GamersNET Windows Phone app! Meld hier jullie bugs
  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    GamersNET.nl Forumindex -> Suggesties en feedback
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Petor
Eindbaas
Eindbaas

BerichtGeplaatst: 04 Jun 2013 14:51    Onderwerp: GamersNET Windows Phone app! Meld hier jullie bugs Reageren met citaat Back to top

Heb je bugs gevonden in onze app voor Windows Phone? Wij verbeteren graag en hier kun je je bugs melden.

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
GN Ads
Ad

Geplaatst: 04 Jun 2013 14:51    Onderwerp: Advertentie Back to top

WoKingNL
GN "Ultima"
GN

BerichtGeplaatst: 04 Jun 2013 15:04    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Ik had al een mailtje gestuurt maar hier dan nog een keer!:

-Lang email adres gaat door het leeftijd vakje heen als je inlogt op je profielpage (die overigens nog vrij leeg oogt).

-In een comment een nieuwe regel aanmaken wordt niet weergegeven in het uiteindelijke comment als ik deze bekijk op de website nadat ik hem gepost heb.

-Als je post reactie per ongeluk 2 keer indruk krijg je meteen een dubbel post, een check van 2s ertussen ofzo moet genoeg zijn ^_^

Dit is alles wat ik zo even zag, kzal de app later vandaag wat uitgebreider gebruiken.

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
EggieGame
Sonic
Sonic

BerichtGeplaatst: 05 Jun 2013 09:51    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

WoKingNL schreef:
Ik had al een mailtje gestuurt maar hier dan nog een keer!:

-In een comment een nieuwe regel aanmaken wordt niet weergegeven in het uiteindelijke comment als ik deze bekijk op de website nadat ik hem gepost heb.

Dit is alles wat ik zo even zag, kzal de app later vandaag wat uitgebreider gebruiken.

Super bedankt! Ik ga er meteen naar kijken als ik thuis ben. Mijn vraag is dan hoe bedoel je als je een comment plaats de nieuwe regels niet verwerkt worden?

Trotste developer van de GamersNET Windows Phone app!

Profiel bekijken Stuur privébericht
WoKingNL
GN "Ultima"
GN

BerichtGeplaatst: 05 Jun 2013 09:56    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Pardon, die had ik iets beter kunnen beschrijven haha

Ik heb het nog een keer getest, als je kijkt naar mijn comment onderaan bij dit nieuwsbericht http://www.gamersnet.nl/previews/the_elder_scrolls_online_hands_on/

Als ik in de app een comment schrijf, een "Enter" doe voor een nieuwe regel en daar verder schrijf dan komt het gewoon allemaal direct achter elkaar te staan. Ik weet natuurlijk niet of die door wp8 komt of dat het iets te maken heeft met de omhaal die niet registreert wordt maargoed. Het woord "test" had ik 2 "Enters" tussen gedaan maar zoals je ziet maakt dat niets uit smile.png

EggieGame
Sonic
Sonic

BerichtGeplaatst: 05 Jun 2013 10:30    Onderwerp: Bug's List Reageren met citaat Back to top

UPDATE'S
Versie 1.0.0.2

- Youtube video's, bijv lunchtips (Fixed)
- Bij sommige nieuws berichten crached de app (Fixed)
- Knop om te raten in de market (Fixed)
- Fix dat de avatars niet worden geladen (Fixed)
- Fix bij het inloggen dat er geen border is bij het wachtwoord (Fixed)
- Fix HTML Chars in zoeken (Fixed)
- Weergave profiel pagina als je ingelocht bent (Fixed)
- Link naar Twitter, Facebook en dit topic in Over Ons (Fixed)
- Video's in content een play icon maken (Fixed)

Versie 1.1.0.0 - Laaste verie

- Add Auto-login (Automatisch ingelogd na de eerste inlog).

- Fix crash als je op een nieuwsbericht klikt
- Fix YouTube video's werken nu
- Fix Login
- Fix Witte thema fix.

Als je een bug hebt, zeg ff wat voor phone je hebt en bij welke artikel, game of video opened.

Laatst aangepast door EggieGame op 20 Nov 2013 00:02; in totaal 12 keer bewerkt

WoKingNL
GN "Ultima"
GN

BerichtGeplaatst: 05 Jun 2013 10:32    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Heh ik dacht er nog aan maar vergat ik het als nog te mentionen :') Een lumia 920

EggieGame
Sonic
Sonic

BerichtGeplaatst: 05 Jun 2013 10:36    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

WoKingNL schreef:
Heh ik dacht er nog aan maar vergat ik het als nog te mentionen :') Een lumia 920

Doe maar luxe! Ik zit nog met Lumia 710. Ik ben ook blij dan WP7 apps werken op WP8.

WoKingNL
GN "Ultima"
GN

BerichtGeplaatst: 05 Jun 2013 10:41    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Tjah m'n abbo van m'n galaxy s2 verliep, kon wachten op de s4 of naar een lumia overgaan. Moet zeggen dat windows phone me erg bevalt, begreep dat wp7 wel een stuk minder was dan wp8 ookal was er al veel verholpen in een update voor wp7.
Zeker erg fijn dan dat de apps gewoon compatible zijn.

Ohja en nog even ontopic, ik searchte op "tes" in de app en dantes inferno heeft een probleem met de " ' " aanhalingstekens, die wordt ook bij Pokemon mystery dungeon dungeon wordt de een code. Lijkt erop dat wat leestekens nog niet werken wink.png

edit: derp de code werd hier automatisch naar het teken veranderd ofcourse maargoed you get the point :p

EggieGame
Sonic
Sonic

BerichtGeplaatst: 05 Jun 2013 10:55    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

WoKingNL schreef:
Tjah m'n abbo van m'n galaxy s2 verliep, kon wachten op de s4 of naar een lumia overgaan. Moet zeggen dat windows phone me erg bevalt, begreep dat wp7 wel een stuk minder was dan wp8 ookal was er al veel verholpen in een update voor wp7.
Zeker erg fijn dan dat de apps gewoon compatible zijn.

Ohja en nog even ontopic, ik searchte op "tes" in de app en dantes inferno heeft een probleem met de " ' " aanhalingstekens, die wordt ook bij Pokemon mystery dungeon dungeon wordt de een code. Lijkt erop dat wat leestekens nog niet werken wink.png

edit: derp de code werd hier automatisch naar het teken veranderd ofcourse maargoed you get the point :p

Dat is een leuke, vergeten om HTML chars te vanderen naar UTF-8 chars in het zoeken.

Ik had jou eerder als tester nodig! Zo heb ik vanavond nog wat te doen, inplaats van BF3

WoKingNL
GN "Ultima"
GN

BerichtGeplaatst: 05 Jun 2013 13:14    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

haha graag gedaan, ik heb tijdens de lunch nog even gekeken maar kon even zo gauw niets meer vinden dus veel succes smile.png

Cirdan
GN "Cryptic Destine"
GN

BerichtGeplaatst: 05 Jun 2013 16:41    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Eindelijk! Een app bigsmile.png Ik zal het even goed bestuderen wink.png Ziet er goed uit tot nu toe! Nokia Lumia 800

Broodbeleg
GN "1337"
GN

BerichtGeplaatst: 05 Jun 2013 17:31    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Deze vraag heb ik ook gesteld bij het nieuwsartikel, maar wordt deze app ook gepubliceerd in de US marketplace?
Citaat:

Wat? Na de NoDo update is het gewoon een prima OS geworden hoor, en die was in januari 2010 iirc. Enige jammere is dat WP8 apps niet compatible zijn met 7.8. aw.png

EggieGame
Sonic
Sonic

BerichtGeplaatst: 06 Jun 2013 12:01    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Broodbeleg schreef:
Deze vraag heb ik ook gesteld bij het nieuwsartikel, maar wordt deze app ook gepubliceerd in de US marketplace?
Citaat:

Wat? Na de NoDo update is het gewoon een prima OS geworden hoor, en die was in januari 2010 iirc. Enige jammere is dat WP8 apps niet compatible zijn met 7.8. aw.png

Vind ik wel raar dat jou mob in de VS zit. Mijn phone heb ik zelf ook geflashed, maar ik heb gewoon de Nederlandse marked. Mischien gaat dat samen met jou email.
Wat je wel kan proberen als je de link op de mail zet en dan vanuit de mail daarop kliken en dan downloaden.

Verder over 7.8 apps. Het is dat als je een app maakt voor WP7.5 (WP7.1) dat werk de app ook gewoon op een WP8 toestel, maar niet anders om.

Voor onze Windows Phone gebuikers, hier kun je vinden als er update's komen van de app.

ronineter
GN "Ultima"
GN

BerichtGeplaatst: 06 Jun 2013 12:59    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Word er op het Android gedeelte nog gereageerd ofwat? Lijkt er zo op dat er alleen interesse is voor de win versie in het app dev team! We hebben daar al een schijt lading aan bugs, maar reageren ho maar.

Majo
Crewmember
Crewmember

BerichtGeplaatst: 06 Jun 2013 14:51    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

ronineter schreef:
Word er op het Android gedeelte nog gereageerd ofwat? Lijkt er zo op dat er alleen interesse is voor de win versie in het app dev team! We hebben daar al een schijt lading aan bugs, maar reageren ho maar.

De ontwikkelaar voor de Android app is niet actief als gebruiker op dit forum, maar we zorgen er uiteraard voor dat alle bugs en opmerkingen bij hem terecht komen smile.png

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
ronineter
GN "Ultima"
GN

BerichtGeplaatst: 06 Jun 2013 14:56    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Majo schreef:
ronineter schreef:

De ontwikkelaar voor de Android app is niet actief als gebruiker op dit forum, maar we zorgen er uiteraard voor dat alle bugs en opmerkingen bij hem terecht komen smile.png

Dan ius het denk handig dat jullie hem actief maken op het forum, alk is het voor de app.(Hij is tenslotte ook een GNner toch?)

Majo
Crewmember
Crewmember

BerichtGeplaatst: 06 Jun 2013 15:00    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Hij heeft uiteraard wel een account om op het crewforum/ontwikkelaarsforum te kunnen, maar hij is verder geen actief lid van de community. En dat hoeft in principe ook niet, omdat hij alle bugs/opmerkingen etc via de crew doorkrijgt, die zelf ook bugs opsporen en doorgeven.

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
ronineter
GN "Ultima"
GN

BerichtGeplaatst: 06 Jun 2013 15:25    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Dus hij neemt niet eens de moeite om ff zelf te kijken en krijgt alles zo aangereikt door zijn collega's ? Klinkt lui zeg. Het zijn maar een paar knoppen die hij in moet drukken om hier te komen.

Broodbeleg
GN "1337"
GN

BerichtGeplaatst: 06 Jun 2013 15:48    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

EggieGame schreef:
Broodbeleg schreef:
Citaat:

Vind ik wel raar dat jou mob in de VS zit. Mijn phone heb ik zelf ook geflashed, maar ik heb gewoon de Nederlandse marked. Mischien gaat dat samen met jou email.
Wat je wel kan proberen als je de link op de mail zet en dan vanuit de mail daarop kliken en dan downloaden.

Mijn e-mailadres staat inderdaad op de VS, nodig voor mijn Zune HD. Ook was dit nodig in de eerste maanden van WP7 omdat de Nederlandse markt vrijwel niet bestond en ik daarom geen apps kon installeren.
Het per e-mail installeren kan ook niet, want dan wordt je doorgestuurd naar de market. Kan je niet gewoon het vinkje "internationaal" of "Verenigde Staten" aanvinken? Het enige dat je volgens mij moet aanpassen is in de beschrijving toevoegen dat de applicatie volledig in het Nederlands is.

EggieGame
Sonic
Sonic

BerichtGeplaatst: 07 Jun 2013 11:58    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

ronineter schreef:
Dus hij neemt niet eens de moeite om ff zelf te kijken en krijgt alles zo aangereikt door zijn collega's ? Klinkt lui zeg. Het zijn maar een paar knoppen die hij in moet drukken om hier te komen.

Geef ik je gelijk in Ronald. Ik wel gewoon de mensen te laten weten wat er nog moet gebeuren. Ik ben bijna klaar, maar over de Android developer kan ik niets zeggen.

Ik heb vanavond tijd en dan hoop ik dat ik de update Woensdag door het process heen is.

En over het inlog probleem heb ik zelf ook last van, we moeten nog gaan kijken hoe we dat gaan oplossen, want de app mag geen wachtwoorden opslaan.

Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    GamersNET.nl Forumindex -> Suggesties en feedback Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: