

Verder top goeie app werkt al aardig goed voor de publieke versie die net uit is,ook de snelheid bevalt me erg goed overal waar ik op druk reageert het direct(daar heeft de nieuwe nu.nl app voor android nogal problemen mee tongue.png).

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
jurian-s
Sonic
Sonic

BerichtGeplaatst: 04 Jun 2013 18:06    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Iets wat jammer is voor mensen met een wat kleiner scherm, is als de titel van een bericht te lang is, je de rest niet kan zien. Verder wel een goede App.

Profiel bekijken Stuur privébericht
Tha Duck
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: 04 Jun 2013 19:17    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Zojuist even mee gespeeld, een review gelezen en terug proberen te gaan naar het homescreen van de app. Dit resulteerde in een crash. Ik had overigens geen 3g op dat moment, weet niet of het ook aan mijn telefoon kan liggen. wink.png

Hoe dan ook een erg vette app! Ik vind het eerste laadscherm echt schitterend. tongue.png

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
FioranoJC
GN "Die Hard"
GN

BerichtGeplaatst: 04 Jun 2013 21:34    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Ziet er tof uit tot dusver!

De enige puntjes van kritiek die ik op het eerste oog tegenkom is wellicht het formaat van de icoontjes in de buttons. Die staan er dicht tegen de bovenkant van de button, wat een beetje een goedkope uitstraling heeft.
Zou iets kleiner mogen, en misschien van iets hogere resolutie indien mogelijk.
( Dus eigenlijk dat de grootte van de button hetzelfde blijft, maar de icoontjes wat kleiner )

Plus veel verschillende blauwtinten. De banner is vlak qua kleur ( tevens ook de mooiste kleur blauw op de app, en het doet denken aan Windows 8 ). Misschien staat het iets mooier als die lijn word doorgezet door de hele app heen. Ipv 2 verschillende gradients nu voor de zoekfunctie button, en de button die laat zien welke geselecteerd is.
Als ik dan kijk naar de Windows versie van de app, vind ik die persoonlijk wat stakker er uit zien dan de Android versie.

De banner bovenin ( op dit moment met ''The Elder Scrolls etc'' ) wisselt nu (nog) niet van artikel. Wat misschien wel een leuke toevoeging als deze van artikel verwisselt net als op de echte GN site.

En hij laad mijn profiel plaatje niet als ik bij ''meer''

Dat is wat ik tot nu toe kan vinden.
Verder moet ik zeggen dat jullie echt een goede start hebben met deze app! Hij ziet er overzichtelijk uit! Ik ben student aan het Grafisch Lyceum in Rotterdam, en mij vallen dit soort dingetjes op. tongue.png

sthij
GN "Ultima"
GN

BerichtGeplaatst: 04 Jun 2013 23:27    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Je blijft ook niet ingelogd dit is erg irritant. Er is ook geen refresh knop.

ronineter
GN "Ultima"
GN

BerichtGeplaatst: 06 Jun 2013 09:08    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Dat je het scherm niet kan kantelen irriteert mij nu al mateloos(start hem net op)

toetsen bord werk wel. (Maar niet echt handig zo)

Ranken kloppen niet

jurian-s
Sonic
Sonic

BerichtGeplaatst: 06 Jun 2013 16:37    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Je kan de filmpjes bij de lunchtips niet kijken, ik weet niet of het makkelijk op te lossen is, maar het is wel jammer.

Dave_666
n00b
n00b

BerichtGeplaatst: 07 Jun 2013 18:25    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Hey allen,

Dave_666 hier, de ontwikkelaar van de Android App. Alle punten zijn bekeken en de status van de punten (op volgorde van de topic) is als volgt:

Citaat:
Opnieuw inloggen zoals vermeld al.
Hier is naar gekeken en ondanks dat de functionaliteit ervoor aanwezig is, heb ik dit niet op tijd kunnen inbouwen (het had op dat moment wat minder prio). Van dit punt ben ik echter op de hoogte.

Citaat:
Toetsenbord kan geen autocorrecties doen in het tekst vak
Dit is standaard voor elk invulveld gedaan, hoewel dit met name voor de zoekbalk bovenaan belangrijk is geacht. Bij welke specifieke invulvelden moet autocorrect volgens jullie blijven?

Citaat:
Tekstvlak is op mijn xperia z wel erg klein
Citaat:
Iets wat jammer is voor mensen met een wat kleiner scherm, is als de titel van een bericht te lang is, je de rest niet kan zien.
Citaat:
het formaat van de icoontjes in de buttons.
Citaat:
Plus veel verschillende blauwtinten.
Ik zal hiervoor even met de designers overleggen over wat een optie vormt voor de kleinere schermen.

Citaat:
Je kan volgens mij niet reageren op iemand ze reactie of ik zie niet hoe dit moet.
Klopt! Reacties invoeren op iemands reactie is nog niet mogelijk; het systeem om reacties in te voeren is op dit moment simpel gehouden.

Citaat:
Zojuist even mee gespeeld, een review gelezen en terug proberen te gaan naar het homescreen van de app. Dit resulteerde in een crash.
Hmm, maar dat hoort idd nooit te gebeuren dat het crasht wink.png. Zijn er andere details omtrent het verschijnen van de fout (bijvoorbeeld welke acties je voor het lezen van de review hebt ondernomen)?

Citaat:
De banner bovenin ( op dit moment met ''The Elder Scrolls etc'' ) wisselt nu (nog) niet van artikel.
Leuk idee! Ik zal de mogelijkheid zeker even bekijken wink.png

Citaat:
En hij laad mijn profiel plaatje niet als ik bij ''meer''
Citaat:
Ranken kloppen niet
Citaat:
Je kan de filmpjes bij de lunchtips niet kijken
Thanks! Hier zal ik even naar kijken!

Citaat:
Er is ook geen refresh knop.
Momenteel ben ik bezig met een pull-to-refresh op alle lijsten en hoop deze in de volgende versie door te kunnen voeren.

Citaat:
Dat je het scherm niet kan kantelen irriteert mij nu al mateloos
Dit is een bewuste keuze geweest tijdens de ontwikkeling van de App. Als blijkt dat dit voor meerdere gebruikers hinderlijk wordt, dan kunnen we hier opnieuw naar kijken.

Bedankt voor jullie punten; van mijn collega's heb ik ook een aantal punten mogen ontvangen. Er zal in ieder geval hard aan de App worden gesleuteld om jullie wensen tegemoet te komen!

Greetz,
Dave

Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
sthij
GN "Ultima"
GN

BerichtGeplaatst: 07 Jun 2013 18:39    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Autocorrect bij zoeken hoeft niet maar bij reacties zeker weten wel. Goed dat je naar je feedback luistert bigsmile.png

Tha Duck
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: 21 Jun 2013 03:36    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Paar puntjes voor de android app:

- plaatjes zijn niet zichtbaar. Ze worden helemaal onderaan, ongeschaald weergegeven. Ik kan wel door de gallerij heenscrollen, maar zie wellicht maar 1% van het volledige plaatje. Dus het linkerbovenhoekje zeg maar. wink.png

- bij meerdere reacties raakt de laatste reactie het onderste van het scherm aan (logischerwijs). Het onderste van het scherm wordt echter gezien als de balk met nieuws, artikelen etc., terwijl het doorzichtige 'reactie opstellen' dan over de onderste reactie heen valt. Die reactie kun je dus niet lezen.

- en qua design: het is vooral het gehighlighte 'nieuws' (standaard) onderaan de app dat uit de toon valt. Alsof het van een ander kleur blauw is geplukt ofzo. Bovenaan is het zoekknopje 'gradient blauw' zal ik maar zeggen, met een iets meer marineblauwe balk ernaast. Ziet er slick uit, waarom dat niet ook beneden doen met de nieuws/artikelen/etc. balk? Marineblauwe achtergrond en de gehighlighte pagina is dan dezelfde kleur als het zoekknopje bovenaan. Ik zeg maar iets, maar daarmee ziet de geselecteerde pagina er vast stukken sjieker mee uit.

Maar vooral de afbeeldingen lijken me wel relaxt om gefixt te zien. tongue.png

En verder mad props voor de kleur van die balk bovenaan. Old-school marineblauw. cool.png

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Dave_666
n00b
n00b

BerichtGeplaatst: 23 Jun 2013 22:16    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Hoi allen,

Zonet is een experimentele nieuwe versie verstuurd naar de GN crew. Ik kan in ieder geval bevestigen dat de volgende toegevoegde functionaliteit en features in de nieuwe versie aanwezig zijn:
  • Opnieuw inloggen is niet langer noodzakelijk.
  • Autocorrect in reactie-velden is nu toegevoegd.
  • Reactie-balk valt niet langer over de reacties heen.
  • Profielplaatje had een fout, welke ik nu heb weggewerkt.
  • Pull-to-refresh functionaliteit.
  • Er is een about-pagina aanwezig onder meer..., welke informatie geeft over de App en de gebruiker in staat stelt om naar de GN Facebook of Twitter-pagina te gaan.
Citaat:
plaatjes zijn niet zichtbaar. Ze worden helemaal onderaan, ongeschaald weergegeven.
Welke afbeeldingen betreft dit? De footerbalk onderaan?

Wat betreft het design; hier heb ik al een en ander over verstuurd naar het design-team. Ik wacht alleen nog op antwoord van ze.

Greetz,
Dave

Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Tha Duck
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: 24 Jun 2013 01:01    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Nice, snel gefixt!

Wat de afbeeldingen betreft: het gaat eigenlijk om alle afbeeldingen die in artikelen en nieuws geŁpload zijn. Dus screenshots e.d. zijn voor (ik schat) 2% zichtbaar, en dan wel de linkerbovenhoek. wink.png

NoFearz
Admin
Admin

BerichtGeplaatst: 24 Jun 2013 13:51    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Ik kan niet aan prijsvragen meedoen via de app. Er staat [PRIJSVRAAG]

~Stefan Xbox LIVE: NoFearz NL, PSN: NoFearz_NL, Origin: Nfear_NL, Steam: Nfear

Tha Duck
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: 24 Jun 2013 17:39    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Ik heb nog geen bijgewerkte versie kunnen downloaden trouwens (of dat gebeurde stiekem, maar dan heb ik de veranderingen nog niet).

jurian-s
Sonic
Sonic

BerichtGeplaatst: 29 Jun 2013 12:19    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Zou het mogelijk zijn om ook de GNR op de app afspeelbaar te maken? Dat zou wel fijn zijn.

MechromancerNLD
n00b
n00b

BerichtGeplaatst: 16 Jul 2013 09:19    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Wow... meteen even downloaden~

ShadyXL
GN "Sickness"
GN

BerichtGeplaatst: 08 Dec 2013 22:15    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Ik kan geen afbeeldingen bekijken op de app. Dan bedoel ik bijv. screenshots van games die ik niet vergroot kan bekijken (ik zie ze dan echt heel klein en ik kan er niet op drukken om het te vergroten). Ik gebruik een Samsung Galaxy S4 met Android 4.3

NoFearz
Admin
Admin

BerichtGeplaatst: 10 Dec 2013 16:56    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Komt er binnenkort nog eens een update? tongue.png

~Stefan Xbox LIVE: NoFearz NL, PSN: NoFearz_NL, Origin: Nfear_NL, Steam: Nfear

Petor
Eindbaas
Eindbaas

BerichtGeplaatst: 11 Dec 2013 11:42    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

NoFearz schreef:
Komt er binnenkort nog eens een update? tongue.png

Bij mijn weten hebben alle apps inmiddels een update gehad. Klopt dat niet?? aw.png

Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    GamersNET.nl Forumindex -> Suggesties en feedback Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 1 van 4

Ga naar: