Mijn goedmakertje nog niet binnen?

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    GamersNET.nl Forumindex -> Suggesties en feedback
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
ninokil
Pacman
Pacman

BerichtGeplaatst: 05 Jul 2013 19:17    Onderwerp: Mijn goedmakertje nog niet binnen? Reageren met citaat Back to top

Hoi ik heb mijn shirt nog niet binnen gekregen. Via facebook hebben jullie gezegd dat ik shirt zou krijgen alleen heb ik het niet binnen gekregen. Wat ik op facebook had gezegd klopte wel maar bleek niet van jullie te zijn wanneer krijg ik eindelijk een shirt binnen. Ik wil de shirt voor donderdag binnen krijgen want anders ben op vakantie.

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
GN Ads
Ad

Geplaatst: 05 Jul 2013 19:17    Onderwerp: Advertentie Back to top

Daan
GN Designer en Databaser
GN Designer en Databaser

BerichtGeplaatst: 05 Jul 2013 19:31    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Mocht je recht hebben op de door jou genoemde prijs dan graag dit naar het e-mailadres van Peter sturen. smile.png Op het forum kunnen we je helaas niet verder helpen, zulke zaken worden via e-mail behandeld.

ninokil
Pacman
Pacman

BerichtGeplaatst: 05 Jul 2013 19:34    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Had al gemaild aleen nog geen antwoord gekregen van peter dus ik wacht al lang op antwoord

Daan
GN Designer en Databaser
GN Designer en Databaser

BerichtGeplaatst: 05 Jul 2013 19:35    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Voor dit geldt hetzelfde als wat ik in het vorige topic heb neergezet, graag geduld hebben. Soms is er geen tijd voor, maar mocht je er recht op hebben komt deze prijs hoe dan ook jouw kant op. smile.png

ninokil
Pacman
Pacman

BerichtGeplaatst: 05 Jul 2013 19:38    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Dan ben ik op de hoogte

Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    GamersNET.nl Forumindex -> Suggesties en feedback Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: